Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

אז למי שפספס, היה עסוק, או פשוט לא ידע (תירוצים תירוצים), ביום שישי האחרון ירינו את יריית הפתיחה לאירועי הקרוספיט אופן של 2018. קרוספיט חיפה בהנהגתו הבלתי מעורערת של יפתח שוע, פתחו בפנינו את הדלתות, הכינו לנו את הרחבה ועזרו לנו להרים את האירוע הראשון עם 18.1.

אז מה היה לנו? חמישה מקצים של ראש בראש של מתחרים שמטרתם היא RFA, פודיומיסטים ותלטים מהשורה הראשונה.

אימון 18.1 לפי שפספס, הוא:

20 Minutes AMRAP:
8 TTB
10 Hang Clean & Jerk 22.2/15 KG (5 each arm)

12/14 Cal Row

 

סיגל בש (קרוספיט חיפה) VS פולינה מרקובה (קרוספיט צפון)

פולינה זינקה מהר למתח, סיימה את ה-TTB  במהירות והגיעה לדאמבל ראשונה. אבל כולנו יודעים, באימונים ארוכים החוכמה היא הפייסינג ולדעת איך לא להשרף מוקדם מדי. אימוני 20 דקות הם אימונים מנטליים לפני הכל. בסיבוב הרביעי פולינה פתחה כבר פער של כמט סיבוב שלם על סיגל. פולינה סיימה עם 228 חזרות. סיגל סיימה עם 212 חזרות.

דוד בן דוד (קרוספיט White City תל אביב) VS נועם הדדי ( קרוספיט Atakashaka)

הקרב שתוקשר אולי הכי הרבה – עם התגרויות מצד שני המתחרים וכתבה של נועם בבלייזר, בה הוא סיפר על התחרות המיוחלת. כבר בסיבוב הראשון דוד קבע קצב טוב עם זמן SPLIT של 01:26 כשנועם מיד אחריו יורד ממכשיר החתירה ב- 01:39. בדקה ה-5 לתוך האימון, דוד כבר הוביל על נועם בחצי סיבוב והמשיך עם הפייסינג שלו עד סוף המקצה. דקה אחרונה, דוד הגביר את הקצב וניצח את המקצה עם 376 חזרות. הטיפ של נועם: "לא לפתוח מהר מדי, באיזשהו שלב זה מכה בך כמו קיר". נועם סיים עם 336 חזרות.

משה טברו (קרוספיט יקנעם) VS אופק אלדדי (קרוספיט גרין ביץ')

אופק הכתיב קצב מהיר כבר מההתחלה בדומה לדוד בן דוד וירד ממכשיר החתירה בדיוק באותו זמן כמו דוד במקצה לפניו. בדקה ה-13 שניהם נכנסו יחד לסיבוב ה-8 כשאופק בפער קטן על משה. בדקה ה-18 אופק כבר פותח פער של חצי סיבוב על משה ונכנס לסיבוב ה-11.  אופק מנצח את המקצה עם 346 חזרות ומשה עם 328 חזרות.

אלי פרידמן (קרוספיט TLV והמתכת) VS שמעון טבקוב (קרוספיט חיפה)

אלי מסיים ראשון את הסיבוב הראשון ב-01:33, אבל כמו שכבר אמרנו, 20 דקות זה הרבה זמן. בדקה ה-14, אלי מוביל על שמעון בחצי סיבוב בתוך הסיבוב ה-8. שמעון פותח מבערים ב-3 הדקות האחרונות ומסיים את המקצה עם 332 חזרות, אלי מסיים עם 340 חזרות ומנצח את המקצה.

אור כהן (קרוספיט Attakashaka) ניקי פטל (קרוספיט White City תל אביב)

ניקי כיאה לניקי פותחת חזק ומסיימת את הסיבוב הראשון 2 שניות אחרי דוד בן דוד מאותו המועדון עם זמן SPLIT של 01:28. ניי מובילה את המקצה ומסיימת את הסיבוב השישי בדקה ה-10. ניקי מנצחת את המקצה עם 336 חזרות, אור מסיימת את המקצה עם 322 חזרות.

היה לנו כיף וכבוד גדול להתארח עם כל המתחרים הנפלאים האלה בקרוספיט חיפה ולא היינו מצליחים לעשות את זה בלי נותני החסות שלנו: ריבוק ישראל, סאלספורט, RockTape, המקום של אבא, My Protein Israel ועיסא חורי מתכות.

נתראה באירוע הבא – בלייב או בחיים האמיתיים. 9.3 בקרוספיט מודיעין.

 

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X