Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

נושא בדיקות הסמים בקרוספיט עולה כל פעם מחדש ולעיתים קרובות – אפילו קרובות מידי, כאשר אבן המחלוקת היא האופן המוגבל של הבדיקות שמתבצעות רק לקראת ה-Regionals (שלב אחד לפני ה-Games), שכן אתלט "חכם" שמחפש להשיג יתרון על מתחריו, בוודאי יעשה שימוש בסמים ממריצים וסטרואידים למיניהם בתקופת האימונים שקודמת התחרות עצמה. עם הפופולריות הגודלת של הקרוספיט והפרסים המכובדים שמוצעים למתמודדים בתחרויות, כך גדלה המוטיבציה עבור מתחרים לחפש יתרונות במקומות חשוכים יותר. התוצאה: שאלות קשות בנוגע לאותנטיות הביצועים שאנו רואים במשחקים, מריץ' פרונינג ועד דן ביילי.

מנגד, חשוב לציין שבגלל שלב ה-Open שאחראי על ניפוי ומיון של כמות מתחרים שגדלה כל שנה, קשה מאוד לבצע מעקב יסודי אחר כל מתחרה לאורך תקופת אימונים שלמה. עם זאת, כן ניתן לעקוב ולנטר מתמודדים מובילים.

נראה שמארגני המשחקים הפנו אוזן קשובה לעניין, והתגלה כי מדיניות הסמים של משחקי הקרוספיט צפויה להשתנות; ג'ייסון קליפה, מתחרה ותיק ואלוף המשחקים לשנת 2008 (שהשנה סיים במקום השני ליד ריץ' פרונינג), הוזמן לבדיקה אקראית וסיפר על כך באמצעות חשבון הטויטר שלו:

Crossfit Drug Testing - Jason Khalipa's Tweet

מידיעה שהתפרסמה אתמול, נדמה שכעת יבוצעו בדיקות פתע לאתלטים בשלבים שונים של התחרויות. האם נראה אמינות גבוהה יותר בבדיקות הסמים שכתוצאה ממנה מתחרה ידוע ייתפס? הזמן יגיד.

למתעניינים – מדיניות בדיקות הסמים החדשה.

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X