Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

למי שעוקב אחרי האיש והאגדה, בדיוק כמו לקראת האופן ובמהלכו, גם לקראת התחרויות האיזוריות קסטרו משחרר פה ושם פיסות מידע. חלקן ברורות כשמש בצהרי היום, והשאר הן רמיזות ספק עדינות ספק בוטות.

הברור ביותר היה כשהוא אמר לאנשים שכמו שהייתה הליכה על הידיים במהלך האופן, ובדומה למה שהוצג באינביטשיונל 2017, הפעם בריג'יונלס ההליכה על הידיים מקבלת טוויסט בצורת רמפה! למי שעוקב אחרי אינספור ספורטאי עילית, כולם ככולם לקחו את ההזהרה/הבטחה לתשומת ליבם והחלו לבנות או לאלתר רמפות.

הרוב התחילו מתרגול של העניין במצב בו הם עירניים לחלוטין וטריים והמשיכו עם הליכה על הרמפה תוך כדי אימונים שמטרתם הייתה להשאיר אותם ללא אוויר. היו גם כמה שלקחו את זה לכיוון קיצוני אף יותר ותרגלו את כל זה גם עם ווסט טקטי כמו סם פרקין שיעלה לרחבה לראשונה במרידיאן ב-1 ליוני. ואז גם היו סתם אנשים שלא מתחרים שהחליטו להשתעשע ברעיון ולהוסיף עוד אלמנטים שונים – ההתרסקויות השונות על אחריותכם.

ואי אפשר להרים להנחתה בלי לקבל תגובה מהאלוף הבלתי מעורער הלוא הוא מאט פרייזר שלא נשאר חייב ושיתף סרטון משלו.

I see you @thedavecastro #regionalsprep #CENTRAL #crossfitgames #homegym #HWPO

A post shared by Mathew Fraser (@mathewfras) on

ההפתעה השניה

מגיעה בצורת מתקן בנץ' באדיבות רוג.

Are you excited to see this at regionals? @crossfitgames #crossfitgames #regionals

A post shared by Dave Castro (@thedavecastro) on

במערכת סנאצ'ר חשבנו מה יכול להיות ואלו היו הרעיונות שלנו: 1RM Bench Press או אימון בנצ'מרק זדוני וקשוח בשם: "לינדה".

אז מה אתם חושבים שהולך להיות? וכמה עוד רמזים קסטרו הולך לשחרר לנו? יש עוד שבועיים עד שיוזנק החלק השני של העונה – הריג'יונלס. עם שלוש תחרויות איזוריות שייתקיימו במקביל לאורך הסופ"ש של ה- 18-20 במאי אירופה – בברלין, מזרח ארה"ב – בניו יורק ודרום ארה"ב – בסולט לייק סיטי.

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X