Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

זו כבר נהייתה תמה חוזרת – בכל מקום שריץ' דורך (למעט ה-Invitational 2016, אבל מי סופר את זה), הוא נהיה מכפיל כוח, או ליתר דיוק – משתנה קבוע שמוביל לניצחון.

ואז, CrossFit Wasatch באו.

קבוצת האתלטים מהמועדון האמריקאי ששוכן אי-שם ביוטה שבטקסס, שינתה את הסטטוס קוו כשהם ניצחו את קבוצת CrossFit Mayhem Freedom של האלוף בפער של 48 נקודות ועם ארבעה נצחונות אירוים לאורך ארבעת ימי הגיימס.

זה היה יכול להיות סיפור רומנטי במיוחד אם הם לא היו על המפה לפני כן, אבל העובדה היא שהניצחון שלהם הוא דבר שרק חיכה לקרות: הקבוצה מובלת על-ידי אדריאן קונווי (ותיק משחקי הקרוספיט, גם ביחידים וגם בקבוצות) וכוללת עוד מספר ותיקי משחקים כמו מנדי יאנוביץ, ברנן פיורד וטיפאני הנדריקסון.

קונווי, יאנוביץ ופיורד התחרו ביחד בקבוצה אחרת, שעשתה כותרות בגיימס גם כן — "Hacks Pack UTE", הקבוצה התחרתה במשחקי הקרוספיט עוד משנת 2012 בהרכבים משתנים ונוסדה על-שם טומי האקנברוק, מתחרה ידוע מיוטה (ממועדון CrossFit UTE).

#stopthemayhem

A post shared by Wasatch Crossfit (@wasatchcrossfit) on

StopTheMayhem#

המטרה לא הושגה סתם ככה. מסתבר שזהו יעד שהקבוצה וחבריה מבית הציבו את היעד הזה עוד מלפני הגיימס, כשהם מעטרים פרסומים באינסטגרם ובפייסבוק עם האשטג מוסכם מראש: StopTheMayhem#. הרעיון שאפשר בכלל לקחת את המקום הראשון מידיהם של ריץ' וחבריו הוא משהו שהיה צריך להגדיר ברמת התודעה, לפני הכל.

החיוך הבלתי-נראה של ריץ'

ריץ' פרונינג לא חייך בפודיום השנה.

צילום מתוך פוסט באתר הסאטירה theoverheardpress.com, עקב ה-"סקנדל" של ריץ'

כולנו יודעים שמדובר בפרסונה תחרותית. מאוד תחרותית. אני לא חושב שקיימת מילה בעברית שתעביר בדיוק עד כמה הוא תחרותי. ובפודיום הוא דאג, במכוון או לא להראות את חוסר הסיפוק שלו מהמקום השני בתחרות. יש קולות שטענו שמדובר בחוסר ספורטיביות, אבל די ברור שהאלוף ומאמין הישו האדוק, שהתרגל למקום הראשון בפודיום כבר שנים פשוט עבר משבר קל בעת ההכרזה כשנאלץ לחלוף על-פני חברי קרוספיט ואסאצ' בדרך למקום השני על הפודיום.

מפה לשם, הוא הפך להיות המוקד של המון ממים ('Memes') למינהם ולבדיחות מדיה חברתית מגוונות.

too soon?

A post shared by Paul Castaneda (@kickasstaneda) on

ריץ' יצא בפוסט שקרא תיגר על אלה שפקפקו בתגובה האותנטית שלו להפסד:

First of all thank you to all those who volunteered their time and worked long hours to make the CrossFit Games possible. Thank you to the best fans in all of sports for being with us all weekend and pushing us along. Congratulations to all competitors in all categories who competed, it's an honor to compete along side you! Congratulations especially to Wasatch CrossFit (@adrianconway_ @builtfjordtough @spjut2 @tensparkles @mandi_janowitz @hungryfitness) for winning the Affiliate Cup, you guys are all true champions and it was great to compete against you guys and get to know you better all weekend. Proud of my team and the effort they put in, definitely not the outcome we wanted but it wasn't because they didn't put in the work or push hard enough. Thank you to our amazing CrossFit Mayhem family and my family for always being there to support us. Thank you to my beautiful wife @hillaryfroning for always being there to support me and pick up my slack in the months leading up to competing. Thanks to @roguefitness who makes the best equipment in the world and their crew who works tirelessly to make the Games a success, to @reebok for making the best shoes and apparel, for @advocare for the best supplements on the market, for @rehband and @realtreeoutdoors for the support to allow me to do what I love. And… For those saying I am a poor sport for not smiling on the podium, I will not apologize for who I am. I'm a competitor to my core, I do not like to lose, and I do not hide my emotions well. There's one thing you can be sure of, we'll be ready next year. ???? @flsportsguy

A post shared by richfroning (@richfroning) on

בקצרה, ריץ' פרונינג לא מתנצל – זה מי שהוא והוא שונא להפסיד. תנחומיי מראש לקבוצות שיתחרו נגדו בשנה הבאה בגיימס.

ומה קרה בשאר הקטגוריה?

קבוצות מכובדות אחרות גם כן עיטרו את המגרש בגיימס השנה:

CrossFit Invictus – הקבוצה של המועדון שממנו באו שמות גדולים כמו לורן פישר, ראסמוס אנדרסן וג'וש ברידג'ס – הכל תחת ניצוחו של המאמן הידוע CJ מרטין. הקבוצה התחילה חזק בתחרות אבל דעכה עד שנפלה למקום השישי בסופה.

Reebok CrossFit One – הקבוצה מונה שלושה אולסטארים ותיקי משחקים – אוסטין מליאולו, רייצ'ל מרטינז וספנסר הנדל. אליסון לארד גם היא – ותיקת משחקים שהתחרתה יחד עם הקבוצה של CrossFit New England (בן ברגרון) בשנים שעברו. הם חתמו את המשחקים שלהם במקום החמישי.

CrossFit Norcal Redwood City – קבוצת האתלטים מגיעה מרשת "Norcal" של ג'ייסון קאליפא, שפרש מלהתחרות עקב מחלה של בתו. הצוות מונה מספר אתלטים למודי גיימס, אבל המכנה המשותף החזק ביותר הוא שכולם גודלו בסביבה התחרותית והאיכותית ש-"CrossFit Norcal" ידועה בזכותו. עם ארבעה סיומים בתוך העשיריה, הם חתמו את הגיימס במקום הרבי

CrossFit Fort Vancouver – אחת הקבוצות הותיקות בתחרות, עם היסטוריה עוד משנת 2012. הם חתמו את התחרות במקום השלישי המכובד ביותר, בסיום הכי טוב אי-פעם של הקבוצה.

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X