Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

הגברים תקפו את האימון האחרון לפני הגמר, שם היו צריכים לסחוב ידיות פארמר ולצבור נפח גדול של HSPU:

נערים 14-15

אחרי שלקח את המקום השני בשני האימונים הקודמים, הגיע זמנו של איילון בר-גיל לאסוף לעצמו ניצחון נוסף, כשהוא מסיים את המסלול תוך 3:47. יריבו, טרייגרמן, הזדקק לעוד קצת זמן כדי לסיים את האימון והוא חצה את קו הסיום ב-4:32, כשמונה שניות יותר מהיר מנטע הלפרט מקרוספיט רוז וואלי.

נערים 16-17

יואב ביתן, מקרוספיט הזאבים, חשב לפרוש מהתחרות לאחר מקצה הסנאצ'ים של אתמול, בעקבות פציעה בשורש כף היד. לאחר שהוא המשיך בתחרות ועלה על הבמה, הצליח לנצח את שני האימונים בקטגוריה שלו, כשהוא מוביל על חברו למועדון, נדב פלד. ביתן סיים את האימון תוך זמן שיא של 3:35, כשמאחוריו נמצא ענוג שטורפר עם זמן של 3:47.

מאסטרים 40+

לראשונה מאז התחילה התחרות בשישי בבוקר, האימון הרביעי היה הפעם הראשונה ששרון שאולי לא לקח את המקום הראשון – דימה דרוכינין, מקרוספיט השרון פולג, סגר את המסלול תוך זמן של 5:08 בעוד שאולי הגיע אחריו עם זמן של 5:55.

מאסטרים 35-39

אסי בילדוסולה לא מוותר על נקודה בודדת ואוסף עוד נצחון לאוסף – והופך את המאזן שלו השנה ל-4/4 בינתיים. נדרשו לבילדוסולה רק 4:42 כדי לסיים את כל נפח ה-HSPU וההליכה, והוא היה בפער של כעשרים שניות מלירון יעקבי, מקרוספיט H-Team, שיושב במקום הבא אחריו, תוך 5:01.

מקצה ראשון

אהוד אריאלי, מקרוספיט הרצליה, לקח את המקום הראשון וקבע את הזמן שצריך לנצח ב-5:50. מושיקו גריף, שעלה להתחרות אתמול כשהוא עדיין סוחב שאריות של מחלה, הצליח להגיע למקום הרביעי במקצה שלו, בזמן של 07:18.

מקצה שני

איליה דרוקר, גם הוא מקרוספיט הרצליה, שבר את הזמן של אריאלי בכארבעים שניות כשהוא חוצה את קו הסיום תוך 5:08. אחריו הגיע משה טברו, מקרוספיט יקנעם, שסגר את המסלול וגם הוא דוח את אריאלי במעלה הטבלה עם תוצאה של 5:45.

מקצה שלישי

הזמן של דרוקר לא החזיק לאורך זמן, כשאנטון קדיק מקבוצת Mad Hunters של קרוספיט חיפה הצליח לגזור כ-6 שניות מהזמן של דרוקר ולסיים את המסלול תוך 5:02. הקבוצה החיפאית תיסע בקרוב לתחרות האזורית במדריד, כשקדיק יקח בה חלק פעיל ויתחרה בזירה בינלאומית. לאחריו, הגיע גם אופק אלדדי, המתמודד העצמאי, בזמן של 5:11.

המקצה הרביעי

המקצה הצפוף של התחרות נגמר גם הפעם בדוחק, ובתוצאה דומה לאימון השלישי: דוד בן דוד הצליח לנצח את האימון בזמן של 4:31, כשהוא מסמן עוד נצחון בדרך לתחרות מושלמת ובשליטתו המלאה. מאחוריו, הגיעו בפוטו-פיניש גיל ליאור ויוגב מלר ב-4:36, כשהפעם ליאור יצא בתור המנצח בפער של מאית השניה. ליאור ובן דוד שניהם מתאמנים בוייט סיטי, כשליאור יתחרה בתחרות האזורית ביחד עם הקבוצה בעוד בן דוד יתחרה כיחיד בתחרות. אחריהם הגיע עודד רובינשטיין, בזמן של 4:55.

התוצאה של דרוקר תספיק לו עבור המקום השישי באימון.

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X