Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

האימון האחרון של היום הפגיש את המתחרים עם סנאצ'ים, ברפיז ושק חול שפשוט לא רוצה לזוז.

מקצה ראשון

ארטיום דגאי מקרוספיט כפר סבא עשה את זה שוב, וכבר מהאימון הראשון רשם לעצמו נצחון משמעותי, כשהוא מצליח לבצע שתי הרמות של השק האחרון, במשקל 80 קילו. הוא קיבל דחיפה משמעותית מולד פטרטי מקרוספיט רוז וואלי, שהצליח לבצע רק חזרה אחת פחות ממנו, אך בכל זאת דגאי יצא מהאימון הזה כשהוא מחזיק בתוצאה הטובה ביותר וקובעת הטון. מאור כרמל שזו השנה הראשונה שלו בתחרות, סיים במקום הרביעי במקצה, תוצאה שמיקמה אותו במקום ה-38 הכללי לאימון.

מקצה שני

התחרות במקצה השני הייתה צמודה במיוחד, כשהקהל כולו הריע לעלא ניג'ים, מקרוספיט נוה גנים, שהיה הדרוזי הראשון שמתחרה באליפות ישראל. עלא החליף מהלומות עם עמית האס ותומר שוורצמן מ-TLV, אך לבסוף סיים את המקצה כשידו על העליונה. למרות זאת, התוצאה של דגאי החזיקה.

מקצה שלישי

המקצה השלישי הציג לראשונה מתחרה שהצליח לסיים את כל האימון – רוברט בן אור, מקרוספיט לביא, שתרם בשה שעברה תוצאות לקבוצת הדר יוסף שנסעה לתחרות האזורית במדריד. הוא היה למתמודד הראשון שהצליח לסיים את האימון עם רק עשרים שניות לסוף הזמן.

מקצה רביעי

המקצה האחרון של היום הגדיר את הקבוצה שסיימה את האימון כמועדון מאוד מצומצם – דוד בן דוד מקרוספיט וייט סיטי היה לגבר הראשון שסיים את האימון עם כמעט 40 שניות לסיום, ואחריו היה חברו למועדון גיל ליאור שסיים עם כ-13 שניות לסוף הזמן בלבד. רוב בן אור לבסוף סגר לעצמו את המקום השני באימון.

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X