Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

לאחר שהנשים סיימו עם האימון הראשון ביום השני, והשלישי בתחרות עצמה, הגברים תקפו את האימון השלישי גם הם.

נערים 14-15

אילון בר-גיל מקרוספיט יקנעם ואריאל טרייגרמן מקרוספיט וייצמן המשיכו את הקרב האישי שלהם גם באימון השלישי של התחרות, אך  בשנית לתחרות הנוכחית היה זה טרייגרמן שהצליח ולקח את המקום הראשון וכעת מוביל על בר-גיל בנקודה בודדת בניקוד המצטבר. טריגרמן סיים את האימון תוך 7:10 שניות, בעוד בר-גי הגיע כחצי דקה לאחריו לקו הסיום.

נערים 16-17

יואב ביתן, הזאב הצעיר, עלה הפעם על אור הזרקורים כשהיה הראשון שסיים את האימון עבור הנערים הבוגרים יותר לאחר מלחמה עיקשת מול חברו למועדון, נדב פלד. ביתן סיים את האימון תוך 9:59, בעוד שפלד סיים כמעט 20 שניות אחריו, והגיע ב-10:17. פלד כעת מוביל את טבלת הניקוד עם 6 נקודות מצטברות, ואחריו יושב ענוג שטורפר מקרית גת, רק שתי נקודות ממנו.

מאסטרים 40+

שרון שאולי רושם לעצמון נצחון נוסף בתחרות, כשהוא חוצה את קו הסיום כחצי דקה לפני סוף הזמן. עד כה, שאולי הצליח להחזיק בתחרות מושלמת כשהוא לא מאבד נקודה אחת למתחרי שלו בדרך, עם מקום ראשון בכל אחד מהאימונים עד כה.

מאסטרים 35-39

כמו שאולי, גם בילדוסולה מחזיק את הקטגוריה שלו בשליטה מוחלטת, כשהוא ניצח באופן חד משמעי גם באימון השלישי של התחרות וסיים אותו תוך פחות מעשר דקות.

מקצה ראשון

לאחר 12 המתחרים הראשונים, מאור כרמל מקרוספיט אטאקאשאקה של ישראל שמלי מוביל עם תוצאה של 9:36 עבור האימון השלישי. הבא אחריו הוא רון צור, הנער מקרוספיט הזאבים, שסיים את האימון בזמן של 10:00.

מקצה שני

אריאל טחן מקרוספיט הרצליה ניצח את המקצה, אך האימון לקח לו כ-6 שניות יותר מאשר למאור כרמל, שממשיך להוביל לאחרת שני המקצים.

מקצה שלישי

אופק אלדדי מקרוספיט גרין ביץ' נתניה, שהשתתף בתחילת העונה באירועי ה-Snatcher Invitational בקרוספיט חיפה, שובר את הזמן של מאור כרמל מתחילת האימון ומסיים אותו תוך זמן שיא של 08:38. איתו סיימו במגבלת הזמן עוד רבים, אך הזמן של כרמל מספיק טוב לו עבור המקום השני באימון לאחר 3 מקצים.

מקצה רביעי

לאחר שארבעתם התחרו על החבל: דוד בן דוד, גיל ליאור, יוגב מלר וניב כפרי סיימו את האימון בפער של 8 שניות אחד מהשני, במירוץ לאורך האולם כשבן דוד מסיים ב-8:30 וקוטף עוד מקום ראשון. ליאור ומלר נכנסו שניהם ב-8:32 בעוד שכפרי סיים ב-8:38. כפרי ישב במקום השמיני לאחר היום הראשון, בעוד שמלר וליאור ממשיכים לבצר את מיקומם בשלשה הראשונה.

ובתחרות קרוספיט, האחרון באימון יקבל את אותו עידוד כמו הראשון שיסיים את האימון, לעלא ניג'ם נשאר עוד טיפוס חבל אחד לסיים את האימון כשהזמן נגמר, הקהל לא ויתר לו, וגם לא כל המתחרים שעמדו סביבו ועודדו אותו לסיים את האימון ויהי מה.

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X