Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

רם "רמבו" דובר.

איך אפשר שלא להכיר? אבל בכל זאת, קבלו תקציר אודות הספורטאי המיוחד הזה.

בגיל 30, כשהוא מאמן במשרה מלאה מילדים עד למתחרים בקרוספיט הדר-יוסף, רם למוד ניסיון וניצב מוכן מתמיד לאתגר הבא שנקרא ה-RFA 2017.

רם הגיע לקרוספיט הישר מעולם השחייה, שבו התחרה מספר שנים והיה בין הספורטאים המובילים בתחום עד גיל 18. השחייה היא זו שהקנתה לו את אחד -"מנועים" הכי חזקים בארץ. רק שאצל רם זה לא בא במקום, אלא בא ביחד: היכולות שלו בתחום הכוח מרשימות גם הן, עם 120 קילו בהנפה, ג'רק של 145, דדליפט של 235 וסקוואט של 180.

כפי שאתם רואים – רם הוא אתלט מאוזן שמוכן לכל אתגר.

בשנת 2012, בתחרות ה-RFA השניה – הוא סיים במקום הרביעי – דבר שנראה שהחליט שהוא בל יעבור משום שמאז, הוא סיים בעקביות בפודיום. בין הישגיו, ניתן למצוא את ניצחונו ב-RFA 2016 והכתרתו כהגבר בעל הכושר הגופני הטוב ביותר בישראל לשנת 2016 – גם באופן וגם בשדה הקרב של ה-RFA וב-2015 ו-2014 באופן.

כיאה למתחרה עם יכולות שכאלו, אתם תצפו בו עולה למגרש מוקדמות משחקי הקרוספיט 2017, במדריד יחד עם הצוות של קרוספיט הדר-יוסף. זו לא תהיה הפעם הראשונה שלו גם שם, כשבשנה שעברה הופיע עם CrossFit TLV ולאורך השנים, התחרה במקצה היחידים פעמיים במוקדות משחקי הקרוספיט כשאלה התרחשו באסיה שלוש שנים ברצף מ-2012 עד 2014, יחד עם ישראל שמלי.

האם רם יחזיק בתואר גם השנה ויסגור שנתיים רצופות במקום הראשון? כל זאת ועוד נראה בסוף-שבוע הבא בהיכל קבוצת שלמה שבת"א. לכרטיסים הקליקו פה.

לוגו של ה-RFA 2017.

 

 

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X