Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

הכירו את קרוספיט 28004, או בשמו ה״עממי״ קרוספיט גרנד ויה: השילוב הספרדי המושלם בין ציוד מעולה ולוקשיין שאי אפשר לפספס.

דרכי הגעה

ב"ברודווי של מדריד", בתי הקפה, חנויות המותגים, והמסעדות הרבות ממלאות את הרחוב בחיים, רעש המכוניות והזוהר שמאיר את הגגות ומעצים את החוויה התיירותית, משאיר הרגשה של חוויה אירופית אותנטית. בין הסמטאות הקטנות למסעדות המקומיות ובמרחק של חמש דקות מהמטרו של הגרנד ויה, תוכלו למצוא את אחד ממועדוני הקרוספיט המרכזיים ביותר בעיר הספרדית – קרוספיט 28004 או בשמו השכונתי "קרוספיט גרנד ויה". 

המועדון ממוקם בקומה התתונה של מתחם הכושר והבילוי Gymage, ומכיל שלוש קומות נפרדות שבהן חדר כושר מפואר, מסעדה ובר עם בריכה על הגג. המועדון הוא מוקד עליה לרגל בעקבות מיקומו הנוח והאסטרטגי ובו תוכלו לפגוש מתאמני קרוספיט "רגילים" מכל העולם אשר לומדים או עובדים במרכז העיר, מתחרי ריג׳יונלס וגיימס, שפוקדים את המתחם במיוחד בתקופת מאי – יוני בהכנות לתחרות האיזורית – המרידיאן. את הקשר של הספרדים עם השפה האנגלית אפשר להגדי כ״דינמי״. מרבית הספרדים אינם דוברי אנגלית שוטפת ולעתים קרובות קיים קושי בתקשורת. אתר המועדון אינו נגיש לדוברי שפה זרה וגם פקידי הקבלה אינם בעלי שליטה חזקה בשפה, וזאת למרות שמרבית האוכלוסייה הפוקדת את המועדון היא זרה. 

דרופ אין

המועדון פתוח בימים שני עד שבת ומקבל דרופ אין לאורך כל שעות היום. אפשר להצטרף לאימון קבוצה או לעבוד עצמאית באופן ג'ים. אם אתם מתכננים להגיע לאופן ג׳ים, מומלץ לבדוק ולוודא שאתם לא מגיעים בשעה שיש בה אימוני קבוצה. ברוב הימים, עד השעה 18:00 המועדון יהיה כולו לרשותכם. אם זמנכם קצר, המועדון מציע מתחם אופן ג'ים יחסית מצומצם אבל מאוד איכותי. המחיר סביר והוגן ביחס למועדונים בספרד, התבקשנו לשלם 30 אירו לשתי כניסות בגלל שהגענו בתקופת הריג׳יונלס. המחיר לכניסה חד פעמית הוא 20 אירו. 

הבוקס, הציוד ומה שמעבר

עם חסות של חברת Eleiko המרשימה, יש שלוש במות להנפות, מתחם מתח/מקבילים ואיבזור אירובי מלא (מכשירי חתירה, אסולט בייק וסקי ארג), לא תצאו מאוכזבים. אין ספק שהמוטות של אלייקו והפלטות שבאות איתם, נותנים חוויה שונה ואיכותית במיוחד אם הנפות זה הקטע שלכם. בנוסף לציוד האיכותי המתחם מאבוזר בחדרי הלבשה מרשימים עם מקלחות, שירותים ולוקרים נקיים ומתוחזקים היטב. אם תבקשו, תוכלו לקבל גם מגבת לשימוש במהלך האימון, נכון שזה לא ״קרוספיטרי״ כל כך, אבל זה פינוק נחמד שאנחנו בישראל לא רגילים אליו. אם אתם מתכננים להשתמש בלוקרים בחדרי ההלבשה, מומלץ להביא מנעול.

הכניסה למועדון עצמו, בהגדרה: Funky. עם שלושה מסלולים להליכה על הידיים המוארים באורות ניאון צבעוניים, מערכת סטיראו איכותית עם מוזיקה בהתאם לסוג האימון ואתם מיד נכנסים לאווירה.

השורה התחתונה

אם אתם מגיעים לאיזור, מחפשים מקום יחסית נוח ואיותי במרכז העיר, קרוספיט גראן ויה הוא בהחלט המקום עבורכם. הבעלים מקבל תמיד בחיוך גדול ובשמחה ישראלים. עבורנו הוא אפילו שם שני שירים של עומר אדם לבקשת חבר מהקבוצה. אווירה טובה, מאמנים איכותיים, ציוד ברמה הכי גבוהה שיש – מה עוד אתם צריכים?

מדריד, ספרד - CrossFit Gran Via 28004
חווית רישום
איך המאמנים?
איכות ומגוון ציוד, מתקנים
הגעה
וייב
חוויית האימון
אהבתי
  • שפע ציוד
  • מאמנים מקצועיים
  • לו״ז מספיק גדול של אימוני קבוצה
פחות אהבתי
  • המקום מאוד צפוף אם מתאמנים במקביל לאימון קבוצתי
4.3דירוג כולל

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X