Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

כפי שתארנו בכתבות קודמות, חלק מחוויית הקרוספיטר, היא לנסות להגיע לכמה שיותר מועדוני קרוספיט בכל עיר תיירותית אליה הוא מגיע. בערים הגדולות באירופה תמצאו לא מעט בוקסים, כל שיוותר לכם הוא להסתכל על הלו״ז ולהחליט לאן ומתי בא לכם להיע, וכמובן ליצור קשר עם הבוקס לפני כדי לוודא שיש לכם מקום באימון.

הקטע של Five Hearts הוא בעיקר בזכות מי שהוא אירח בשנתיים הראשונות של המרידיאן, כשכל האיסלנדים והסקנדינבים התחרו בו. יונה קוסקי, אנני ת׳וריסדוטיר, פרדריק אגידיוס, ביורגווין קארל גודמנדסון וסם בריגס, כולם התאמנו במועדון הזה באופן קבוע בכל פעם שהגיעו להתחרות. השנה, הם אירחו את לורן פישר ובן זוגה ראסמוס אנדרסון.

הבעלים של המועדון היא לא אחרת מג׳ניפר לופז. לא, לא הזמרת. אבל היא מגניבה לא פחות! עם שלל תעודות על הקיר, החצי ספרדיה – חצי אמריקאית החליטה לעזוב את וירג׳יניה ופתחה את הבוקס במיקומו הנוכחי. העבדה שהמועדון בעצם בבעלות אמריקאית, ניכר היטב. גם באופן ניהול האימון וגם באופן ניהול המועדון. הכל מסודר לרמת בית מרקחת.

דרכי הגעה

הבוקס נמצא במרחק של 150מ׳ מתחנת המטרו – פסיפיקו. סך הכל כרבע שעה נסיעה ברכבת התחתית ואם הגעתם לריג׳יונלס, זה בערך 15 דקות ממתחם התחרות. הכניסה נראית קצת מוזרה ונטושה, אך כשתכנסו תבינו את הקטע המגניב של המועדון.

הבוקס, הציוד ומה שמעבר

הכניסה עצמה אינה מאויישת, כשתפסעו פנימה, תוכלו לראות מצד שאל את איזור ההלבשה/מקלחות/שירותים, כפי שכבר אמרנו, זה די סטנדרט במועדונים בחו״ל. במורד המדרגות תכנסו לחלל ענקי שזהו הבוקס. מצד ימין מאחורי הקיר נמצאת עמדת הקבלה שם תוכלו לשלם על ה- Drop In, שעלותו 20 אירו. מחיר סביר לחלוטין לבוקס במרכז העיר. הקטע שהיה קצת מוזר, הוא שנתבקשנו לענוד כולנו צמידי נייר ורודים שמסמנים שאנחנו דרופ-אינים. קצת מוזר.

מעולם לא נכנסתי לבוקס כל כך נקי. המקום מצוחצח. החל מהמקלחות ועד משטח האימון עצמו. אתם תמצאו בו את כל הציוד המקצועי המתבקש מבוקס כולל כמות לא מבוטלת של מכשירי חתירה, חמישה אסולט בייק וסקיארג. יש גם לוקרים לשימוש אישי באיזור הצ׳ילאאוט שלהם. יש להם גם משטח דשא סינטטי מאוד מגניב שנועד להתאמן עליו בהליכה על הידיים.

האימון

החלק המיוחד, ויוצא הדופן במועדון הוא שבשעות אחה״צ, כל חצי שעה מוזנק אימון קבוצתי. ניתן להתאמן גם באופן ג׳ים במהלך הזמן הזה כל עוד זה לא מפריע לקבוצה ואין בעיה של ציוד. האימון נחלק לשלושה חלקים. כל חלק מועבר על ידי מאמן אחר, בין המאמנים עצמם יש רוטציות במהלך השעות מי מאמן איזה חלק. למה אנחנו בוחרים להדגיש את זה? בסופו של דבר, סגנון אימון כזה עוזר למאמן להשאר רענן יותר ולא נשחק לאורך השעות שהוא עובד ובעצם אתן מקבלים מאמן שעדיין מרוכז בכם, עדיין רוצה להשקיע בכם והוא לא עייף מדי בשביל לשים לב לטכניקה שלכם.

 

Warm Up:
3 RFT:
10 Goblet Squat
10 Jumping Lunges
10 Burpees

Skill/Strength:
3X5 Back Squat

EMOM for 15 Min:
10 Thrusters

Cool Down
10 min AB or Row – Low pace
Stretching

השורה התחתונה

הבוקס מומלץ בחום. האימונים נראים מגוונים ומעניינים, אחרי שיחה קצרה עם ג׳ניפר – הבעלים, אין ספק שהמאמנים מקצועיים בצורה יוצאת דופן עם ראיה שונה מאוד ל כיצד אימון צריך להתנהל בצורה נכונה, וזה ממש מרענן. הבוקס מאובזר היטב ומקבל דרופ אין סך-הכל בשמחה (למעט הצמידים המוזרים). הבעיה היחידה במועדון הזה, היא שאסור לזרוק מוטות. הבוקס נמצא ממש בשכונת מגורים והרעש של המוטות כמעט סיבך אותם כבר כמה פעמים, לפי מה שג׳ניפר סיפרה. אם אתם בקטע בעיקר של לזוז ולא להרים מי יודע מה כבד, בכל זאת, אתם בחופשה, זה לחלוטין המועדון עבורכם.

קרוספיט במדריד - Five Hearts CrossFit
חווית רישום
איך המאמנים?
איכות ומגוון ציוד, מתקנים
הגעה
וייב
חוויית האימון
אהבתי
  • מועדון מסודר ונקי מאוד
  • אימון שבנוי בצורה מאוד מיוחדת ויוצאת דופן
  • מאמנים מקצועיים ודוברים אנגלית שוטף
פחות אהבתי
  • אסור לזרוק מוטות וגם כשנופל מסתכלים עליך קצת עקום
  • אופן ג׳ים במקביל לאימון קבוצה יוצר קצת צפיפות ועומס
4.2דירוג כולל

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X