Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

המון אירועים מעניינים התרחשו בחודש מאי, מהריג'יונלס, להכרזות מעניינות ותהפוכות של ממש בעולם הקרוספיט התחרותי. להלן עיקרי חודש מאי בקרוספיט:

1) חברת קרוספיט מכריזה על תחרות צוותים חדשה

27/05

חברת קרוספיט מכריזה על תחרות קרוספיט מקוונת עבור צוותים של שני נשים ושני גברים, שתיערך בתקופה שלאחר משחקי הקרוספיט (כנגד ה-NFPL?). האימון הראשון ישוחרר לצוותים לביצוע ב-28 לאוגוסט השנה, ובהמשך יפורסמו שני אימונים נוספים ב-18 לספטמבר ולאחר מכן ב-9 לאוקטובר. לרשות הצוותים יהיו 48 שעות בכדי להגיש כל אימון.

כמובן שיש תגמול לזוכים – כאשר מדובר בפרסים כספיים נכבדים, ובתכנון גם מקצים עם סקיילינג וגם מקצים עבור מאסטרס (מתחרים בוגרים). רישום הצוותים ייערך ככל הנראה ממש בקרוב ונעדכן ברגע שיתפרסם מידע נוסף.

2) Regionals: השבוע הראשון

09/05

Anarchy in the UK

שלב המוקדמות באירופה הכיל בתוכו המון מתחרים חדשים ומספר מצומצם של שמות קודמים שכבר הופיעו במשחקי הקרוספיט. מצד הגברים, הפייבוריט – פרדריק אגידיוס מדנמרק (מתחרה במשחקים של 2013, וגם בתחרות הצוותים של אותה, ה- Team Invitational) היה צפוי לתת קרב מרשים בכדי לחזור לתחרות המרכזית, אותו דבר עבור סאם בריגס מצד הנשים, שהשנה תהייתה צריכה להתמודד עם תחרות מצד אנני תוריס'דוטיר (שזכתה ברצף במשחקים של 2011 ו-2012).

אצל סאם בריגס (בריטניה), אחרי יום ראשון לא מזהיר היה ניתן לראות שמשהו במשחק שלה לא כשורה, כאשר נכשלה בשלב מוקדם מאוד באיוונט 2 (מקצה הליכת ידיים למרחק) – מה שגרם לה לאבד נקודות יקרות. סאם אמנם לא ויתרה ובכניסה ליום השני בטיחה שתפצה ואכן זכתה במקום הראשון בארבעה אירועים לאחר מכן (!) אך נכשלה בסופו של דבר, להפתעתם של רבים, ולא הצליחה להעפיל למשחקים עם סיום במקום ה-4.

תקרית זו גרמה להמון כעס ברשתות החברתיות שהביעו פליאה ומורת רוח על הדחתה של אלופת המשחקים של שנת 2013. עם זאת, תמיד ידענו שאתלטים בספורט נדרשים למעל ומעבר.

במקצה הגברים, פרדריק אגידיוס לא הצליח לשפר את עמדותיו, וסיים במקום ה-4, כאשר אתלט כמעט אנונימי – ג'ון קוסקי, אשר התאמן עם אלוף משחקי הקרוספיט של שנת 2009, מיקו סאלו (פינלנד) קוטף את המקום הראשון בתחרות כולה.

North Central

סטייסי טובאר, אתלטית ידועה מהאזור שהופיעה באופן עקבי במשחקים גם כן, מסיימת במקום ה-5 במוקדמות לאחר ביצועים פחות מזהירים ממה שאנו רגילים לראות אצלה. בדומה למקרה של בריגס, תומכיה הרבים הופתעו מהאופי הלא צפוי של המוקדמות השנה.

3) Regionals: השבוע השני

18/05

פנצי'ק נגד פרונינג

במוקדמות של אזור ה-Central East בארה", התפתח קרב צמוד של ממש בין ריץ' פרנוניג לסקוט פנצ'יק. אם היה ספק שבקרוספיט אפשר להיכנס לראש של היריב שלך, אז עכשיו אין, כי נדמה שסקוט ממש הצליח – שימו לב לתחרות המרתקת שהתחילה בינהם באיוונט 4 במוקדמות (דלגו לדקה 08:00):

גראהם הולמברג מסיים במקום הרביעי ומחמיץ את המשחקים
בחדשות אחרת מאותו אזור, גרהאם הולמברג, אלוף משחקי הקרוספיט לשנת 2010 שהצליח בשנים האחרונות להעפיל למשחקים באופן עקבי, מסיים במקום הרביעי ופעם ראשונה בהרבה זמן מחמיץ את ההזמדנות לחזור למשחקים ולהשיב את התואר שאותו איבד.

4) Regionals: שבוע שלישי-רביעי

01/06/-23/05

South-West

כריס ספילר חוזר ובענק!

למי שלא מכיר, כריס ספילר הוא מבין האתלטים התחרותיים הכי ותיקים בספורט עם רקורד שרץ משנת 2007 (!). ידוע בזכות היכולת האתלטית הגבוהה והנחשות הרבה שלו אל מול פציעות ספורט קשות ומול מבנה הגוף הפחות אופטימלי שהוא ניחן בו (כריס נמנה מבין המתחרים ה-"קלים" יותר בקרוספיט עם גובה של 1.65 על משקל גוף של 68 קילו), הוא עולה להתחרות במשחקים אחרי ששנה שעברה לתדהמת הקהל כשל במוקדמות. זאת צפויה להיות השנה האחרונה של כריס, ועפ"י ביצועיו במוקדמות הוא לא מתכוון ללכת ללא קרב.

Northern California

עוד במחלקת השמות הגדולים, גארת' פישר, מתמודד צעיר, שעתידו היה נראה מבטיח במיוחד ושסיים במשחקים במקום החמישי שנה שעברה נשאר מחוץ למשחק גם כן.

Southern California

לינדסי ולנזואלה, מתחרה דומיננטית מאוד במשחקים שסיימה במקום השלישי שנה שעברה ואף לקחה חלק ב-Team Invitational (תחרות צוותים של אתלטים מובילים כמו ריץ' פרונינג, בריגס, ועוד – שנערכה שנה שעברה).

בחדשות אחרות, לאורן פישר (אחותו של גארת') בת ה-20 – המתמודדת הכי צעירה לאותה תחרות, מסיימת במקום השלישי ועולה למשחקים לראשונה בקריירה שלה (במקצה היחידים יש לציין, כאשר שנה שעברה הופיעה במשחקים במקצה הצוותים) ואף בנסיון הראשון שלה.

5) סוף שבוע אחד, תשעה ישראלים, המון קרוספיט

23/05

2014 מסמנת שבירת שיא – עם שיעור המתחרים הישראליים הכי גדול שידענו עד כה במוקדמות של אסיה, עם צוות של 6 אנשים מקרוספיט TLV ו-3 מתחרים במקצה היחידים – רם דובר, ישראל שמלי, וזוהר ליפקין. את השתלשלות האירועים המלאה אנו ממליצים לכם לראות דרך דף הפייסבוק שלנו שעודכן על ידי רון כפרי וירון נוף שבאו לסייע ולתמוך במתחרים.

הצוות של קרוספיט TLV, הגיע בסוף היום הראשון למקום הרביעי אך בסופו של דבר סיים במקום השביעי. ישראל ורם, שניהם נאבקים עם פציעות לא קלות, נתנו קרב רציני ובסופו סיימו ה-33 ו-26 בהתאמה. זוהר ליפקין הפתיע חלק יאמרו – למרות העובדה שהיה מדובר בשנתו הראשונה בריג'יונלס, סיים במקום השביעי המאוד מכובד. עם סיומים כה יפים עבור המתחרים – העתיד נראה מבטיח!

הצוות הישראלי בסיאול

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X