Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

ג'ייסון קאליפא, מתחרה הקרוספיט הידוע ולשעבר האיש בעל הכושר הגופני הטוב ביותר בעולם לשנת 2008, ניצח לאחרונה בתחרות ג'יו ג'יטסו ברזילאי ובמקביל הודיע על חזרה לאימונים לקראת עונת משחקי הקרוספיט הבאה.

שתי ההודעות המפתיעות בא מג'ייסון לאחר תקופה לא מבוטלת של שתיקה בפן התחרותי, מאז משחקי 2014 בהם התחרה מול ריץ' פרונינג על תואר הגבר בעל הכושר הגופני הטוב ביותר בעולם, שבסופם לקח את המקום השלישי ולמעשה לא הצליח לממש את פנטזיית הניצחון על ריץ', שעבר למקצה הקבוצות.

מאז, ג'ייסון המשיך לפתח את רשת מכוני הקרוספיט שלו – NC Fit ותוך כדי, נדרש לתמוך בבתו הקטנה בשנה האחרונה מתמודדת עם מחלת הסרטן (לשמחתנו, נראה שמצבה משתפר). בנוסף לכל זה וברוח לוחמנית כפי שתקופה מאתגרת שכזו בטח דורשת – ג'ייסון פנה לג'יו ג'יטסו ברזילאי ולקח את המקום הראשון בקטגוריית המשקל שלו, בתחרות הראשונה שלו בספורט אי פעם.

פרסום הפתיע את קהל התומכים שלו ברשתות החברתיות והתגבר כשהוסיף ובישר באותה נשימה שבכוונתו לחזור להתחרות במשחקי הקרוספיט 2017.

A photo posted by Jason Khalipa (@jasonkhalipa) on

נראה שהשנה האחרונה של ג'ייסון שהייתה רוויה באתגרים, לא הצליחה לכבות את הלהבה שלו ורק העצימה אותה. יהיה מעניין לראות מה יש לו להביא הפעם לעונת משחקי הקרוספיט 2017.

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X