Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

גבירותי ורבותי, יש לנו רשמית את תו הסיום של אופן 2017: בהתאם לציפיות של חלק גדול מהאנשים, ת'ראסטרז חוזרים שוב לאימון האחרון של האופן, הפעם ביחד עם דאבל אנדרס. מה שאנשים לא ידעו או ניחשו זה באיזה סכמה ונפח.

ההכרזה התחילה כשדיווידסדוטיר וסיגמונדסדוטיר היו צמודות בחזרות בתחילתו של האימון, אך מעידה של סיגמונדסדוטיר בתחילת אחד הסיבובים הראשונים אפשרה לדיווידסדוטיר ליצור פער קטן של חזרות בודדות.

שתיהן התקדמו דרך האימון בקצב אחיד למדי, אך נדמה היה שסיגמונדסדוטיר ביצעה את הת'ראסטרז שלה משמעותית לאט יותר מדיווידסדוטיר – שביצעה אותם במה שנדמה בתור ניסיון לראות כמה מהר היא מסוגלת לעשות 9 ת'ראסטרז, כל סיבוב מחדש.

בתחילת הסיבוב האחרון, סיגמונדסדוטיר הצליחה לסגור את הפער, שבמהלך האימון הגיע אפילו לפער של 10 חזרות, ושתיהן הגיעו למוט ביחד וביצעו את הת'ראסטרז בסינכרון, והגיעו לחבל במקביל. טעות קלה של דיווידסדוטיר אפשרה לסיגמונדסדוטיר לעקוף אותה, אך היא בתורה נתקעה מספר פעמים במהלך הסיבוב האחרון לאחר שכל הסיבובים שלה היו קבועים. דיווידסדוטיר הצליחה לשמור על קור הרוח שלה, וחזרה לסגור את הדאבל אנדרס שלה במהירות וסיימה בנצחון על פני סיגמונדסדוטיר בפער מזערי של 3 שניות בודדות.

7:42pm @sarasigmunds @katrintanja

A post shared by @thedavecastro on

לאימון נקבעה מראש מסגרת זמן וחזרות שתאפשר לאנשים לסיים ונראה שהוא מוכוון בעיקר לקהל הרחב ולאו דווקא המקצועני והאליטות: מספר החזרות הנמוך בת'ראסטרז קורא לאנשים לנסות לשמור על סטים מלאים במקום לשבור באמצע, ומסגרת הזמן נקבעה ב-40 דק' על מנת לעודד אנשים לנסות ולהשיג כמה שיותר דאבל אנדרס ככל האפשר. הנפח העצום יהווה הרבה זמן אימון עבור אנשים שלא טובים בחבל הקפיצה.

מנגד, עבור המתחרים, ואפילו עבור מתאמנים ותיקים יותר, יהיה זה אימון יחסית מהיר ולא יתקרבו למסגרת הזמן של 40 דקות, אלא ילחמו בדופק שלהם מלרוץ.

בהצלחה ב-17.5, בואו נסיים את זה בגדול!

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X