Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

התחרות באזורי ה-Atlantic וה-South החלו ב-15 למאי. כל אזור הוא למעשה סיפוח של אזורים קודמים בארה"ב, שרוכזו לתחרות אחת גדולה יותר. שתי התחרויות הללו פתחו את המוקדמות למשחקי הקרוספיט 2015.

Atlantic Regional

במקצה הנשים הסתמנה לה תחרות עיקשת בין שתי כוכבות: אמילי ברידג'רס וסמנתה בריגס הותקיה. סאם בריגס סבלה מפציעה בגבה לפני התחרות והוסיפה וניגשה לתחרות עם פציעה נוספת – רגל שבורה. אבל בכל זאת מדובר בסאם בריגס והיה ברור שלא תוותר בקלות. סאם בריגס לקחה את המקום הראשון באימון "Randy" ויצרה מה שהיה שיא עולמי (לאותו סוף שבוע) עם סיום של 75 סנאצ'ים עם 02:52. סאם סיימה 5 מתוך 7 האימונים בתחרות בעשירייה המובילה. אמילי ברידג'רס שקטפה את המקום הראשון בסופו של דבר סיימה באופן עקבי מתחת לעשירייה כמעט בכל האימונים, כשבאימון הראשון סיימה במקום ה-15.

עולות למשחקי הקרוספיט:
1. Emily Bridgers – 617 points
2. Sam Briggs – 584 points
3. Anna Tunnicliffe – 561 points
4. Cassidy Lance – 541 points
5. Whitney Gelin – 483 points

במקצה הגברים התחרות התרכזה הרבה סביב ביצועיו של נוח אולסן בן ה-24, צעיר משחקי הקרוספיט שעלה לראשונה שנה שעברה והסתמן בתור פייבוריט נוסף לזכייה בתואר. עם סיום במקום ה-11 באירוע אחד בלבד נוח לקח את המקום הראשון בתחרות, לאחר ביצועים מרשימים ועקביים לכל אורך שלושת הימים. בן סמית', שסיים בשנת 2013 וב-2011 בפודיום במשחקי הקרוספיט, שחה במים מסוכנים כאשר העלייה למשחקים שלו לא הייתה בטוחה כמו תמיד, אך לבסוף הצליח לסיים במקום הרביעי. מתחרה נוסף שראוי לציון הוא אלישע מוחמד, לשעבר שותף לאימונים של ריץ' פרונינג, שנתן פייט במוקדמות של שנה שעברה אך לא עלה. אליישע נתן את כולו בתחרות השנה למרות שני אירועים שלא הלכו כפי שרצה (סיום ב-14 באיוונט 4 וב-32 באיוונט 6) הצליח להעפיל אחרי קרב עיקש ביותר.

עולים למשחקי הקרוספיט:

  1. Noah Ohlsen – 564 points
  2. Aaron Hanna – 526 points
  3. Elijah Muhammad – 524 points
  4. Ben Smith – 516 points
  5. Nathan Bramblett – 504 points

במקצה הצוותים, ראוי לציין שניצח הצוות של CrossFit Terminus – אותו מועדון ממנו מגיעה המחזיקה במקום הראשון לאותו אזור – אמילי ברידג'רס.

South Regional

אזור זה הפגיש אתלטים ואתלטיות מדרום אמריקה, דרום מערב ודרום מרכז ארה"ב.

הקרב אצל הנשים גם כן הוכתב על-ידי פייבוריטית – קמיל לבלנק-בזינט אלופת משחקי הקרוספיט של 2014. הסיום הכי חלש שלה היה במקום ה-5 במקצה השלישי בתחרות. במקום השני אחריה סיימה מרגו אלוורז, מתחרה ותיקה שתעלה לשנה השלישית שלה במשחקי הקרוספיט. מרגו היוותה איום על הדומיננטיות של קמיל ולקחה את המקום הראשון ב-"Randy" ופעמיים את המקום השני, בשני האירועים שבאו אחריו. ראויה לציון בנוסף היא מאדי מיירס – טירונית בקרוספיט בת 18, בעלת ניסיון של שנה וחצי בלבד שהעפילה למשחקים. כמובן שהעובדה שהתחתרה בעבר בטיפוס הרים והרמת משקולות תרמה רבות להצלחתה.

עולות למשחקי הקרוספיט:
1. Camille Leblanc-Bazinet – 650 points
2. Margaux Alvarez – 572 points
3. Amanda Goodman – 557 points
4. Jenn Jones – 539 points
5. Maddy Myers – 478 points

 

במקצה הגברים – רוי גמבואה, מתחרה שהיה בעבר במשחקים והפסיד את ההזדמנות להגיע אליהם בשנה שעברה, ביצע מהפך ולקח את המקום הראשון. מאט צ'אן, מתחרה ותיק מאוד שהגיע למקום השני במשחקי הקרוספיט של 2012, נכנס למוקדמות בתוך פייבוריט, למרות שהגיע למוקדמות תוך כדי שהוא מתמודד עם השאריות של פציעה קשה ברגלו עקב תאונת אופניים. נראה שמאט הואט מפציעתו, ולבסוף סיים במקום התשיעי בלבד והפסיד את ההזדמנות שלו לעלות למשחקים השנה. אדריאן קונאווי, עוד מתחרה ותיק קטף את המקום הרביעי לאחר שעד כה התחרה במסגרת הקבוצתית והגיע עם הנבחרת שלו בשנים הקודמות למשחקי הקרספיט.

עולים למשחקי הקרוספיט:

  1. Roy Gamboa – 579 points
  2. Travis Williams – 553 points
  3. Jordan Cook – 549 points
  4. Adrian Conway – 518 points
  5. Chad Cole – 478 points

במקצה הצוותים לקח את המקום הראשון הצוות של CrossFit UTE – המועדון ששייך למתחרה הקרוספיט הידוע טומי האקנברוק, שעד לפני 2014 התחרה עם צוות האתלטים מהמועדון שלו, עד לפרישתו לתחרות יחידים במשחקי הקרוספיט.

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X