Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

התחלנו רשמית את השלב השני הממיין למשחקי הקרוספיט 2018 – הממיין האינטרנטי (Online Qualifier), עבור קבוצות גילאים שונות. אתמול בלילה שוחררו האימונים אותם יבצעו הנערים והמאסטרים שיבקשו להגיע להתחרות במאדיסון השנה (תוכלו להכיר את הישראלים פה), ואותם יצטרכו לצלוח כדי להגיע לשם.

For Time:

4 thrusters

1 15-ft. rope ascent

8 thrusters

2 15-ft. rope ascents

12 thrusters

3 15-ft. rope ascents

Men use 135 lb, women use 95 lbs. Time cap: 10 minutes

האימון הראשון יפגיש את המתחרים עם טראסטרים כבדים וטיפוס בחבל, בסכמת חזרות עולה. כל סיבוב הולך ונהיה ארוך יותר, אך הוא נשאר בטווח חזרות נמוך יחסית, דבר שידרוש מהמתחרים לשמור על קצב גבוה, אך זהיר שלא ישרפו מוקדם מדי.

4 Rounds for Time of:

25 chest-to-bar pull-ups

5 cleans

Men clean 245 lb, women use 170 lbs. Time cap: 15 minutes

אחרי לא פחות מ-25 חזרות של צ'סט טו באר, המתחרים יצטרכו לבצע 5 קלינים כבדים בצורה יוצאת דופן – 111 ק"ג לגברים, 77 ק"ג לנשים. 5 חזרות במשקל כזה, זה לא מובן מאליו, ומהווה עליית מדרגה גם לעומת קלין של 102 ק"ג לגברים. ואת כל זה, צריך לבצע לא פחות מ-4 סיבובים.

Complete as many rounds as possible in 20 minutes of:

50 wall-ball shots

100 double-unders

50-ft. handstand walk

100 double-unders

50-cal. row

100 double-unders

50-ft. handstand walk

100 double-unders

לאחר 18.3, שהפגיש אותנו עם כמות עצומה של דאבל אנדרס בשילוב עם תנועות טכניות נוספות, האימון השלישי של הממיין האינטרנטי מחזיר את הסטים של ה-100 דאבלים ביחד עם תנועות אירוביות בדמות וולבולס וחתירה ותנועה טכנית שהיא הליכה על הידיים. ההתמקדות באימון הזה? הכתפיים שיסובבו את החבל לאורך 20 דקות.

Complete as many rounds as possible in 5 minutes of:

9 handstand push-ups

6 burpees

3 snatches

Men snatch 165 lbs, women snatch 115 lbs.

האימון האחרון הולך לשרוף – אחרי שני אימונים באורך ממוצע, ואחד ארוך של 20 דקות, האימון האחרון הולך לקחת רק חמש דקות – עם סטים קצרים של 3-6-9 חזרות לאחד, וסיבובים שיכולים לקחת באזור החצי דקה לאחד, האימון הזה הוא כולו אך ורק שאלה של מי מסוגל לדחוף יותר חזק את הספרינט ולהחזיק אותו עד שנגמר הזמן. אם תשרף מהר מדי, אין דרך חזרה משם, אבל הזמן הקצר הולך לספק תוצאות צמודות.

מה רואים פה

דייב קאסטרו הכריז בעבר שהוא רואה כל עונת המשחקים כתקופה שלמה מחוברת – הופן מחובר לריג'יונלס שמחוברים לגיימס, וניתן לראות את אותו קו עלילתי גם כאן באימוני הממיין האינטרנטי. הדבר הראשון הבולט לעין הוא עליית המשקלים המאסיבית בכל האימונים – גם הקלין הכבד השתדרג בעוד עשרה ק"ג, והסנאצ'ים השגרתיים עלו ב-15 לעומת המשקל הקבוע של 135 פאונד. אבל מעבר לעליית המשקלים, ישנה דרישה נוספת מכלל המתחרים – אין פה לאן לברוח.

אם זה נפח חזרות גבוה, אירובי חזק שלא ניתן לשבור או פשוט כוח ברוטאלי טהור – שלב הממיין האינטרנטי מצביע על כיוון אחד לגבי הענף: תתחזקו, או שתצאו מהתחרות. האם קאסטרו ימשיך את הקו הזה גם בריג'יונלס, עם עלייה בנפח החזרות והמשקלים? סביר להניח שכן. אבל עד אז, הולכת להיות תחרות מאוד קשה עבור כל משתתפי קטגוריות הגילאים.

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X