Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

היום השלישי לתחרות הוביל לא מעט רגעים שיזכרו. כשהתחיל במקצה הסטרונגמן שכלל מספר אלמנטים שדרשו כוח טהור ויכולת התמדה, דרך אימוני קרוספיט מדויקים עם השילוב בין הרמת המשקולות והג'ימנסטיקה.

לסיכום היום הראשון במשחקי הקרוספיט
לסיכום היום השני במשחקי הקרוספיט

נשים

תחרות הנשים הצמודה מאוד השנה השאירה את האלופה מהשנים האחרונות, טרין דיווידסדוטיר, מחוץ לחמישיה. למרות זאת, היא עשתה בדיוק את מה שהיא הייתה צריכה לעשות וסיימה את האימון הראשון ליום השלישי במקום הראשון: בפער מטורף של יותר מ-20 שניות על טניל ריד ביורליין, שסיימה במקום השני.

למרות ההצלחה באימון הראשון בבוקר, מיקומה של דיווידיסדוטיר נחל מכה קשה כשהיא לא הצליחה אפילו לסיים את האימון השני, סולם עולה של קלינים ובר מאסל אפ. אותו ניצחה יריבתה, טיה קלייר-טומי, שבשנתיים האחרונות הייתה התחרות העיקרית של דיווידסדוטיר לכתר ונאלצה להסתפק במקום השני. טומי סיימה את האימון תוך 7:12 שניות, בפער של 40 שניות מחברתה האוסטרלית, קארה ווב. ווב סומנה במספר השנים האחרונות כמועמדת ראויה לפודיום אך מעולם לא זכתה בו, לאחר שנאלצה לפרוש מהתחרות ב-2014 וסבלה ממכת שמש ב-2015. אחריהן סיימה שרה סיגמונדסדוטיר, מדליסטית הארד מהשנתיים האחרונות, שמתנהלת בתחרות השנה בעקביות אך ללא נצחונות יוצאי דופן, כשהדירוג הנמוך ביותר שלה הוא 12 וממוצע המיקומים שלה לאחר עשרה אימונים הוא שביעי.

ווב לא התכוונה לעצור לאחר ההצלחה במקצה הקודם, ונכנסה לאימון האחרון ליום, גרסא כבדה יותר של אימון האופן 17.5 בכל הכח. ווב וטומי נלחמו באופן צמוד לאורך כל האימון, אך לבסוף הייתה זו ווב שיצאה הפעם כשידה על העליונה כשסיימה את האימון תוך 7:53 לעומת טומי שיימה ב-8:01.

דירוגי הנשים, לאחר היום השלישי:

1. טיה קלייר טומי
2. קארה ווב
3. שרה סיגמונדסדוטיר
4. אנני ת'וריסדוטיר
5. טניל ריד-ביורליין

@mathewfras ???????? went into the last event of Day 3, with a 134-point lead. He walked out with 174 points to give and can afford to take last in the first event tomorrow without worrying much. – But he would worry. Fraser is far beyond driven, and he's once again putting together a dominant performance that's got him in position to improve on 2016's historic 197-point margin of victory. – As has been the case in recent times, the women are providing the tension while Fraser stomps his rivals. Two women from Australia sit just 14 points apart: Toomey is first and Webb is hot on her heels. Two time third-place finisher Sigmundsdottir is 40 points back of Webb in the bronze-medal position, but the fiery Icelander will be looking to claw her way upward. – The #FittestonEarth will get their gold tomorrow as the 11th edition of the #CrossFitGames come to a close. ???? @flsportsguy

A post shared by The CrossFit Games (@crossfitgames) on

גברים

התוצאה הגבוהה ביותר באימון הסטרונגמן של הגברים נקבע על ידי טים פולסון באחד המקצים הראשונים על ידי טים פולסון, עד שהגיעו מאט פרייז'ר, האלוף משנה שעברה, וברנט פיקובסקי, מקום רביעי בשנה שעברה. פרייז'ר ופיקובסקי שניהם ניגשו בצורה שונה לחלוטין לאימון, אך זה הגיע לבסוף לפער של 9 עשיריות השנייה שהפרידו ביניהם. לבסוף, צ'יפ הזמן הראה סופית שפיקובסקי עקף את פרייז'ר, שזרק את עצמו על קו הסיום ואפילו התגלגל מהבמה, ולקח את המקום הראשון. הדבר קידם אותו ב-100 נקודות וביסס את מקומו בחמישי הראשונה.

למרות הנצחון באימון הראשון ליום, האימון הבא היה בבחינת בקרת נזקים עבור פיקובסקי, שאפילו לא סיים אותו בזמן. במקומו, בפעם הראשונה בהיסטוריה, קטף מאט פרייז'ר שני נצחונות בגיימס. פרייז'ר ביסס את מקומו עד כה בעיקר על זכיות במקום השני, אבל לא בחבטות home-run. הוא סיים את הקלין האחרון לקול שאגות הקהל וקבע את הזמן המנצח ב-7:40. הבא אחריו היה אלכס אנדרסון, שקבע את הזמן שלו של 7:58, עוד במקצה שלוש.

האימון השלישי, הגרסא הכבדה של 17.5, היה פשוט מתנה עבור פרייז'ר, שניצח את 17.5 עוד באופן. הוא קבע תוצאה של 8:24, רחוק 15 שניות מהתוצאה הבאה אחריו, ג'וש ברידג'ס, שקבע את התוצאה שלו באחד המקצים הראשונים בפער ניכר.

מיקומי הגברים, לאחר היום השלישי:

1. מאט פרייז'ר
2. נואה אולסן
3. ברנט פיקובסקי
4. ריקי גאררד
5. סקוט פאנצ'יק

נוער

בקטגורית נערות 14-15, קלואי סמית' ניהלה יום כמעט מושלם – עם שני נצחונות ומקום שני אחד, והגיחה מהתחתית אל ראש הרשימה.

בקטגוריית נערים 14-15, דאלין פפר ממשיך לשלוט ביד רמה ויוצר לעצמו פער של 50 נקדות מהמקום הבא אחריו, אמיר פחמי מקרוספיט יאס. הוא מסיים את היום השלישי עם שני נצחונות ומקום שישי.

בקטגורית נערות 16-17, היילי אדמס ממשיכה להוביל את התחרות, אבל קיילה סטפנו ממשיכה לדחוף אותה ויושבת מאחוריה בפער של 8 נקודות בלבד. אדמס ממשיכה לקטוף מקומות ראשונות, בעוד שיריבתה העיקרית בתחילת התחרות, טיילור באב, נחלה מספר אימונים במקום ה-9-10 וירדה למקום החמישי בפער של למעלה ממאה נקודות.

בקטגורית נערים 16-17, זה הכל המופע של אנג'לו דיצ'יקו, נער הפלא מקרוספיט מייהם. יום שבת היה היום הגרוע ביותר של דיצ'יקו, עם נצחון אחד בלבד ומקום חמישי – המיקום הגרוע ביותר שהיה לו לאורך כל הסופ"ש. הוא ניצב במקום הראשון בפער של למעלה מ-100 נקודות אחרי הבא אחריו, גוילרמה מהליירוס הברזילאי.

מה קורה עם הנערים הישראלים?

רון צור ניהל יום תחרות מוצלח, עם אימון אחד במקום השביעי ואימון נוסף במקום ה-9, אך סיים את האימון האחרון ליום במקום האחרון וצנח למקום ה-13 בדירוג הכללי.

נדב פלד משפר עמדות במעט, ויוצר פער קל על סיימון אורבנסקי הפולני ועל מייסון מרטינק האמריקאי, והוא יושב במקום ה-18.

גאיה צור, בדומה לרון צור, ניהל יום תחרויות מצוין – עם מקום שמיני במקצה הסנאצ'ים ומקום שביעי במקצה הוסט, אך גם היא נחלה אימון לא מוצלח באימון הסוגר את היום וסיימה אותו במקום ה-19. דבר זה הוריד אותה ל-15 בדירוג הכללי.

יוגב מלר קבע את התוצאה הטובה ביותר שלו לאורך כל התחרות, וסיים את יום שבת עם המקום השלישי באימון הקוואטריין, – רק 6 שניות מהר יותר ממהליירוס הברזילאי. הוא מסיים את היום במקום ה-7 עם 534 נקודות.

מאסטרים

תחרות המאסטריות 35-39 מתהווה בתור תחרות צמודה במיוחד כאשר בסוף היום השלישי ישנו פער של 10 נקודות בודדות בין מקום ראשון, בו כרגע יושבת סטפני רוי הקנדית, לבין המקום הרביעי, בו נמצאת הלנה פאלק, שהובילה חלק מהתחרות. רבקה וויט יושבת במקום השישי לאחר שקטפה נצחון באימון הסוגר את יום שבת.

בקטגורית מאסטרים 35-39, כריס ספילר מתחיל לשפר עמדות. לאחר תחילת תחרות לא מוצלחת, הוא סיים שני אימונים בשבת במקום השני, וממוקם כרגע במקום הרביעי עם 548 נקודות, רק 12 נקודות מהמקום השלישי. קייל קספרבאור מוביל את התחרות עם 644, מאחוריו ניל מאדוקס עם 620.

בקטגורית מאסטריות 40-44, הלן הארדינג חוזרת לתמונה והיא כרגע יושבת במקום השני עם 630 נקודות – רק 12 נקודות אחרי קרן מקאדם, שמובילה את התחרות. אנני סאקאמוטו, מהמתחרות המקוריות של הגיימס, יושבת כרגע במקום השלישי עם 616 נקודות.

שון רמירז, אלוף קטגורית מאסטרים 40-44, נמצא כרגע במקום השני בפער ניכר של 52 נקודות מהמקום הראשון, אותו ממלא רובי פרוביץ', צעיר הקטגוריה. פרוביץ' וראמירז מחליפים ביניהם מהלומות כל אימון, אך בינתיים ההתחלה האיטית של ראמירז בתחרות מוכיחה את עצמה בתור מפלה כשהוא עדיין לא סוגר את הפער.

בקטגורית מאסטריות 45-49, שריל ברוסט, האלופה משנה שעברה ממשיכה לשלוט בצורה כמעט מוחלטת ושומרת על פער של 40 נקודות בינה לבין המקום השני אחריה, קיילי מאסי.

קבוצות

CrossFit Wasatch מנהלים יום כמעט מושלם – עם שני מקומות ראשונים ומקום חמישי אחד, הם כרגע נמצאים במקום הראשון, בפער של חמישים נקודות מקרוספיט מייהם של ריצ' פרונינג והאלופים בשנתיים האחרונות בגביע המועדונים.

קרוספיט מייהם הגיעו אחרי ווסאטצ' במקום השני בשני האימונים האחרונים של היום, שכללו עבודת זוגות: באר מאסל אפ מסונכרן, דדליפטים בזוגות ועבודה עם התולעת. הם ניצבים היטב במקום השני, בפער של למעלה ממאה נקודות מהקבוצה שאחריהם, קרוספיט פורט וואנקובר. הניסיון מלמד שריצ' פרונינג אוהב להיות מאחורה ולעקוף ברגע האמת, אך הפער הגדול מול וואסאטצ' נראה שהולך ומתרחב.

הצוותים, בסוף היום השלישי:

1. CrossFit Wasatch
2. CrossFit Mayhem Freedom
3. CrossFit Fort Vancouver
4. CrossFit Milford
5. CrossFit Invictus

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X