Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

את הקבוצות הישראליות אתם מכירים, אבל נגד מי הם יעלו על הזירה? לכל קבוצה ישראלית יש גם קבוצה שצמודה אליה בלוח הניקוד, עם דמויות מאירופה ואפילו שכנים קרובים מאוד.

היריבות מול לביא – Beers, Cheese and Red Wine

הקבוצה הצרפתית הזאת מושכת הרבה תשומת לב לשם המאוד קולינארי שלהם, אבל שלא תטעו – וירג'ין קליסון, חברת הקבוצה, יכלה לבחור להתחרות כיחידה כשהיא עולה מהמקום ה-23 בדרום אירופה, וחברה לקבוצה והגבר המוביל שלהם, אלכסיס רומרו, לקח את המקום ה-30 באזורו. יש אחידות גדולה מאוד בין חברי הקבוצה מקרוספיט בזיארס מדרום צרפת, כשהתוצאות שלהם מנצחות את לביא בכל האימונים, אך חשוב לזכור את הנשק הסודי הישראלי: רם דובר היה חודשים לאחר ניתוח בתקופת האופן – הוא בריא עכשיו.

היריבות מול Team Crash – CrossFit Valley Road

הצוות הדרום אפריקאי יושב צמוד לקבוצה הישראלית בלוח התוצאות של אפריקה והמזרח התיכון עם 52 נקודות באופן לעומת 45 של קראש. יותר מזה – קראש ניצחו אותם בכמעט כל האימונים באופן, בפער קטן אך מהותי שהעניק להם פער של לא יותר מארבעה מקומות ביניהם, פער זעיר כשמדובר בתחרות גדולה כל כך. אבל האימון הבודד בו Valley Road הצליחו לנצח את Crash היה 18.3 – שם הם הצליחו לעקוף את הישראלים בקרוב ל-180 חזרות. זה לא מעט בכלל, בטח כשיש לקבוצה הדרום אפריקאית מתחרה כמו דין שואו, שלקח את המקום ה-15 באזור ובחר להתחרות עם הקבוצה שלו.

היריבות מול וייט סיטי – CrossFit 965 Kuwait

הקבוצה הכוויתית נמצאת בצמוד לישראלים בלוח – עם 68 נקודות לעומת 66 הנקודות של הישראלים מתל אביב, והם מציגים מתחרים שנמצאים בענף כבר תקופה. ראנה אל דיב, האישה המובילה בצוות, סימנה לעצמ אופן חמישי ברציפות השנה, בעוד שהגבר המוביל בקבוצה הכוויתית, איוון מאריאנוביץ', השתתף בעצמו כיחיד בתחרות האזורית באסיה בשנת 2014 – השנה האחרונה בה הגיעו מתחרים ישראלים כיחידים לתחרות. באותה שנה אלו היו זוהר ליפקין, ישראל שמלי ורם דובר, שכולם הובילו עליו באותה תקופה.

היריבות מול TLV – 962 Avengers

קרוספיט 962 מתגאים בהיותם הבוקס החזק ביותר בירדן – כשהגבר החזק ביותר בבוקס, אמין אטאללה, הצליח להכנס לתחרות מהמקום ה-21 באיזור לקטגורית היחידים, רק כמה נקודות יותר מדוד בן דוד, מוייט סיטי. לאחר עזיבתו של אטאללה את הקבוצה, TLV מובילים עליהם בשמונה נקודות לאחר האופן, אך נתן להאמין שאטאללה ימשיך להעניק תמיכה לקבוצה בדמות הדרכה וליווי, עזרה שאי אפשר לכמת בתחרות. הקבוצה הירדנית הצליחה לנצח את הישראלים מתל אביב בשלושה אימונים שונים במהלך האופן, ולכן, אולי לא כדאי להתמקד יותר מדי בפער הניקוד באופן, ונחכה לראות מה יהיה על הבמה במדריד.

A post shared by CrossFit 962 (@crossfit962) on

היריבות מול Mad Hunters – CrossFit Engine38

קרוספיט Engine38 מקהיר סגרו את רשימת 15 הקבוצות המובילות באזור אפריקה והמזר התיכון, כשהם שומרים על תוצאות אחידות יחסית במהלך האופן, עם ארבעה אימונים בין המקום השמיני ל-16, ושני אימונים באמצע העשיריה השלישית, הם מסתמנים כקבוצה יציבה שלא מסתמכת אך ורק על כוחו של מתחרה אחד בולט. קרוספיט חיפה נמצאים בפער קטן מאחוריהם, אבל חשוב לציין שבשני האימונים בהם המצרים נפלו – קרוספיט חיפה הובילו וניצחו אותם.

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X