Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

Team Crash הוא הצוות שמייצג את המועדון של קרוספיט אטקשקה ומגיע להתחרות במוקדמות בניצוחו של רון כפרי, המנהל המקצועי של ה-RFA ומאמן המתחרים הידוע. לצוות לא חסרים שחקנים חזקים ומנוסים:

ישראל שמלי

קפטן הקבוצה, מהראשונים שהתחילו קרוספיט עוד בימים שאף אחד לא ידע מה זה קרוספיט. התחרה לראשונה במוקדמות בשנת 2011, שנה שעברה התחרה עם קבוצת קרוספיט כפר סבא, מתחרה ותיק ב-RFA שהשנה בחר להתמקד באימוני הקבוצה לקראת התחרות האיזורית. באמתחתו ניסיון תחרותי עשיר מאוד, החל מהריג'יונלס בקטגוריית היחידים, ועד הקבוצות, מתחרה ביחידים ב-RFA, בתחרות האפילייט קאפ, כל זה יבוא לידי ביטוי היטב, בהובלת הקבוצה על הרחבה במדריד.

עמית האס

בן ה-23, יחסית חדש בסצנת הקרוספיט. הגיע לתחום דרך חבר מהצבא ומתאמן באטקשקה באופן קבוע מזה שנה וחצי. לפני חצי שנה השתחרר מהצבא והשנה התחרה לראשונה ב-RFA וסיים את התחרות במקום התשיעי. עם רקע כשחיין תחרותי ויוצא יחידה מובחרת, כושר גופני אינו דבר זר וגם הרצון לנצח.

נטע ברונשטיין

מניפת המשקולות המוכרת מכפר סבא. היא מוכרת מאוד בקהילה הקטנה שלנו גם בגלל נוכחותה לאורך השנים על רחבת התחרות וגם בזכות הייצוג של מדינת ישראל בהרמת משקולות בעולם. השנה זו הייתה שנתה החמישית ברציפות שהתחרתה ב-RFA אותה סיימה במקום החמישי. זהו המיקום הכי טוב שלה מאז שהחלה להתחרות.

אור כהן

מתעמלת המכשירים לשעבר הייתה חלק מנבחרת ישראל והתחרתה ברמה בינלאומית בתחום, מה שיהיה מאוד שימושי על הרחבה במדריד. בגיל 18 החלה להתחרות בטיפוס ואף השתתפה בגביע העולם. המגמה התחרותית מלווה אותה לאורך השנים והרעב לנצח תמיד בוער בה. את העונה בארץ, אור הצליחה השנה לסיים על הפודיום במקום השני. הי לא מסרבת לאף הזדמנות להתחרות על מנת לצבור ניסיון ואף השתתפה בסנאצ'ר אינביטיישונל 18.1 בקרוספיט חיפה.

אנחנו נהיה במדריד לדאוג לכם לכל העדכונים לקבוצות הישראליות וליחידים שמתחרים. לקבלת עדכונים בשוטף עשו "Attending" לאירוע שפתחנו בפייסבוק.

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X