Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

אז נתחיל את המאמר בתשובה לשאלה שבכותרת – כן, אם אתם פה, כנראה אתם מכורים לאימונים ברמה כלשהי – וזה בסדר. אבל השאלה עד כמה הלכתם רחוק באמת? הנה פוסט שיסייע לכם להבין האם אתם מטרה אבודה או שמא יש לכם תקווה, ועדיין לא החלפתם את בגדי היציאה בבגדי התעמלות ואת החברים במוטות ברזל.

1. יש לכם חשבון אינסטגרם לאימונים בלבד

חשבון אינסטגרם הוא חלק בלתי נפרד מלהיות חלק בקהילת המתאמנים, ממש כמו חשבון פייסבוק עבור הרשמה לאימונים. אבל חשבון אינסטגרם לאימונים – זה כבר באמת לכבדים.

זוהי מעין מסורת שהופיעה בעיקר אצל אתלטי צמרת במשחקים, אשר מקבלים חסויות מחברות ציוד שונות ומחויבים לפרסם פוסטים שיקדמו אותן. מהר מאוד האינסטגרם – או ה-"אינסטוש", הפך להיות מעין כלי לעזר להשווצה בכמה אתם עובדים (או לא עובדים) קשה, כאשר כל אימון מחייב תיעוד כלשהו, ואם כשלתם בתיעוד שיא אישי – אזי שהוא לא קרה בכלל. אה כן, חשוב גם לצלם את הארוחות פליאו שלכם!

ניקוד:

– אם יש לכם חשבון אינסטגרם והעלתם כמה תמונות שעוסקות בספורט – הוסיפו 3 נקודות.

– אם יש לכם חשבון אינסטגרם שהעלתם בו תמונות שהן אך ורק עוסקות בספורט – הוסיפו 5 נקודות.

– אם יש לכם חשבון אינסטגרם שהעלתם בו תמונות שהן רק של הספורט בלבד – והוספתם האשטגים מפגרים כמו #RichFroningIAmComingForYou #SummerOlympics2015 – הוסיפו 8 נקודות.

2. ביטלתם מפגשים חברתיים בגלל שהייתם חייבים ללכת לאימון

לא מאשים אתכם! יש אנשים שליליים בעולם הזה ששווה להחליף את הזמן אתם באימון (סתם, זה מרושע).

חשוב מאוד לדאוג לעצמכם ולעשות את מה שאתם אוהבים אבל חשוב לא פחות לטפח קשרים חברתיים (אל תשכחו מאיפה באתם! וגם – מה אם תפצעו חס וחלילה ולא יהיו אימונים יותר?!).

ניקוד:

– אם אתם מבטלים או מתעדפים אימון על מפגש חברתי פעם בחודש – הוסיפו 3 נקודות.

– אם אתם מבטלים או מתעדפים אימון על מפגש חברתי פעמיים-שלוש בחודש – הוסיפו 5 נקודות.

– אם אתם מבטלים או מתעדפים אימון על מפגש חברתי מעל שלוש פעמים בחודש – הוסיפו 8 נקודות וצאו מהבוקס מיד. אני יודע שאתם קוראים את הפוסט הזה באמצע האימון.

3. עשיתם אימון בזמן שהייתם חולים

מה לעשות. יש כאלה – אנשים שחייבים לעשות אימון בכל מחיר.

הוירוס הזה יכול לקרות לכל אחד מידי פעם ("מה, אני אחזור עכשיו הביתה? אני כבר פה!"). לפעמים זה בסדר וצריך לדחוף קצת, אבל בהתאם לנושא הפוסט – השאל עד כמה.

ניקוד:

– אם אתם עושים אימון למרות שאתם מרגישים טיפה לא במשחק שלכם ואולי עייפים – הוסיפו נקודה אחת.

– אם אתם עושים אימון למרות שאתם טיפה מצוננים וחטפתם וירוס עונתי כלשהו – הוסיפו 3 אחת.

– אם אתם עושים אימון למרות שאתם מדממים מ-3 חורים לפחות, הולכים עם מקל עזר ובשירותים הצבע של הפיפי שלכם מזכיר קצת קולה – הוסיפו 10 נקודות.

1 2

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X