Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

אליפות אירופה לבוגרים המתקיימת השבוע מלא בכמה סיפורים ודמויות שכדאי לכם להכיר. ולא כולם רק מעולם הרמת המשקולות:

בקטגורית נשים עד 58 קילו (קבוצה B) תתחרה נטע ברונשטיין מקרוספיט כפר סבא. התחרות העיקרית של ברונשטיין באליפות אירופה היא הילארי ריורדן, קרוספיטרית גם היא. ריורדן זכתה בשבוע שעבר במקום הראשון באופן באירלנד, אבל באופן מסורתי ברונשטיין מגיעה למשקלים גדולים יותר. נגדן תתחרה גם דימיטרה איאואנו מקפריסין, שהכריזה על טוטאל זהה לברונשטיין וייתכן ותייצר תחרות צמודה.

במעלה הקטגוריה, בקבוצה A, תתקיים תחרות צמודה בין כל מתחרות הקטגוריה: כל הטוטאלים המוכרזים הם בטווח של פחות מ-10 קילו אחד מהשני, דבר שיגרור את המתחרות להעלות משקלים. בין המתחרות תהיה גם רבקה קוחה הלטבית, שלקחה את המקום הרביעי באולימפיאדת ריו.

קטגורית נשים עד 58 קילו (קבוצה B) תתחרה ב-15:00 (שעון ישראל), יום שני ה-3.4. קבוצה A תחרה ב-21:00 (שעון ישראל).

ת'ורי הלגהדוטיר האיסלנדית, שהתחרתה כיחידה בקרוספיט גיימס שלושה פעמים בעבר תגיע להתחרות נגד מרינה אוכמן הישראלית. הלגהדוטיר סיימה לאחרונה את האופן במקום השמיני בעולם, הסיום הטוב ביותר שלה עד היום. הטוטאל המוכרז של הלגהדוטיר הוא 184, דבר שמרמז כי מדובר בתוצאת שיא מדויקת שהיא ביצעה בעבר. בטווח של עד חמש קילו מהמשקל הזה נמצאות אוכמן הישראלית, הורנה הסלובקית ואנדרסון נורבגית.

איתן בקטגוריה יתתחרו גם שרית קלו הישראלית, שצמודה לאויפה מאקניל האירית.

קטגורית נשים עד 63 קילו (קבוצה B) תתחרה ב-12:00 (שעון ישראל), יום שלישי ה-4.4.

טים קרינג, שמתחרה עד 69 קילו בגברים, חוזר להתחרות לאחר למעלה משנה שלא התחרה. הסיבה שלא התחרה הייתה כי היה בתאונת חשמל וכמעט נהרג. זוהי תחרות גדולה ראשונה שלו מאז פברואר שעבר והוא יתחרה בקבוצה B.

במעלה הקטגוריה יופיע אולג צ'ן הרוסי, שהיה לשעבר סגן אלוף העולם ואלוף אירופה בעצמו. הוא לא נכנס לתחרות הזאת כפייבוריט, לאחר שבריקן קאלג'ה האלבני הכריז על טוטאל גבוה יותר (330-325). הטוטאל המתועד הגבוה ביותר של בריקן היה במשחקים האולימפיים בריו, עם 326, בהם הוא דורג במקום החמישי.

קטגורית גברים עד 69 קילו תתחרה ב-21:00 (שעון ישראל, קבוצה A), וב-16:00 (שעון ישראל, קבוצה B).

לידיה ולנטין, הסופרסטארית הספרדייה, תתחרה בקטגורית נשים עד 75 קילו. ולנטין, מדליסטית הארד מריו, תיעדה את הטוטאל הכבד ביותר שלה באליפות אירופה מ-2014, שנערכה בתל אביב, עם 268 קילו. ולנטין לא נכנסת לתחרות בתור הפייבוריטית הברורה, כאשר מתחרה איתה אירינה דקאה האוקראינית שרשמה טוטאל כבד יותר. למרות זאת, לולנטין יש שיאי במה כבדים ב-4-5 קילו מדקאה, כולל 8 קילו בטוטאל.

קטגורית נשים עד 75 קילו (קבוצה A) תתחרה ביום חמישי, ה-6.4, בשעה 18:30 (שעון ישראל).

קטגורית גברים עד 85 קילו מכילה כמה מהשמות הגדולים ביותר בעולם: המוכר שבהם הוא ארטם אוקולוב הרוסי, אלוף העולם לשנת 2015 שזכה בתואר עם טוטאל של 391 קילו. אוקולב לא נכנס לתחרות כפייבוריט, כאשר נגדו יתחרה אולכסנדר פילישנקו האוקראיני שתוצאתו הטובה ביותר הייתה מריו בקיץ האחרון, עם 385 קילו. דבר זה הספיק לו עבור המקום החמישי בתחרות בלבד ולכן הוא מחוסר תואר. נגדם יתחרה קריסטוף זוואריקס הפולני, שנרשם עם טוטאל של 367 קילו.

קטגורית גברים עד 85 קילו (קבוצה A) תתחרה ביום חמישי, ה-6.4, בשעה 21:00 (שעון ישראל).

נמשיך לסקור את ההמשך התחרות במהלך השבוע!

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X