Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

בשנים האחרונות התחילו לצוץ להם לא מעט ערוצי יוטיוב עם תכנים שמתעסקים בצורה ישירה או עקיפה בקרוספיט. בתוך כל התוכן הזה אפשר למצוא מתרי גיימס, מאמנים, בעלי מועדונים ומתאמנים חובבים. הם משתפים את שגרת האימונים שלהם, המחשבות שלהם, תקופות שונות והתמודדויות שונות עם קרוספיט, אוכל והחיים בכלל. המכורים לקרוספיט כנראה כבר עוקבים אחרי כל הרשימה ביותר מפלטפורמה חברתית אחת. לאלו שלא מכירים, קבלו את המוכרים ביותר.

האמריקאים

Obese to Beast

ג'ון גלאוד הוריד מעל 50 ק"ג ממשקל גופו, תחילה בחדר כושר קונבנציונאלי ולאחר מכן נכנס לקרוספיט, כיום הוא משלב אימונים של קרוספיט ופיתוח גוף במקביל. גר בסן-דייגו, קליפורניה ומתאמן ב-CrossFit Dark Side. בשנת 2016 אל דג'נרס נחשפה לערוץ ולסיפור האישי שלו והזמינה אותו להתארח בתוכנית The Ellen Show וגם נתנה לו פורד מוסטנג במתנה, למה? כי זו אלן והיא יכולה.

Mayhem Monday

החבורה מקרוספיט מייהאם, מלווה על ידי דריי בשגרת האימונים הקבועה שלהם. הוולוג בעיקר מתעד את פרונינג מבהיל את אלי ומצלם את האימונים פרי ידו של פרונינג. בעקבות השינויים בעונת 2018, פרונינג הקים תי קבוצות שינסו להגיע לגיימס השנה והתוספת של פרייזר שעבר לגור בקוקוויל בהחלט עושה את הפרקים שלהם למשעשעים ביותר. בזכות פרונינג וחבורתו, קוקוויל נהייתה מוקד עליה לרגל להרבה מאוד קרוספיטרים, העיירה הקטנה והמנומנמת הפכה לעיר שמארחת בשמחה כל קרוספיטר שמגיע.

CFNE

דיין דלומבה, אחד המאמנים בקרוספיט ניו אינגלנד (וגם בן זוגה של טורי דייסון) מצליח להושיב את בן ברג'רון פעם בשבוע לצלם איתו וולוג בו הם מדברים על הדרך בה ברג'רון בונה את ספורטאי העל שלו (פרייזר, דייווידסדוטיר והרשימה הארוכה מאחוריהם), הדאגה לקהילה במועדון, קצת ל זוגיות וחיי משפחה.

 

Brook Ence

מי לא מכיר את ברוק איינס? איינס נהייתה אימפריה שיווקית של בן אדם אחד. החל מהחיבור שלה לנעלי NoBull, דרך מנות המזון המוכנות של Trifecta, לאחרונה השיקה קו לבוש שלה EnceWear ולפי העדכונים שלה באינסטגרם יש לה עוד רשימה ארוכה של חסויות ושיתופי פעולה שיחשפו במהלך החודשים הקרובים. בעזרת בעלה מרסדן סויירס שהוא במקרה אחד הצלמים המוכשרים של CrossFit HQ, הוולוג שלה ברמה אחת מעל כולם. ברוק חזרה העונה הזו להתחרות אחרי פציעה רצינית ומסכנת חיים ולמרות התקופה הלחוצה היא מצליחה לשמור על קצב של וידאו אחד בשבוע לפחות שגם כיסה את ההתמודדות שלה עם ה-Open.

הבריטים

קרייג ריצ'י

אולי אחד מהוולוגרים היותר ידועים בעולם הקרוספיט, לערוץ שלו קוראים Team Richey יחד עם זוגתו ג'זמין הם מעלים כל יום וולוג חדש שמכסה הכל בתחום הקרוספיט החל מתזונה, אימונים עם חברים, הבניה של ה-garage gym, השקה של קו הביגוד HSTLl.Made. ריצ'י בעברו היה מפתח גוף שהחליט לעשות את המעבר לקרוספיט. במהלך ה-Open ג'זמין חזרה לתפעל את הערוץ האישי שלה Who is Jas? שהוא סוג של תת ערוץ שיוצא מ-Team Richey. לאחרונה ריצ'י וג'אז נכנסו באופן רשמי לשותפות יחד עם קיראן הבעלים המקורי בבוקס שלהם CrossFit Faber והוסמכו ל- L1.

The Lean Machines

ג'ון וליאון הם מאמני כושר מאנגליה, בוולוג שלהם הם מספרים על התהליכים שהם עוברים, משתפים פעולה עם וולוגרים אחרים, בעיקר ריצ'י והם גם מתאמנים הרבה מאוד עם המניף האולימפי הבריטי סוני וובסטר, שווה לעקוב אחריהם רק בגלל הטיפים המצויינים שוובסטר מספק במהלך הקטעים איתו.

אז אם אתם ממש מכורים ואם בא לכם עוד כמה זריקות של מוטיבציה, תתחילו לעקוב אחרי החבורה הזו. לא תתחרטו.

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X