Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

ממש באותו תזמון לפני כשנה, פרסמנו מאמר חלוצי שתיעד 7 סוגים של קרוספיטרים הזויים שאתם עשוים לפגוש במהלך האימונים שלכם. כתביכם הנאמן מצא עוד מספר זנים מעניינים ומיען לדווח לכם עליהם בהקדם האפשרי. הטיפוסים כתובים בלשון זכר, אך מיועדים לשי המינים.

להלן הממצאים:

1. הבוגדני

הישמרו מהבוגדני. הבוגדני הוא החבר הזה שהיה לו כבר מנוי בכמה בוקסים. אבל לא רק. ייתכן שהוא גם מתאמן עם החבר'ה של עידו פורטל, שוחה, עושה וייטליפטינג בימי שישי, רץ בירקון – לא משנה מה הוא עושה, הוא פשוט לא רק שלכם.

השהות המשותפת שלו איתכם בבוקס היא רק עניין של זמן. הבוגדני ראה כבר את העולם שמעבר לבוקס(ים) שחשב שיהיו היחידים שלו והמשיך הלאה לאחרים, תוך כדי שהוא משליך את החברות שנרקמה בינכם לצד. חוץ מזה, הוא רוקד על כל החתונות עם ריבוי שותפי אימונים, לעיתים מבוקסים שונים ואף ענפי ספורט שונים, מה שגורם להברזות מרובות ובעיות תיאום קשות. על כולם אתם מגלים בדרך אגב, דרך תמונות מזדמנות שעולות לאינסטה.

2. מפלצת הנפח

או שהוא אידיוט, או שהוא גאון. מפלצת הנפח מבצעת מינימום של ארבעה מטקונים ב-WOD אחד. לא ברור איך זה מסתדר אבל ככה זה. או שהוא יפצע בתהליך, או שהוא יופיע בתחרות הקרובה אליכם. יש מצב שהוא גם ינסה לגרור אתכם למסע הטיוף שלו.

דרך ההתמודדות המומלצת, היא פשוט לפרוש בשיא. אחרי האימון הראשון איתו פשוט מלמלו משהו על פריצת דיסק ודדו משטחי הבוקס במהירות.

Mark Ripptoe

3. איש תוכניות הכוח

הבן אדם הוא פריק של פרוגרמינג ותוכניות כוח. הוא כבר ראה ועשה הכל ופרש מתישהו מהקרוספיט בשביל להתחזק במטרה לחזור מתישהו ו-"לתת בראש לכולם". במקרה טוב, הוא ממשיך את אימוני הכוח בבוקס. במקרה הרע הוא עזב למקום אחר (חדר כושר נתעב?!) בשביל להגיע ליעדים שלו. בעזיבתו את הקרוספיט הוא כנראה השאיר חור בסקוואד שלכם ומאז הדברים לא נראים אותו דבר. ובחזרתו לספורט, תמיד צריך לעודד אותו כי כבר אין לו אירובי. אוח.

4. המתחרה העייף

שועל מלחמות שכבר מאס בעולם התחרותי ובלהירדות על-ידי דף אינטרנט המתעדכן כל יום עם תוכניות אימונים אכזריות, נכתבות על-ידי אדם כלשהו הסובל מסדיזם קל. הוא עושה את כל מה שמוטל עליו אבל לא באמת מבין למה זה ככה. ניתן להשוות אותו לסוג של גיבור קולנוע שבתחילת הסרט דופקים לו על הדלת ומבקשים שהוא יחזור למשימה האחרונה. רק שהמתחרה העייף נמצא בלופ הזה בלי יכולת להפסיק. הוא חי בשביל זה.

5. מפלצת האירובי

תריאטלונים, ריצות לילה בתל-אביב, אימוני חתירה, משחים ורכיבות ארוכות. הבן אדם הזה ראה הכל חוץ ממכם באימון כלשהו עם ריצה, ברפיז, וולבול ועוד אלמנטים של מאמץ אירובי. פשוט מכעיס.

מצד שני, הוא כנראה זה שיתעכב באימון כבד כלשהו. אבל אולי תוכלו ללמוד ממנו משהו?

6. The Squad ('החוליה')

תלוי באיזה צד אתם נמצאים: או שהחבר'ה האלה יעשו לכם את האימון או שפחות. מסיבה כלשהי, בין אם זה קשר קודם או סתם מכנה משותף אחר, החוליה תמיד באים ביחד לאימון: הם מניפים ביחד, מתאוששים ביחד, אוכלים ביחד וחוזרים ביחד. יש להם גם המון בדיחות פרטיות כאלה שאתם לא בדיוק תמיד מבינים אבל מה שבטוח זה שהם תמיד עושים אווירה טובה.

7. גורו המוביליטי

כנראה היצור הנלאח ביותר מכל הרשימה.

גורו המוביליטי מטרתו היא לגרום לכם להרגיש רע שאתם לא כמוהו. לפני אימון וגם בסופו, הוא תמיד יימצא זרוק על מזרן פאזל איפשהו בבוקס, כשהוא מבצע לו בהתנשאות עילאית, איזושהי וריאציה של שמש עולה-יורדת-מזגזגת שהוא למד ביוגה. אחר כך סביר להניח שהוא יעבור לאיזשהו דריל מוביליטי לאגן שלמד אצל עידו פורטל. בכל פעם שתראו אותו, אתם תרגישו רע שאתם אתלטים ממוצעים שאוהבים לדלג על המתיחות פה ושם ולברוח הביתה.

 


 

מזהים משהו מהבוקס שלכם פה? תייגו אותם ותודיעו להם!

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X