Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

כי המטרה היא להשתפר. כל הזמן. ליקטנו עבורכם 35 דרכים שחשבנו שהן יעילות במיוחד בשביל להכניס שיפורים קטנים ליכולות שלכם בקרוספיט – רובן פשוטות ממש לביצוע.

בהצלחה!

  1. הצטיידו – השיגו לכם ציוד איכותי לאימונים – נעלי הרמת משקולות, חבל קפיצה שמוכן למידותיכם, ביגוד ונעליים מתאימות. זה גם יצור אצלכם יותר חשק להתאמן!
  2. הרימו כבד לעיתים קרובות – אל תשארו באיזור הנוחות שלכם. חפשו לשבור את השיאים שלכם.
  3. בהמשך ל-#2 – השתמשו בספוטר (חבר/ה שתשמור עליכם בתרגילים כבדים) ונסו לשבור את השיאים גם אם זה תוך כדי הסתכנות בכישלון. אם אתם לא מחמיצים חזרות/מסיימים אימון כוח גמורים, כנראה שעשיתם משהו לא נכון.
  4. עבדו על מוביליטי – אמרנו את זה המון. אז די. אבל תעשו את זה.
  5. קחו את האימונים שלכם ברצינות – כך תגיעו לתוצאות.
  6. אל תקחו אימונים שלא הולכים בכיוון שלכם יותר מידי ברצינות – זה לא אומר עליכם כלום, ולכולם יש יום רע.
  7. תתמידו – אל תוותרו על האימונים שלכם בקלות. זה לא אומר שצריך לוותר על החיים שלכם, אבל נסו לתכנן סביב האימונים ולא ההפך. התוצאות יגיעו במהרה.
  8. התאמנו עם אחרים – הרבה יותר כיף, שובר שגרה ולמעשה אין כמו החברתיות שבקרוספיט.
  9. למדו למצוא את ה-"באונס" (Bounce) – נקודת ה-"קפיצה" מהתחתית של הסקוואט.
  10. זיכרו לקחת ימי מנוחה!
    אימון גיבורים בקרוספיט הזאבים לזכר הנופלים במבצע צוק איתן

    (צילום: קרוספיט הזאבים)

  11. תתחממו לפני האימון. תמיד – חימום ישפר את הביצועים שלכם וימנע לכם זמן אצל המטפל/רופא בטיפול בפציעות טיפשיות.
  12. תתמכו באחרים – תתמכו באתלטים אחרים שמתקשים או שסתם צריכים דחיפה באימון שלהם. אתם במהרה תגלו שאותה תמיכה תחזור אליכם כשתזדקקו לה.
  13. אל תבחרו את האימונים שלכם בפיצנטה – נסו להגיע לאימון מבלי לבדוק אותו קודם, או לכל הפחות לא לתת להחלטה מה האימון היום להשפיע לכם על ההגעה לבוקס. אתם קרוספיטרים והמטרה שלכם היא להיות טובים בכל מטלה פיזית, ויתור מראש על אימון שאתם לא אוהבים = בדר-כלל ויתור עצמי. הדרך לשיפור כוללת עשייה של דברים שאתם לא רוצים לעשות.
  14. קנו חבל קפיצה שמתאים לכם – לא תצטרכו לחלוק ציוד עם אחרים ויהיה לכם חבל שמתאים בדיוק לגודל שלכם. חשוב.
  15. השתמשו במאמנים שלכם – תנצלו את הידע שלהם ותיעזרו בהם.
  16. נסו ללמוד מקרוספיטרים מנוסים – תמיד תוכלו ללמוד איזה טריק או טיפ ממש מועיל ממתאמן מנוסה אצלכם במכון (רק זיכרו לשאול את האנשים הנכונים).
  17. נסו להתאמן מידי יום על הנפות אולימפיות עם מקל או מוט ריק – תרגול שוטף של התנועות יביא לכם טכניקה מצוינת.
  18. התחממו בעזרת תרגילים שאתם לא טובים בהם – שלושה סטים של עשר חזרות יעשו את העבודה.
  19. קחו שבוע מנוחה לעצמכם כל כמה חודשים – מכאן יוצאים כל השיאים והאימונים הכי מהירים שלכם. מנוחה ארוכה פה ושם תעשה פלאים לביצועים שלכם.
  20. התעוררו כל בוקר ל-20 שכיבות סמיכה.
  21. למדו להקשיב לגוף שלכם – נטחן מכל עבר אבל זהו הבסיס להכל: 1) באמצע אימונים שכאתם קרובים לכישלון בחזרות וצריכים לדעת מתי לעצור ולנוח. 2) מתי לקחת יום מנוחה. 3) איך לתכנן את האימונים שלכם ואת התזונה שלכם.נעלי הרמת משקולות לאימוני כושר פונקציונלי בסגנון קרוספיט
  22. בצעו אימונים פשוטים בימים שאתם לא יכולים להגיע לבוקס – או "Travel WODS", הכוונה לכל אימון משקל גוף או אירובי שתוכלו לבצע בבית ועדיין להשתפר בימים שלחץ בעבודה או בעיות לוגיסטיות מנעו מכם להגיע למכון.
  23. הוסיפו עבודת סטרונגמן לאימונים שלכם – עבודת סטרונגמן (מזחלות בעיקר) מוזנחת לפעמים בקרוספיט והיא דווקא יכולה לגרום לשיפור משמעותי בביצועים שלכם.
  24. עבדו על טווח חזרה מלא בכל תרגיל – יש לזה חשיבות משולשת: אם אתם מתחרים, אתם חייבים לבצע טווח מלא. ואם אתם לא – טווח תנועה מלא יביא לשיפור יותר מהיר בתרגילים ובכוח ובאופן כללי רצוי לעמוד סטנדרטי תנועה שהציבו בבוקס שלכם.
  25. עשו הליכה אחרי כל ארוחה – הליכה תגרום לכם להרגיש קלילים יותר, תשפר את העיכול ותסייע נגד השמנה.
  26. עבדו על דיסלוקציות לכתף עם מקל לפני כל אימון – הכתף היא העקב אכילס שלנו בתור קרוספיטרים – חממו אותן היטב!
  27. בצעו 20 שכיבות סמיכה ו-30 סקוואטים אחרי כל ארוחה – לא קל לעקוב אחרי הטיפ הזה אבל אם תצליחו תהנו מתחושת מרץ וקלילות וגם תתחזקו קצת במשקל גוף.
  28. ערבו את המשפחה שלכם – בינינו, למי אכפת אם הם חושבים שאתם קרציות או שאולי שוקלים לנשל אתכם מהירושה? המטרה היא לדאוג להם לאורח חיים בריא יותר ולפחות ביקורים אצל הרופא. נסו להביא אותם להתאמן! זה יתמרץ אתכם לראות שבני המשפחה שלכם עוסקים בספורט גם כן.
    שימוש ברצועות שורש כף-יד בהרמת משקולות ובאימונים בסגנון קרוספיט

    (צילום: מורן דנקנר)

  29. עבדו על L-Sits ו-Planks (בטן סטטית) – שני התרגילים אינם עצימים במיוחד והיכולת שלהם לשפר את ה-Core שלכם היא אדירה, יותר מזה – פשוט מאוד לתרגל אותם!
  30. וודאו שיש לכם מנח בסיס (Rack Position) נכון – חשוב מאוד. דאגו לשמור על מנח ידיים נכון בתרגילים כמו סקוואט קדמי והלחיצות למיניהן.
  31. בצעו סקוואטים עם משקל כל שבוע – יש כאן המון מקום למשחק: מחזרות כבדות לסטים במשקל בינוני לטווח גדול של חזרות, ועוד. זה ידוע שסקוואטים הם כלי מדהים לשיפור ביצועים – ככל שתבצעו יותר תרוויחו.
  32. התאמנו על עמידות ידיים – אומרים שזמן על הידיים מתרגם לקואורדינציה משופרת על הרגליים. וחוץ מזה עמידות ידיים הן בין התרגילים היותר מסובכים לשלוט בהם.
  33. הקשיבו למאמן שלכם – אם המאמן שלכם נתן המלצה תקשיבו לו! אל תהיו Askholes. נסו ובדקו כל המלצה והנחיה של המאמן שלכם, הוא כבר היה איפה שהייתם והוא יודע.
  34. תתייחסו לציוד יפה – תשמרו על הסביבת אימון שלכם. המאמן שלכם יודה לכם על זה וישאר לכם ציוד
  35. תהנו – בין אם אתם רוצים לקחת את הספורט לכיוון או מקצועי או סתם רוצים להיות בכושר. תהנו מכל רגע ותקבלו גם את הרגעים הקשים וגם את ההצלחות – הכל זה הכל!

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X