Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

לבני אדם יש נטייה להתעלם מהדרך שאחרים בעלי כישורים עברו בדרך לרמת הביצוע שבה הם נמצאים כעת.לכן, באנו לתת לכם תזכורת. אם היה לכם ספק שגם האלופים הכי גדולים בספורט לא היו פעם קרוספיטרים ממוצעים (יחסית), אתם טועים ובגדול! בשביל להוכיח טענה הזו גיבשתי מספר סרטונים של אתלטים ידועים בראשית דרכם.

ברגעים שנדמה לכם שאתם א תשפרו לעולם – שלא תרדו בזמן ריצה, שלא תשיגו את המאסל-אפ המיוחל או את ההנפה החומקת – תראו את זה.

1. ג'ולי פושייר

ג'ולי היא אתלטית מובילה ודומיננטית, אשר סיימה במקום השלישי במשחקים השנה. ידועה בזכות העקביות שלה וההתמדה באימונים חרף מחויבות אקדמאיות (תואר ברפואה מישהו?).

אז:

היום:

2. קמיל לבלנק בזינט

האלופה הנוכחית של הספורט שעשתה כברת דרך ארוכה מאז תחילתה בתור אתלטית קרוספיט. עוד מתחילתה היא הרשימה ביכולתיה, אבל ניתן לראות שגם היא, איך לא, השתפרה והתחזקה עם השנים.היום:

3. ריץ' פרונינג

נשמע הזוי להזכיר אותו פה, אבל גם האלוף שלנו לא נולד עם סנאצ' מושלם, ועד שלב מסוים לא ידע בכלל לטפס על חבל עם רגליים. הוא אולי הדוגמה הטובה ביותר ליכולת לשלנו להשתפר.
אז:
היום (דלגו ל-02:40:00 בסרטון:

4. ג'ייסון קאליפא

אחד המתחרים היותר דומיננטיים. לקח את משחקי הקרוספיט של 2008 והמשיך להיות מתחרה בולט עם סיומי פודיום עקביים מ-2013. חוץ מהעובדה שהיום ג'ייסון מסוגל להניף באזור ה-130 ק"ג וצפונה, הוא השתפר מאוד בכל מה שקשור לסיבולת והתעמלות קרקע. שימו לב למאבק (היחסי) שלו עם ההנפה והמאסלאפים בסרטון הבא, ואת השיפור שנצפה בתחרות ה-CrossFit Invitational, כשעמד באותו קצב עם ריץ' פרונינג הלוא הוא האלוף.
אז:

היום:

5. לינדסי ולנזואלה

עוד מתחרה דומיננטית וותיקה הישר ממשחקי הקרוספיט. תאמינו או לא – גם היא לא ידעה פעם לעשות מאסל-אפ.

אז:

היום:

ואתם?

כמה אתם השתפרתם מאז שהתחלתם לעשות קרוספיט? יש לכם הוכחה מצולמת? נשמח לראות, לשתף ואף לצ'פר! צרו איתנו קשר בדף הפייסבוק שלנו.

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X