Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

תחרות WODWars Europe השנתית מושכת אליה מדי שנה מתחרים ברמה גבוהה מכל רחבי אירופה והשנה הייתה ברוכת ישראלים במיוחד, עם מספר שיא של כ-10 מתחרים, מתוכם שמונה מקרוספיט הדר יוסף. בין שאר המתחרים הבולטים הופיע גם סטיבן פאוסט, שהיה לגבר הבריטי הראשון שעלה לקרוספיט גיימס ב-2015. הוא נעדר מהמשחקים השנה לאחר שפרש מהריג'יונלס בעקבות פציעה במפרק ה-SI שספג במהלך האימון השני של התחרות.

It s all about #community ! #wodwarseurope

A photo posted by WodWars Europe (@wodwars_europe) on

WODWars התחילה במרוץ חתירה מהיר של 2000 מטר. את המקום הראשון בגברים קטף טאמפקוס היווני עם זמן של 6:36. לא הרבה אחריו הגיעו בקרב צמוד שני ישראלים: ישראל "גריפר" שמלי שייצג את קרוספיט מודיעין ואדם גרינקר מהדר יוסף, שסיימו את האימון ב-6:43:09 (גרינקר) ו-6:44 (שמלי). בתחרות הנשים הגיעו במקומות השני והשלישי נטלי סובולבה (7:40) ומאיה אלמגור (8:01), שתיהן מהדר יוסף.

במקצה שלאחריו קיבלו המתחרים 3 דקות למצוא קלאסטר – סקווט קלין לתוך תראסטר – במשקל מקסימלי. עם קלאסטר של 120 קילו זכה רוסינסקי הפולני במקום הראשון. את המקום השני חלקו חמישה אנשים, ביניהם דניאל טנג'י ואדם גרינקר מהדר יוסף וסטיבן פאוסט, שהצליחו לבצע קלאסטר ב-115 קילו. את המקום הראשון בנשים לקחה כריסטופרו הקפריסאי המקומית, עם קלאסטר מטורף של 90 קילו. כריסטופרו שמרה על דומיננטיות מלאה לאורך כל התחרות ולקחה את המקום הראשון בכל אחד מהמקצים. אחריה עמדו במקום השלישי, שוב, סובולבה ואלמגור, שתיהן עם 60 קילו. במאסטרים 40-44, תומר בוהדנה מהדר יוסף גנב את ההצגה עם קלאסטר של 105 קילו וגבר על מתחרו, קפילאטו האיטלקי בפער ענק של 10 קילו.

A photo posted by adam grinker (@adamgrinker) on

האיבנט השלישי, שצוות עם הקלאסטרים, היה ביצוע מקסימום חזרות סנאצ'ים ב-70 קילו לגברים ו-45 קילו לנשים בתוך רק 90 שניות. פאוסט, הפייבוריט לתחרות שהתחיל את התחרות במקום חמישי בחתירה, החל את העלייה כאן, כאשר חלק את המקום הראשון עם טאמפקוס, ניהם עם 21 חזרות. מאחוריהם עמד שמלי במקום השלישי בהבדל של חזרה בודדת. סובולבה נאלצה להסתפק גם היא במקום השלישי, כאשר איאואנו היווניה גברה עליה, גם היא בחזרה אחת בלבד. בוהדנה, לעומת זאת, עקף את יריביו הפולנים בחזרה אחת בעצמו וניצח במקצה.

האימון שסגר את היום הראשון לתחרות היה ה"טריפל פראטלק": שלושה תרגילים שסודרו בסכמה עולה ויורדת. פאוסט היה המנצח הגדול של המקצה וסיים בפער של חצי דקה על היווני. שמלי הגיע מאחוריו וזכה במקום הרביעי. בפער צר של חמש שניות בלבד ניצחה סובולבה בקרב שלה כנגד המתחרה היווניה וזכתה במקום השני.

#wodwarseurope2016

A photo posted by Nataly (@nataly__soboleva) on

את היום השני והאחרון המתחרים פתחו בצ'יפר של ארבעה אלמנטים שונים. בפער של שנייה בודדת הצליח גיא פרצ'ה, שייצג את Team Shamli, לגבור על סטיבן פאוסט וזכה במקצה. פאוסט סיים בעקבותיו ורק 4 שניות אחריהם סיים שמלי. הבא בתור היה גרינקר, ובצמוד אליו היה גם יואב בילדוסולה מהדר יוסף. בהמשך לחילופי המהלומות ביניהם, בקרב הזה היווניה גברה על סובולבה בפחות מעשר שניות.

מקצה חצי הגמר, "The 10s", היה יותר ארוך וטכני משנדרש בתחרות עד כה, וכלל עבודה עם מוט עבה, מדבול כבד ומאסל-אפים. בוהדנה אסף במקצה זה את הנצחון השלישי שלו בתחרות, וביסס את עצמו כמתחרה משמעותי. בחזית הגברים, המלחמה העיקשת של שמלי בפאוסט המשיכה כאשר פאוסט עקף אותו בכ-20 שניות בדרך לעוד מקום ראשון. לא הרבה מאחוריהם, ראש בראש היו אלה פרצ'ה וגרינקר, ששנייה אחת מפרידה ביניהם. אך היה זה פרצ'ה שיצא מן המקצה עם המקום השלישי. גם בקרב הנשים לא היה שקט: סובולבה ואיאואנו גם הן היו צמודות עד השנייה האחרונה, כאשר סובולבה עקפה אותו וניצחה בשנייה אחת בלבד.

A photo posted by Guy Farache (@guyfarache) on

אל מקצה הגמר עלו רק 14 ספורטאים, ברשימה שכללה את כל הספורטאים הישראלים, אותה סגר יבגני אנז'הלו במקום ה-14. שמלי שניצב עד אותו הרגע עם 23 נקודות היה צריך לנצח את טאמפקוס בלפחות שתי נקודות על מנת לזכות במקום השני. פאוסט כבר כמעט סגר לעצמו את המקום הראשון, וניצב בראש הטבלה עם 12 נקודות. וכך עשה – במהלך כוח לקח שמלי את האימון, בפער של קרוב לדקה על פאוסט וקבע לעצמו את המקום השני הסופי. בצמוד לפאוסט ובאותו זמן הגיע לקו הסיום גיא פרצ'ה וסגר לעצמו את המקום החמישי בדירוג. גזרת הנשים נשארה סוערת כאשר התחרות הצמודה בין סובולבה לאיאונו המשיכה. אך סובולבה המנוסה ניצחה את יריבתה בהבדל של שי שניות על קו הסיום ובכך לקחה את המקום השני. במקצה המאסטרים הכול יכל לקרות אך בוהדנה שניצח מספר פעמים לאורך התחרות לקח איתו הביתה את המקום השלישי, אותו הוא חולק עם קפילאטו האיטלקי.

Podium winners @steveyf22 @israel_shamli  @chris_tampakos

A photo posted by WodWars Europe (@wodwars_europe) on

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X