Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

כמה ימים לאחר הכרזת האתרים בהם בוצעו הכרזות אימוני האופן השנה, יש לנו הכרזה רשמית נוספת שחושפת מי הולכים להתחרות באותן הכרזות.

הכרזות האופן מתקיימים באופן מסורתי כבר שנים, והיו לבסיס קהילתי איתן לתחילת עונת התחרויות, עם קרבות ראש בראש של כמה מהדמויות הגדולות בענף. מאז, הלך וגדל הענף וההכרזות הלכו ונהיו יותר מבוססות דפוס מסוים, לדוגמה, בשנת 2016 הקו המנחה היה "הקהילה".

השנה, הקו הוא חזרה שוב לתקופת ה"ראש בראש".

.. and that's the way they all became the "Open Bunch." – Here are your 2018 live Open announcement matchups: – #18point1 – Feb. 22-26, sponsored by @Paleoethics, @bicepslikebriggs ???????? vs. @holtekristin ???????? at Ginasio Poliesportivo Dr. Antonio Leme Nunes Galvao (Morumbi Stadium) in São Paulo, Brazil ???????? – #18point2 – March 1-5, sponsored by @Compexusa, @PVellner vs. @NOhlsen from CrossFit R.A.W (@raw_training) in Gibsonia, Pennsylvania – #18point3 – March 8-12, sponsored by @assaultairbike, @KyleKasperbauer vs. @nealmaddox from @SkylineCrossFit in Houston, Texas – #18point4 – March 15-19, sponsored by @Zevia, @bk_gudmundsson vs. @scottpanchik from @CrossFitFury in Goodyear, Arizona – #18point5 – March 22-26, sponsored by @ROMWOD, @anniethorisdottir vs. @sarasigmunds vs. @Katrintanja at @CrossFitReykjavik in Reykjavík, Iceland ???????? – Visit Games.CrossFit.com for broadcast information and details. Read "2018 Live Open Announcement Venues and Athletes." #CrossFit • #CrossFitOpen • #InTheOpen • @Reebok • #Fitness

A post shared by The CrossFit Games (@crossfitgames) on

השבוע הראשון הולך להציג את אותו הציוות בדיוק שפתחו את עונת האופן בשנה שעברה, כשקריסטין הולטה נלחמה בסאם בריגס היישר מפריז שבצרפת. אותו שידור כוון להכרזה בארצות הברית, מה שהוביל לכך שהספורטאיות שעשו אותו בפריז ביצעו אותו בשעה 2 לפנות בוקר. איש לא ציפה לנצחון של הולטה על האלופה לשעבר, ואכן הייתה זו בריגס שיצאה עם ידה על העליונה – אבל זה היה נצחון שלא החזיק לאורך זמן, לאחר שהולטה לקחה את המקום הראשון בריג'יונלס במדריד. מי תנצח השנה ב-18.1?

הקרב השני ב-18.2 הולך להפגיש בין המקומות השלישי והרביעי לאחר הגיימס – פטריק וולנר הקנדי כנגד נואה אולסן ממיאמי. שניהם התקדמו בלוח התוצאות לאחר התחרות, כשבדיקות הסמים של ריקי גארארד חזרו חיוביות ותוצאתו נפסלה. התגובה של וולנר ואולסן הייתה דומה: "היינו כל כך קרובים, אם היינו יודעים על זה בזמן אמת, יכולנו לדחוף יותר ואולי לעמוד על הפודיום מול הקהל המריע". כשהם רצים על הדלק הזה, של תחושת ההחמצה, שניהם נכנסים לעונת 2018 עם רצון עז מאוד להצליח בזמן אמת.

18.3 מחזיר לקדמת הבמה שני אתלטים שכבר הספיקו לפרוש ולחזור בתחרות המאסטרים החדשה של קטגורית 35-39: ניל מאדוקס וקייל קספרבאוור. שניהם היו מתחרי גיימס בולטים מאוד בזמנם, כשהשיא של מאדוקס היה מקום תשיעי ב-2013 ושל קאספרבאוור היה מדליית הארד והפודיום מהתחרות של שנת 2012. שניהם לקחו את המומות הראשון והשני של קטגורית המאסטרים החדשה, כשקאספרבאוור, צעיר הקטגוריה – רק בן 35, ניצח בצורה גורפת. מאדוקס, כבר בן 39, לקח את המקום השני אחריו.

ברגע שמתקדמים עוד צעד אחד במורד לוח התוצאות מהגיימס, רואים שוב שני שמות מוכרים שהולכים לחזור לקראת 18.4: ביורגבין קארל גודמנסון, נושא מדלית הארד משנת 2015 שלקח את המקום החמישי בגיימס בשנה שעברה יתחרה נגד סקוט פאנצ'יק, ותיק המשחקים שקיבל בעבר את התואר "האיש בעל הכושר הטוב ביותר שמעולם לא עמד על הפודיום". בין פאנצ'יק לגודמנסון יש לא יותר מפער של שתי נקודות לאחר הגיימס, אז קל לנחש שזה הולך להיות צמוד.

ואיך אפשר בלי לפחות דוטיר אחת, בטח באופן שהולך להגמר ברייקאביק: קרב דוטיריות משולש, שהולך להתרחש בין שתי אלופות כפולות ונושאת שתי מדליות ארד – קטרין דיווידסדוטיר, אנני ת'וריסדוטיר ושרה סיגמנדסדוטיר הולכות להפגש לאימון שיסגור את השלב המקדים. בדומה לאימון הראשון לעונה, גם זה שחזור של הקרב שסגר את התחרות בשנה שעברה, עם התוספת של ת'וריסדוטיר לתערובת, שחזרה למרכז הבמה לאחר שעלתה על הפודיום בפעם החמישית עם המקום השלישי ב-2017.



בנוסף, לאורך האופן, אנחנו נתארח באירועי ה-Snatcher Invitational בשלושה מבין חמשת האימונים, עם מתחרים כחול-לבן בנקודות בכל רחבי ישראל. נתראה שם!

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X