Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

עם השינוי הקרוב בשלב הריג'יונלס שהולך לחלוש על יבשת אירופה ולמעשה לפצל אותה לשני איזורים, החלטנו לעשות קצת סדר בבלגן ולעזור לכם קצת להבחין מיהן האתלטיות המובילות כרגע באירופה כולה.

בשנים האחרונות, למתחרות מיבשת אירופה היה יעד אחד: מוקדמות משחקי הקרוספיט שבמרידיאן (התחרות המזוהה עם מדריד). השנה קרוספיט החליטו לחלק את המתחרות לשני איזורים ולשנות את כמות ההקצאות לגיימס.

המרידיאן (Meridian) מכסה לנו את יבשת אפריקה, המזרח התיכון, ספרד, פורטוגל, איטליה וצרפת ("דרום איופה"). מבחינת הקצאות, השנה יהיו לנו רק שלושה מקומות מכל קטגוריה שיזכו להגיע לגיימס, מה שאומר שהמלחמה הולכת להיות עקובה מדם (על המוטות והריג) יזע (ברחבי הרחבה) והרבה מאוד דמעות (מאחורי הקלעים). הריג'יונל השני שנקרא אירופה יביא לנו מתחרות ממרכז וצפון אירופה ויכסה את איסלנד, גרינלנד, מדינות סקנדינביה, גרמניה, פולין, המדינות הבלטיות, יוון, בריטניה ואירלנד.

אחרי שהבנו איך הדברים הולכים להתנהל, הנה האתלטיות שלדעתנו אתם צריכים לפקוח עליהן עין, כשנגיע לשלב המוקדמות הבא עלינו לטובה:

במרידיאן

במרידיאן המתקיים במדריד על רחבת התחרות מתפנים לא מעט מקומת וניתנת הזדמנות אמיתית ליותר נשים מה-"פריפריה" של הקרוספיט להתקדם במיקום שלהם בזירה הבנילאומית, אחרי שכל האיסלנדיות עוברות להתחרות השנה בברלין. יחד עם זאת, זה לא אומר שנהיה קל יותר במרידיאן. עם השינויים האחרונים והתזוזות של הספורטאים בין האיזורים השונים, השנה, חוץ מג'יימי גרין שמתכננת להעפיל למקום הראשון על הפודיום יש לנו תוספת חדשה שעברה אלינו מקליפורניה (!) – לורן פישר.

 

ג'יימי גרין

גרין זכתה ב-Open בשנת 2016 והמשיכה להתחרות בקטגוריית הקבוצות עם קרוספיט YAS (אבו דאבי) באותה שנה שגם לקחו פודיום (מקום שלישי) בגיימס, חזרה לאחרונה מפציעה ולפי עמוד האינסטגרם שלה אפשר לראות שהיא וכנה לתת את כל כולה שם על הרחבה ולזכות בשנית בכרטיס המיוחל כמתחרה בקטגוריית היחידים. במרידיאן 2017 גרין נתנה את הופעת חייה יחד עם בן זוגה אליוט סימנס (שפספס בשני מקומות והפרש של 28 נקודות מהמקום החמישי את הכרטיס לגיימס) וסיימה במקום השמיני במדיסון. אנקדוטה: במיקום הזה היא עקפה ב-34 נקודות את בריגס, קריסטי ארמו, ברוק וולס ועוד ותיקות רבות.

A post shared by Jamie Greene (@jgreenewod) on

כרמן בוסמנס

בוסמנס מתחרה מאבו דאבי בשנתיים האחרונות עם החבר'ה הטובים של CrossFit YAS (ג'יימי גרין כבר אמרנו?) אבל מייצגת את CrossFit DXB. עם ותק של שלוש שנים כמתחרה בריג'יונלס, בשנת 2015 כמעט ונגעה בפודיום עם המקום השישי, ב-2016 הגיעה למקום ה-19 ואת 2017 סיימה במקום ה-12. לא מתחרה מאוד ידועה אל עם החלוקה החדשה יש לה סיכוי טוב מאוד להגיע לגיימס בפעם הראשונה.

A post shared by Carmen Bosmans (@carmenbosmans) on

 

תאמרינד רובינסון

הרבה לא מכירים את תאמי, עור מכוסה קעקועים וראש מעוטר בראסטות, ב- 2016 היא הייתה חלק מ-CrossFit YAS ובשנה האחרונה עמוד האינסטגרם שלה שופע בסרטונים שלה מתכוננת לעונה הקרובה. תאמי מאמנת ומתאמנת במועדון של YAS עם הפרטנרים הקבועים גרין וסימנס. סימנה מרקר נחמד של דדליפט, שלשה עם 355 פאונד (152 ק"ג למתקשים) שזה יותר מפי שניים משקל הגוף שלה. בהחלט מרשים!

לצערנו, עד שעלתה הכתבה, תאמרינד הודיעה שלא תתחרה השנה בעקבות פציעת כתף המלווה אותה כבר זמן מה אבל אנחנו מאוד מקווים לראות אותה בעונה הבאה.

A post shared by Tammi Robinson (@tamarind111) on

לורן פישר

האמריקאית בת ה-24 החליטה לעשות רילוקיישן מקליפורניה ועברה לגור בדובאי עם בן זוגה רסמוס אנדרסן. פישר היא מתחרה ותיקה של CrossFit Invictus הידועים, בשנה השביעית שלה ב-Open. פישר הגיעה לריג'יונלס חמש פעמים כשבשנת 2016 ניצחה ולקחה את המקום הראשון וב-2017 לקחה את המקום החמישי. לגיימס היא הגיעה בארבע השנים האחרונות, כשב-2017 סיימה במקום ה-30. היא ידועה גם בתור אחותו של לא אחר מגארט פישר שזכה במקצה הסנאצ'ים בגיימס ב-2017. השנה פישר תתחרה מטעם מועדון CrossFit Alioth. פישר הייתה נמלה פעילה מאוד ב- Off Season. היא התחרתה באליפות דובאי 2018 בהם הגיעה למקום השמיני וגם ב-Wodapalooza שבמיאמי כחלק מקבוצת Progenex עם צ'יינה צ'ו ואמילי בריג'רס שקטפו את המקום הראשון בקטגוריה Elite Team Women.

New season, new region. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ As some of you may have noticed, I’ve spent a fair amount of time in Dubai lately. I traveled over here in November to visit my boyfriend while also preparing for the Dubai Fitness Championship. And since then we have been traveling around a bunch, but spend the majority of the time in Dubai. My boyfriend is currently working on getting his US visa while working in Dubai and since I graduated last summer I saw no reason not to stay with him while he’s going through this process and at the same time explore life in a different part of the world. So far I’ve loved every second of it, I have a great training environment, I have my boyfriend and I’m getting a whole lot of new life experiences. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Since I’m now in Dubai it means that I no longer will be competing out of the California region but rather the Meridian region. Something I’m both super excited about, but also slightly nervous since this is my first time in a new region. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ California (West) regional you will be missed this year, but I know I will be rooting for all my California girls from afar. ❤ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Looking forward to what this season brings representing @crossfitalioth. ✊

A post shared by Lauren Fisher (@laurenfisher) on

באירופה

קריסטין הולטה

הנורווגית המתחרה מטעם CrossFit Invictus באה למלחמה ובהכרזה של 18.1 היה לנו שידור חוזר של 17.1 כשהיא ובריגס היו ראש בראש. אמנם בריגס ניצחה במקצה (וגם לקחה את המקום הראשון באימון בעולם) אבל הולטה לא הרתה וניסתה להחזיק לאורך כל הדרך את הקצב של בריגס. מתחרה מאז 2013, עם ארבע הופעות רצופות בגיימס מאז 2014. להולטה יש עוד הרבה מה לתת ואם אתם עוקבים אחרי האינסטגרם שלה אפשר לראות שהיא נהייתה בעונה הזו Lean and Mean והיא מוכנה לתת עבודה.

 

A post shared by Kristin Holte (@holtekristin) on

 סאם בריגס

המנוע מבריטניה!

הבעלים של מועדון Train במנצ'סטר וכמובן מייצגת אותו. מה לא אמרו על האישה הזו? Fittest on Earth 2013, אחרי כמה פציעות לא נעימות לאורך השנים, השנה בריגס חוזרת לזירה בריאה וכשירה עם Off Season ראשון מזה הרבה זמן ללא פציעות ואימונים רציפים. לאורך השנים ביום הראשון בריג'יונלס לבריגס יש נטיה ליפול מאחורי העדר של הטופ אבל כמו הפניקס בריגס מצליחה לצאת מהבור כל פם מחדש ולזכות בכרטיס המיוחל לגיימס. בריגס בת ה-35 שייכת לקטגוריית המאסטרס מזה שנתיים אבל זה לא מונע ממנה להתחרות עם כל הצעירות ממנה בקטגוריית היחידים.

אמה מקווייד

האירית מבלפסט בת ה-28 עשתה כברת דרך ארוכה מאז ה- Open הראשון שלה אי שם ב-2014 ובאופן שיטתי מתקדמת בכל שנה. בשנה שעברה היא קטפה את המקום ה-15 הכללי Worldwide, מקום שני בבריטניה והייתה מדורגת במקום השלישי בקטגוריית הנשים של יבשת אירופה. על הדרך, פרטנרית האימונים הקבועה שלה היא לא אחרת מסאם בריגס. למי שזוכר מהעבר, כששרה סיגמונדסדוטיר התאמנה איתה, זו הייתה השנה שלקחה פודיום בגיימס בפעם הראשונה. השנה כדאי להסתכל על מקווייד היטב, יש ה סיכוי טוב מאוד לקטוף את אחד מחמשת המקומות הראשונים בתחרות של אירופה ואולי סוף סוף תהיה ה-Rookie בגיימס.

מעניין לראות מי מהרשימה תגיע למוקדמות השנה אחרי הסינון הכואב של הפורמט החדש – נחייה ונראה!

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X