Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

הקרב האחרון של הסנאצ'ר אינביטיישונל הפגיש אותנו בקרוספיט ריבוק נמל לתחרות חגיגית במיוחד. הנה סיכום זריז של מה שהיה למי שפספס (צפייה בשידור חוזר ממש פה למעלה):

ליאור הילל-אזולאי נגד סנדרה ברינוב

שתי המאמנות מקרוספיט נמל פתחו את התחרות עם קרב שלבסוף הוכרע על חוד המתח צ'סט טו באר. סנדרה ברינוב נלחמה על חזרות בעוד שליאור המשיכה הלאה לסיבוב של 18 הטראסטרים, שבהם הצליחה להשיג תשע חזרים לפני הטיים קאפ. סנדרה שנאבקה עם המתח נעצרה כשהיא שתי חזרות מלהשלים 15 טראסטרים.

נדב מאירסון במתח

נמרוד קבלה נגד נדב מאירסון

שני הטראש-טוקרים הגדולים של התחרות פתחו חזק את הקרב שלהם, שגם הוא הוכרע על טהרת חזרות הצ'סט טו באר, כשזה היה הפעם מאירסון שהתמודד עם הסטנדרט הלא-מתפשר של המתח. "מלא נו-רפים", מאירסון אמר אחרי הקרב. הקרב נסגר עם 75 חזרות של מאירסון, ו-100 חזרות של קבלה שהיה עם עשרה טראסטרים אל תוך הסיבוב של ה-18. "מתתי", קבלה סיכם את האימון.

גיל ליאור נגד יוגב מלר נגד שרון שאולי

שלושת המתחרים בני שכבות הגיל השונות יצרו קרב מעניין במיוחד. גם כאן, המתח היה לחוצץ בין המתחרים. ליאור בחר לבצע את החזרות בקיפינג צ'סט טו-באר, בעוד שיוגב ושאולי "הלכו על כל הקופה" עם מתח בבאטרפליי. שלושת המתחרים עבדו כמקשה אחת עם רק שניות ספורות בהן הם לא עובדים באותו קצב. ליאור ומלר פתחו פער קטן על שאולי, שעבד באופן שקול דרך חזרות הטראסטרים. שרון שאולי סיים את הקרב עם יתרה של שתי חזרות בסביבו של ה-18, בעוד שיוגב מלר וגיל ליאור סיימו בתיקו עם 12 חזרות של טראסטרים בסיבוב של ה-21, אחרי דקה שלמה שהיו שעבדו בקצב זהה ללא יכולת של אחד מהם לגבור על השני.

מירית יצחק נגד אלין אלכסנקו

שתי האמהות-מתחרות היו במרחק מספר חזרות אחת מהשניה לאורך האימון, כשהן מאטות לנשום בין חזרות הצ'סט טו באר. עם אמות שורפות וזעקות עידוד ממשפחות ומקרוספיט השרון פולג ו-H-Team בהתאמה, הן סיימו את האימון בסיבוב של ה-18. אלין, עם שתי חזרות מתח מתוך 18 ומירית עם 16 חזרות טראסטר מתוך 18.

______

תודה לכל הצופים, מתנדבים ושופטים, נותני חסות, ספורטאים ובעלי מועדונים. לא היינו יכולים לעשות את זה בלעדיכם!

תודה מיוחדת למשה ויעל מריבוק ישראל שגרו לקרב החגיגי הזה לקרות.

זכרו להעיף מבט בסרטון הוידיאו של האירוע האחרון וכן להנות מההנחה המטורפת של MyProtein לתקופת האופן בסנאצ'ר.

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X