Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

#התחלנו. יש לנו את האימון הראשון לעונה, זה שכולנו הולכים לעשות בחמישה ימים הקרובים, והולך לפתוח את עונת התחרויות שלנו. והוא…

AMRAP 20
8 TTB
10 Hang Clean and Jerk w/ DB (35/50)
14/12 Cal row

סאם בריגס, האלופה משנת 2013 התחרתה בשנה שעבר באירוע אופן נגד קריסטין הולטה, שבתחרות האזורית הלכה וכבשה לראשונה את המקום הראשון, באירוע שנגמר בנצחונה של בריגס. אך השנה, הייתה זו סאם בריגס שיצאה שוב עם ידה על העליונה, לאחר שעקפה את הולטה באזור הסיבוב השישי.

בריגס, הידועה בכינויה "המנוע מאנגליה", נוטה להצטיין באימונים ארוכים יותר אשר דורשי יכולת אירובית ממושכת, כגון זה אשר ניתן לנו ב-18.1, עם מגבלת זמן של 20 דקות. הולטה אומנם הובילה בחלקו הראשונה של האימון, אך היה נדמה כי איך לה סיכוי אל מול בריגס שנוטה להצטיין באופן בכלל ובאימון ארוכים בפרט. ככל שהאימון התארך, היה ברור יותר כי נצחונה של בריגס מובטח.

האימון הציג לראשונה את התנועה של האנג קלין אנד ג'רק עם דאמבל, דבר שאנחנו עדיין לא יודעים כיצד יבוא לידי ביטוי באימון עצמו, כיוון שהולטה ובריגס לא מאוד הושפעו ממנו, אבל הן רחוקות מהממוצע.
———-
מערכת סנאצ'ר וקהילת הקרוספיט הישראלית הולכים לחגוג את תחילת העונה הנוכחית באירוע ה-Snatcher Invitational, שהולך להערך בקרוספיט חיפה, בשעה 12:00, עם חמישה קרבות מובילים לאורך היום, בהפנינג לכל המשפחה. נתראה שם!

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X