Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

היתרון שיש לקרוספיט על ענפים אחרים, היא שהתחרותיות שנמצאת בו בצורה אינהרנטית מופיעה בכל מקום. התחרותיות הזאת נותנת את הבסיס לרגש שמתפתח, ששואב את הצופה פנימה והופך אותו מעורב עוד יותר. הוא גורם לנו להתחבר – כל אחד בקהל שצופה במתחרים יודע בדיוק איך כל אחת מהתנועות שהם מבצעים עכשיו מרגישה כשאתה עושה אותה בעצמך. הם רואים את עצמם שם, על הבמה, בעיני רוחם, תופסים את המוט הזה ונכנסים מתחתיו. הגוף נדרך קלות כשהם צופים במתחרים שזזים כרגע בשבילם. הם חלק מהקרב שהם צופים בו.

הרגש הזה נמצא בכל פעם שמישהו עולה לבמה כדי להתחרות, אבל הוא מתפוצץ כשהאירועים האלה קורים אל מול עיניו של הצופה.

 

17.1 – הקרב בקרוספיט השרון

האירוע בקרוספיט השרון היה מעט שונה כי הוא אירח שתי מתחרות שהן כלל לא מתחרות בעצמן: שימי בלזדה ודניאלה סיני, שתי מאסטריות חובבניות שביצעו את אימון האופן הראשון של חייהן אל מול עשרות האנשים שמילאו את האירוע. החברים והמשפחה באו כדי לעודד ולראות את המאמץ הזה, והחברות ביניהן הניעה את התחרות כולה.

אבל הדלק עצמו הגיע מכיוון צפוי לחלוטין. כשבלזדה וסיני היו עייפות ומרוטות לאורך האימון, היו אלו הילדים שלהן שעמדו בשורה הראשונה, מביטים בהן נלחמות בדאמבל סנאצ' ובבוקס ג'אמפ כל חזרה מחדש. מעודדים אותן מהצד, ומניפים שלטים שעליהם כתוב "אמא האלופה". כשהעיניים נעצמו כדי להתרכז, הילדים קראו להן:"אמא, את יכולה!", שהמשיכו והגדילו לסיים את האימון כמיטב יכולתן. הן לא מתחרות מקצועניות, אבל הן נלחמו הרבה יותר חזק מכל אדם אחר שעשה את האימון.

 

17.3 – "דרום אדום", הקרב בקרוספיט אשדוד

הקרב בין אמיתי צמח לגיא פרצ'ה היה מעט טעון מהרגע הראשון. שניהם מתחרים חדשים בנוף הישראלי, שהשתחלו מהר מאוד לטופ הארצי. כשהם כמעט ולא מוכרים, אבל הם כוח שחשוב להתחשב בו בתחרות, הם עלו לראש בראש בקרב ב-17.3.

המלחמה הזאת הייתה קשה. גם פרצ'ה וגם צמח היו בתחילת דרכם, והיו די חסרי ניסיון בקרוספיט. 17.3 היה דווקא אימון שדרש מהמתחרה את היכולת הטכנית המשופשפת והמנוסה היטב, כשהדרישה היא לבצע סנאצ'ים במשקל כבד ומתגבר לאחר מאמץ.

הדרמה ליוותה את התחרות הזאת מהרגע הראשון, כשצמח קרע את עור הידיים שלו, והדם טיטף דרך העוריות שלו אל המוט שהוא הניף. הדבר פגע לו בקצב, אבל הוא המשיך והתקיף את האימון. כל חזרה שלו לוותה בצעקות עידוד מהקהל.

אך זה לא נגמר שם, כשכולם ראו שפרצ'ה אולי עוד יצליח לסיים את המשקל השלישי ויפתח את הרביעי – 225 פאונד. השמועה התחילה לרוץ שלמעשה מדובר בשיא של פרצ'ה, דבר שהוא הצליח לעשות רק פעם אחת עד אותו אימון. כולם ליוו אותו במבטם: המלחמה הייתה ניכרת על פניו. הוא תפס כל חזרה בצעקה, ובמלחמה לתפוס כל אחת ואחת. פרצ'ה סיים את האימון כשהוא ביצע את השיא שלו ל-4 חזרות.

17.5 – החזרה אל הדר יוסף

האימון שסגר את האופן חזר למקום ה-Invitational משנה שעברה, ואירח גם את אחד המתחרים שסגרו את התחרות בשנה שעברה וחבר האתר, גיל ליאור, שהשתתף לראשונה בתולדות התחרות שלנו בקרב בין-מגדרי נגד נטלי סובולבה, הסופרסטארית הישראלית שסיימה בפודיום בשנתיים האחרונות ב-RFA. שניהם המשיכו משם להתחרות עם הקבוצות שלהם בתחרות האזורית במדריד, והתוצאות שלהן יהיו חשובות עכשיו יותר מכל דבר אחר.

הקרב היה צמוד. בעוד שלא מעט מהצופים האמינו בנצחון של ליאור, הייתה זאת סובולבה שלא נחה בשום שלב של האימון. כל תפיסה של החבל מבחינתה היו כניסה לדאבל אנדרס, ללא שום המתנה או היסוס, אפילו בלי קפיצה ראשונית שנועדה לייצב אותה – פשוט לתפוס ולעבוד. הלהט הזה נתן לה את הניצחון על פני ליאור, שפיגר מאחוריה וקיבל את ההפסד שלו בגאווה. "אם כבר להפסיד, אז לנטלי", הוא אמר.

סובולבה אף שיתפה כי היא אימנה באותו היום בשיעור של Les Mills, דבר שדורש ממנה להתאמן בעצמה. התחרות הייתה האימון השני ביום מבחינתה, והיא עדיין ניצחה.

אירועי ה-Snatcher Invitational 2018

השנה, יש לנו אירועים לאורך כמעט כל אירועי האופן השנה, במיקומים שונים ברחבי הארץ. נתראה שם?

מצפים לראות אתכם בנוכחות מלאה באירועים הבאים, שגם יועברו בשידור חי ביוטיוב:

18.1 – בקרוספיט חיפה – שבוע הבא!

18.3 – בקרוספיט ראש העין

18.4 – בקרוספיט מודיעין

18.5 – בקרוספיט נמל

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X