Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

Again Faster Ultra Speed Rope

Again Faster Ultra Speed Rope

מאפיינים:

– ידית פלסטיק אולטרה מינימליסטית ומאוד קלה.

– ניתן לרכוש ערכת חלקי חילוף במידה והחבל ניזוק.

– כבל פלדה מצופה – מה שאומר שהחבל קצת איטי יותר מחבלים אחרים שהם חסרי ציפוי – טוב לאתלטים שרוצים לעבוד על תזמון קפיצות ושיפור קוארדינציה.

– מחיר אטרקטיבי.

מחיר: 60 ש"ח.

Again Faster מככבים בארה"ב בשוק הציוד לקרוספיט וכעת נוכחים גם בשוק הישראלי. ברשותם מספר דגמים של חבלי קפיצה; דגם ה-Ultra Speed הוא חבל מינימליסטי מאוד, זריז, וקליל, שבנוי בהתאם עם מיסבי פלסטיק וכבל ברזל מצופה.

מבדיקה שלנו החבל מעט מהיר יותר מהחבל של Rogue כתוצאה מהמבנה שלו שיותר רזה ופחות כבד, ואולי עדיף להשאיר אותו לאתלטים זריזים או עם מעט יותר ניסיון בתרגילי חבל. במידה ויש לכם יכולות מספקות בתרגילי חבל – מדובר בחבל יעיל מאוד שנותן תחרות לחבלים שניתן למצוא אצל מותגים כמו Rogue.

מבחינת התאמה, החבל מאפשר התאמה באמצעות עיגון עם בורג (שניתן לפתוח ם מברג פיליפס) וחיתוך היתר – בנוהל.

Again Faster – Revolution Rope

מאפיינים:

– ידית פלסטיק אולטרה מינימליסטית ומאוד קלה.

– מגיע עם חלקי חילוף למקרה בו החבל ניזוק.

– החבל עצמו מורכב מכבל פלדה ללא ציפוי.

– מאפשר הגעה למהירוית קפיצה גבוהות.

מחיר: 150 ₪ (לינק).

חבל מהירות במהדורה מיוחדת של חברת Again Faster. החבל הזה מגיע עם היסטוריה: אותו מודל בדיוק שימש את מולי מטז – אלופה עולמית בקפיצה בחבל כאשר שברה שיאים ולקחה את האליפות 5 פעמים (למעשה היא חתומה על הפיתוח של החבל שזכה לרשום פטנט כחבל מהיר ועמיד במיוחד).

ה-Revolution Rope יותר זהה בגודלו לחבל הסטנדרטי של Rogue (ה-SR 1) ומכיר אותו מבחינת מבנה, עם זאת, החבל עצמו הוא ללא ציפוי – מה שאומר שאתם יכולים להגיע למהירת גבוהה יותר (יש פחות התנגדות בין החבל והאוויר), עוד דבר שחשוב לציין הוא שמשום שהחבל ברזל חשוף – צריך לשים לב על משטח הקפיצה, שכן החיכוך והמהירות יכולים ליצור ניצוצות של ממש! (כן, מדובר בחבל שהוא עד כדי כך מהיר).

מבחינת מבחר חבלי קפיצה שיש ל-Again Faster להציע, אין ספק שמדובר בחבל הדגל שלהם, והשקעה בו תהיה השקעה לטווח ארוך.

כמו שאר חבלי המהירות, החבל מגיע עם אופציית התאמה אישית באמצעות עיגון על בסיס בורג (דרוש מברג שטוח), וכמו כן – אתם מקבלים ערכת חלקי חילוף למקרה בו החבל ניזוק.

חבל קפיצה של סאלספורט עם מיסב ברזל

חבל קפיצה עם מיסב ברזל – תוצרת Salsport

מאפיינים:

– ידית פלסטיק מינימליסטית וקלה.

– חבל המורכב מפלדה מצופה.

– מגיע עם ערכת חלקי חילוף.

– בעל שיטה ייחודית ונוחה לשינוי אורכים.

מחיר: 70 ₪.

חבל מהירות עם מיסב מתכת – מיוצר ע"י סאלספורט. הדבר הראשון שניתן להבחין בו כאשר בוחנים את החבל הוא הידיות הרזות והארוכות – שיקול חשוב לאתלטים בעלי ידיים גדולות יותר. החבל מתהדר בכבל ברזל שמצופה בחיפוי פלסטיק ומיסבי מתכת.

נקודה שחשוב לציין היא אופציית ההתאמה אישית המאוד נוחה, כאשר ניתן לשנות את אורך החבל באמצעות מפתח L קטן שמגיע עם החבל עצמו. החבל מגיע עם כמות נדיבה של חלקי חילוף, כולל ברגים סטנדרטים במידה ותעדיפו שיטת עיגון אחרת.

חבל קפיצה עם מיסב פלסטיק – תוצרת Salsport

מאפיינים:

– ידית פלסטיק מינימליסטית וקלה.

– חבל המורכב מכבל מתכת עם חיפוי פלסטיק.

– מחיר אטרקטיבי עם תמורה גבוהה.

מחיר: 50 ₪.

חבל מהירות בייצור של חברת סאלספורט. החבל הזה פשוט, זריז וקליל, ויתן תמורה מצוינת למתאמנים מתחילים שמחפשים ללמוד תרגילי בסיס, או עם שליטה בסיסית בקפיצה בחבל שמחפשים אופציה פשוטה ויעילה לזמן הקרוב. החבל מורכב מכבל מתכת עם חיפוי פלסטיק, ידיות פלסטיק קשיחות וקלילות ומסיבי פלסטיק.

כמו שאר חבלי הקפיצה, שינוי אורכים מתבצע באמצעות עיגון בורג (מברג פיליפס) וחיתוך היתר.

מילות סיכום

מקווים ששפכנו לכם קצת אור על חבלי הקפיצה. כפי שהבנתם, המבחר הוא רב ובתהליך בחירת חבל קפיצה יש עניין של בחירה על בסיס אינדיוידואליות רבה, כאשר כל אחד ואחת מאיתנו ניחנים בפיזיולוגיה שונה – מה שאומר שעלינו להתאים את הציוד שלנו למידותינו.

אנו ממליצים להתנסות כמה שניתן עם חבלי הקפיצה ו-"לקחת אותם לסיבוב" (ניתן לעשות זאת בחנות של סאלספורט, אגב) – ציוד שמותאם נכון הוא אחד הבסיסים להשתלטות על מיומנויות שכאלה.

בהצלחה!

1 2

תגובות

תגובה אחת

יש לכם מה להוסיף?

X