Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

כשניסינו לחשוב על לוקיישן להתאמן בו, מצפה רמון היה הראשון שעלה לנו בראש. ת'כלס, מה יכול להיות יותר פסיכי מאימונים על שפת מכתש רמון, אחד האיזורים המרהיבים ביותר בעולם!

אז החלטנו לזום את מחנה האימונים הראשון בארץ בתחום הקרוספיט. מחנות אימונים הם לא המצאה שלנו, הם נמצאים בשימוש בענפי ספורט שונים מזה שנים רבות. המטרה היא פשוטה, יישום של עקרון  ההעמסה וההתאוששות באימון הגופני. לוקחים סופ"ש מעמיסים בו באופן מחושב מספר גבוה מהרגיל של אימונים ולאחר מכן מתאוששים ובכל מתרחש הליך בגוף המכונה "פיצוי יסף" כלומר, הגוף מתחזק מעט יותר מהרגיל. תוסיפו לזה את החוויה האדירה של סוף שבוע שלם בחברת אנשים אדירים ממועדונים שונים בארץ ותקבלו חווית קרוספיט היישר אל תוך הווריד!

תמונה קבוצתית - מחנה אימוני קרוספיט במדבר

וכך יצאנו לדרום, 26 חברים וחברות ביום שישי ה21.2 למחנה האימונים שלנו.

התחלנו בסדנאת הנפות דבר ראשון על הבוקר, בהדרכת יניר סבג, ממייסדי קרוספיט רעננה ומאמן כרגע בקרוספיט ירושלים. שעתיים וחצי ש דברי תורה ומשחקים עם מקל מטאטא ומוט ריק. רק שיש לך סוף שבוע שלם לאימונים, אפשר להקדיש כל כך הרבה זמן ליסודות של תרגיל אחד וזה בדיוק היופי במחנה אימונים. יש לך את כל הזמן שבעולם לחזור רגע ליסודות, לטכניקה לתרגל עוד קצת ולא להיות לחוץ לחזור הביתהלמשרדלמסטר שף…

בתום האימון, ארוחת צהריים, שלאף שטונדה (מנוחת צהריים ביידיש) והתעוררנו אחר הצהריים לריצת (חצי) שטח לכיוון הר גמל אשר משקיף בשעות השקיעה על כל המכתש מגבוהה… חזרנו למקום בו התאכנסו ובצענו אימון מלא עם קצת קלינים, ג'רקים וקפיצות חבל. הגוף התחיל להרגיש את העומס ובכדי לעזור לו להתאושש – שתינו בירה. אתם מכירים משהו טוב יותר?

את הבוקר פתחנו בסדנאת קואורדינציה וזריזות, מיומנות חשובה לכל אתלט. לא הרבה יודעים, אבל הרכיב הראשון שמשתפר כאשר אנו מתאמנים הוא רכיב הקואורדינציה. אתם רוצים לטפס עוד קצת ב1RM  שלכם בקלין? תחזרו אחורה לתיאום עצב-שריר. הסדנא היתה הדרגתית וכולנו הסכמנו שלמדנו כמה דברים חדשים לתרגול בבית.מתרגלים הנפות אולימפיות במדבר

בכדי לשחרר מעט את הגוף ולהכין אוו לקראת המשך המחנה המשכנו את הבוקר בשיעור יוגה אשר הועבר לנו ע"י מדריכה מצוות המקום בו התאכסנו. תנוחות הזויות, מנחי גוף שונים והרבה מתיחות בשקט של המדבר הוחלפו כעבור שעה קלה בצלילים האהובים של מוטות נזרקים על הריצפה (עם פלטות כמובן) לאימון נוסף של 21-15-9 טרסטר ו…… ברפיז!

מנוחה קצרה, קצת אוכל וממשיכים לכיוון בה"ד 1 שם תיאמנו מראש כניסה מסודרת לאולם הספורט למעבר על טכניקות בג'מנסטיק, עמידות ידיים, הליכה על הידיים ועוד מנחי גוף שונים וחשובים לנו כקרוספיטרים.

את המחנה סיימנו ב"הלן", אימון שעל פניו הוא לא פשוט בכלל, אם תוסיפו את השרירים העייפים מסוף השבוע, תקבלו אתגר שונה לחלוטין!

לסיכום המחנה, החוויה היתה אדירה! כולנו יצאנו משם בתחושה של HIGH רציני. סוף שבוע שלם, בלי לחץ של זמן ועם הרבה מאוד צחוקים ואימונים מעולים. שילוב ספורטיבי מושלם.

פיסטול במכתש רמון

המחנה הבא שלנו ייערך בכינרת בסוף חודש יוני, פרטים מלאים יהיו בעמוד שהוקם במיוחד לכבוד אירועים דומים מסוג זה –  Travel WOD Israel. הרעיון הוא גדול ואנו כבר התחלנו לעניין מועדוני קרוספיט ברחבי העולם בקיום אירועים דומים כאן בארץ!

תודה גדולה לצוות מאמני המועדון, יניר ותומר סבג, לסאל ספורט וחברת HIGH5 על התמיכה במחנה המוצלח.

נשמח לארח את כולכם במחנה הבא!

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X