Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

מקצה הגמר – Summer In Winter

התחרות עברה למתחם הבריכה של מרכז הספורט עם התניידות מאסיבית של הקהל והאתלטים, יחד עם שלישיית "Assault Bikes".  הקהל נהר החוצה למתחם הבריכה, שבדיוק החל להיות מוצף בגשם חזק. למשך חצי שעה המתחרים בכל זאת, התכוננו לצאת אל תוך הבריכה למקצה שטרם הוכרז. כמו כן, ה-"תולעת" של גביע המועדונים של שנה שעברה, הושלכה גם היא לבריכה. למי שלא מכיר – מדובר למעשה בסדרת "בלוקים" צרים וארוכים שצריך להרים ביחד ולשאת על הכתף בתור צוות. רק שהפעם היה נדמה שכל זה היה צריך לקרות בתוך המים. מעניין.

החרפה במזג אוויר הביאה לעבודה מהירה של הצוות הלוגיסטי ששינע את כל הציוד אל תוך הבריכה המקורה של מרכז עלית. שינויים נעשו לתכנון המקצה המקורי והמתחרים התכוננו לצאת לדרך.

המקצה: 150 קלוריות על ה-Assault Bike. לאחר מכן ידרשו הצוותים להיכנס לבריכה, לסחוב את התולעת לצידה השני ולמהר חזרה.

A video posted by Snatcher (@snatcherfitness) on

עם תחילת המקצה ארבעת הצוותים זינקו על ה-Assault Bikes. הצוותים עשו שימוש באסטרטגיות שונות של חלוקת עבודה, כאלו שעירבו את כלל חברי הצוות וכאלה שצמצמו. קרוספיט TLV והדר יוסף ניהלו קרב צמוד,בעוד קרוספיט כפר סבא שמרו על קצב שאפשר להם להיות קצת קדימה מצוות הגורילות ההרצליאניות.

מתחת למים בגביע המועדונים

קרדיט צילום: SJPRO

כעבור ארבע דקות, הצוות של קרוספיט TLV החל להתכונן לצלוח את הבריכה, זאת לאחר שבחרו לשים את הגברים בלבד על ה-Assault Bikes ולהתיש אותם אך מנגד לצמצם זמני חילוף. סיכון מחושב אך משמעותי, שכן ברור שאחר-כך יתקשו בצליחת הבריכה. קרוספיט הדר יוסף יצאו לדרך ודלקו אחר TLV מספר שניות אחר כך. הפער נוצר בין שתי הקבוצות נשאר בעינו. TLV היו הראשונים להגיע לסיום והגיחו מתוך הבריכה מתור מנצחי גביע המועדונים 2015.

מיד אחריהם, קרוספיט הדר-יוסף, הרצליה וכפר-סבא שהיו אחרונים לסיים לקולות תמיכה מצד הקהל.

גביע המועדונים בקרוספיט 2015 - המנצחים קרוספיט TLV

פודיום

  1. קרוספיט TLV.
  2. קרוספיט הדר יוסף.
  3. קרוספיט הרצליה.

תודה לקרוספיט נתניה, קמפוס שיאים, מרכז עלית, קרוספיט מודיעין ונותני החסות על ההפקה וההרתמות שאפשרו לתחרות הזאת לקרות.

נתאה בגביע המועדונים הבא!

Crossfit-TLV-Affiliate-Cup

מחזיקי גביע המועדונים לשנת 2015: CrossFit TLV

1 2 3 4 5

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X