Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

טירונים בקרוספיט תחרותי, אנשי דממה שעבדו בשקט בשקט מאחורי הקלעים או פשוט אתלטים שהגיעו לשיא שלהם – הנה לכם קומץ אתלטים אשר סימנו אותם ככאלה אשר אנו מצפים לראות מהם פייט מעניין במיוחד באליפות הכושר הגופני לשנת 2016:

מקצה גברים (17-39)

מקצה הגברים כיאה למין רווי הטסטוסטרון, הכי תחרותי בארץ עם תור משתרך של אתלטים שרעבים להגיע ל-RFA כל שנה. זה לא מובן מאליו להעפיל לתחרות ויש כבר כאלו שנדחקו אחורה ואפילו החוצה.

(6) דניאל שרבקוב (קרוספיט פתח תקווה)

דניאל שרבקוב הוא מתחרה טרי שהופיע לראשונה שנה שעברה והגיח כאילו משום מקום, כשהוא נכנס בקלות לעשירייה הפותחת במקצה הגברים. נקע בקרסול מנע ממנו מלהמשיך את ה-RFA 2015 כפי שרצה ונשארנו תוהים מה היה אם היה נמצא בכוח מלא. החל מיום חמישי, נקבל הזדמנות שנייה לדעת. עם רקע ב-Powerlifting דניאל צפוי לקבוע הישגים בכל מקצה שמצריך כוח נטו.


(25) אמיתי צמח (Unaffiliated)

מתחרה ללא בוקס שמגיע מערד בדרום הארץ, צריך לומר יותר? במדינה קטנה כמו ישראל זה מעניין מאוד לראות איזה סוג של ספורטאי אימון עצמאי מייצר. אמיתי מגיע לראשונה ל-RFA עם רקע בשחייה והישר מצה"ל ומאוד מעניין לראות לאן יגיע. כבר בחמישי במקצה ה-Enduro אנו צופים לראות אותו מתבלט.

A photo posted by amitay tzemach (@amitayt) on

(15) גאי פרצ'ה (קרוספיט הרצליה)

הגיח מאנונימיות הישר למקום ה-15 בעונה התחרותית הראשונה שלנו הישר מצה". צירוף מקרים? נראה שלא. ברור שהוא עושה משהו נכון ונשמע ממנו יותר.

A photo posted by Guy Farache (@guyfarache) on

(1) רם דובר (קרוספיט TLV)

אוריאן טל: הפייבוריט. שנה שעברה הוא היה ממרחק של שניות ספורות מהפודיום. הוא אחד מבין המתחרים הכי מנוסים בקרוספיט הישראלי והתחרה ב-Regionals שנתיים ברצף (אסיה) ואף טס במיוחד להתחרות ברחבי אירופה. חזק במיוחד באתגרי אירובי בזכות המנוע שרכש בעברו כשחיין. את רם דובר אי אפשר להפתיע. רק נשאר לראות אם הוא יהיה עקבי מספיק בתחרות.

גל פרימקלא ברור מה יש באופן שכל כך טוב לרם, אבל זה טוב לו. שנתיים ברציפות שהוא מנצח את האופן ולא משאיר מקום לשאלות בנושא: מתוך חמישה אימונים, שלושה הוא ניצח ובשניים האחרים הוא לקח מקום שני. אותו דבר בדיוק קרה גם שנה שעברה, כשהוא ניצח ב-4 מתוך שישה אימונים, ונפל בניקוד רק במקצה ה-C&J בו הוא לקח מקום שביעי. יש לו את הניסיון, יש לו את היכולת. אולי השנה הוא יצליח לסיים את התחרות על ראש הפודיום ולא במקום השני.

A video posted by Ram (@doveram) on

(9) דני ורונוב (קרוספיט השרון-פולג)

מתחרה חדש יחסית שהגיע להישגים יפים בעונה האחרונה והופיע גם ב-RFA 2015. גם הוא השקיע מזמנו וצבר ניסיון בתחרויות מזדמנו בחו"ל. עם הרבה שנים לפניו ושליטה גבוהה בהרמות אולימפיות, צפויה לו תחרות מעניינת.

(10) אסי בילדוסולה (קרוספיט פנדה)

אלוף משחקי ה-RFA 2014. אסי לא היה נוכח במשחקים של שנה שעברה עקב פציעה ועכשיו חוזר לתת את המילה שלו. הוא מגיע עם רקע בשחייה ומנוע חזק מאוד שאיפשר לו לפתוח פער מטורף ב-RFA 2014. מעניין לראות כיצד העונה האחרונה התייחסה אליו.

A video posted by Esi (@esibildosola) on

(4) אדם גרינקר (קרוספיט הדר יוסף)

גל פרימק: העלייה של אדם גרינקר היא כמעט מטאורית: את האופן הוא סיים השנה במקום הרביעי, שיפור של 12 מקומות בהשוואה לשנה שעברה. 4 מתוך חמשת האימונים הוא סיים בטופ 5 הארצי, כאשר היחיד שיותר אחיד ממנו בזה הם דוד ורם. כיום הוא סטודנט, דבר שמגביל את שעות האימונים שלו, אבל הוא מצליח להכניס את השעות וחי בצורה מסודרת ושקולה, והעבודה נושאת פרי. למרת ששנה שעברה היא סיים את התחרות לקראת מקום המקום ה-30, אני חושב שהוא רעב השנה להיות בראש.

A video posted by adam grinker (@adamgrinker) on

(34) ליאוניד מזרסקי (קרוספיט פנדה)

גל פרימק: ליאוניד הוא דוגמה ומופת לאופן שבו עבודה קשה משתלמת. הוא קיבל על עצמו את ההחלטה שהוא מעוניין להיות ספורטאי תחרותי, והקדיש את עצמו בשנה האחרונה לצורך המטרה הזו. לאחר ששנה שעברה כלל לא סיים את האופן ולא עשה את שני האימונים האחרונים, הוא העביר את השנה באימונים וזה הוכיח את עצמ. הוא עולה לתחרות מהמקום ה-35 ומוכיח לכולם שזה הכל שאלה של כח רצון והשקעה.

(19) יובל רגב (קרוספיט כפר-סבא)

גל פרימק: יובל, מהנדס חשמל וסטודנט לתואר שני, עבד בשנה האחרונה בצמוד לרון כפרי. כשהוא לא מתאמן ומאמן בפלורנטין, הפרטנרית הקבועה שלו לאימונים בכפר סבא היא נטע ברונשטיין, מקום שני בארץ, דבר שכבר אומר הרבה מאוד. הוא התקדם 10 מקומות באופן משנה שעברה, ממקום 30 לתיקו על המקום ה-20 הארצי. יש לו ותק לא קצר בקרוספיט, אבל רק חצי ממנו הוא תחרותי וההתקדמות שלו היא בטוחה. החוזקות שלו הן בדיוק מה שאתה רוצה כאתלט קרוספיט: יכולת עבודה לווח ארוך במשקלי עבודה, כמו קטר על הפסים שפשוט ממשיך להתקדם. היכולת הזאת עבדה לטובתו ב-16.4 כשהוא היה אחד מחמשת האנשים היחידים בארץ שהצליחו לחזור לדדליפט לסיבוב השני. שימו עליו עין, זה יהיה מרשים.

A video posted by Yuval Regev (@yuvao) on

דוד בן-דוד מודיע על פרישה מהתחרות

דוד בן-דוד מקרוספיט הדר יוסף היה עד לפני מספר שעות אחד מהאתלטים שרצינו לדווח אודותיהם. דוד הוא מבין המתחרים החזקים בקרוספיט הישראלי עם שליטה מטורפת במשקלים ויכולת גבוהה מאוד "Across the Board". ההופעות שלו ב-RFA כללו מקום שלישי ב-2013 ומקום שישי ב-2015.וההיעדרות שלו עקב מחלה, בוודאי תשנה את חוקי המשחק כשהמרחק לפודיום צפוי להצטמצם עבור מספר מתחרים.בעשירייה הפותחת משנה שעברה.

במקומו, נכנס למשחק את איתי דרור מקרוספיט אקסטרים.

masters-crossfit-competition-rfa

מאסטרס (40+) גברים

נכון לעכשיו, מקצה המאסטרס שגדל לו משנה לשנה, מסתמן בתור קרב עיקרי בין שני פרצופים מוכרים: תומר בוהדנה, שקטף את המקום הראשון שנה שעברה, יניב מילר אשר לקח את האליפות ב-2014 וסיים את האופן השנה במקום הראשון. מושיק קידר שסיים במקום השלישי שנה שעברה דווקא ירד למקום ה-11 השנה באופן אך עדיין לא נשאיר אותו מחוץ לקרב, שכן במנטלי הוא חזק ביותר.

עוד אתלט מסתמן הוא אביב ורדי, שזינק למקום השני באופן השנה ונראה מבטיח במיוחד.

אנו בעיקר שמחים לראות את המקצה גדל, עם פנים חדשות ויותר אינטריגות שמאפשרות לתחרות מעניינת יותר ולייצוג כמה שיותר מקיף לשכבת גיל שעד כה בישראל לא ראתה מספיק אקשן.

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X