Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

כמו כל שנה, יש מעבר מסוים של ספורטאים – חלק פורשים, וחלק מתבגרים בקטגוריות. אלו הם האלופים משנה שעברה שהולכים לעלות על הזירה שוב השנה:

גברים

רם דובר ניצח את התחרות בשנים האחרונות כשהיא בשליטה מוחלטת שלו, והוא חוזר שוב השנה להתחרות בקטגורית הגברים. השנה, לראשונה, הוא לא נכנס אליה מהמקום הראשון, והוא יצטרך להלחם בכמה שמות גדולים במיוחד כדי לקחת שוב את הטייטל, כמו יוגב מלר, אלוף הנערים 16-17 משנה שעברה, שהתבגר קטגוריה והולך להתחרות עם הגדולים.

A post shared by Ram (@doveram) on

נשים

הפודיום הנשי עבר בשנה שעברה טלטלה מוחלטת, כשמתחרה – עולה חדשה – בשם ניקי פטל, עלתה על הזירה וסחפה את המקצים ואת התחרות לחלוטין. האלופה הרב-שנתית, שרון כהן סיימה אותה לבסוף במקום השלישי, כשאת מדלית הכסף אספה גאיה צור, רק בת 17 באותו זמן. פטל תחזור לתחרות השנה כדי להגן על התואר, והיא הפייבריטית הברורה, כשגם צור וגם כהן בחרו שלא לקחת חלק כתוצאה מפציעה אצל כהן, ומסלול הגיוס של צור.

A post shared by Nikki Pettel (@nikki_pettel) on

מאסטרים 35-39

אוהד פינקלשטיין ניצח בתחרות בשנה שעברה, לאחר מלחמה קשה באחת הקטגוריות היותר מורכבות בתחרות, כשמאחוריו היו מיכאל פרג'ון מחיפה במקום השני וניתאי פולק מכפר סבא במקום השלישי.

השלישיה כולה חוזרת להתחרות באותה קטגוריה, אך הקלפים מעורבבים השנה: פינקלשטיין נכנס מהמקום החמישי, פרג'ון מהשני, ופולק מה-12 והאחרון. במקום הראשון לאחר המוקדמות יושב אסי בילדוסלה, צעיר הקטגוריה ואלוף המשחקים לשנת 2014, שנכנס אליה השנה לראשונה.

מאסטרים 40+

שרון שאולי אולי היה האנדרדוג בשנה שעברה, כשנכנס לתחרות מול שועלים ותיקים כמו רועי אופנהיימר ויניב מילר, אבל הוא חוזר השנה בתור האלוף והפייבוריט לנצח. אופנהיימר ומילר שניהם לא יתחרו השנה, ואחרי שאולי רודפים לאחר שלב המוקדמות דימה דרוכינין ועמית זגורי במקום השני והשלישי, בהתאמה.

A post shared by sharon shauli (@shashauli) on

מאסטריות 35-39

האלופה משנה שעברה בקטגורית מאסטריות הייתה נינה פקרמן, אשת ברזל לשעבר וטריאתלטית מנוסה עם מנוע שלא משתווה ברמה בינלאומית. פקרמן התבגרה קטגוריה, והשאירה אותה יתומה למקום השני אחריה, הילה שאשא, שנכנסת השנה מהמקום המוביל והיא הפייבוריטית.

מעיין שפרלינג, שהייתה במקום השלישי בתחרות בשנה שעברה, נכנסת אליה מהמקום הרביעי.

מאסטריות 40+

את התחרות השנה ב-40+ יהיה קשה לפספס, כשפקרמן הולכת לעלות ראש בראש אל מול הפייבוריטית, ליאת אברהמי, שנכנסת אליה מהמקום הראשון. אברהמי צמאה לדם, לאחר שבשנה שעברה סיימה במקום השני בקטגוריה, מאחורי מירי פאר, שאינה מתחרה השנה.

A post shared by liatavrahami (@liatavrahami) on

נערים 16-17

רון צור, אלוף הקטגוריה משנה שעברה, בחר להתחרות השנה בקטגורית הבוגרים, למרות היותו בן 16 בלבד, בעקבות ביצועים יוצאי דופן לאורך המוקדמות, ולא יקח חלק בקטגורית הנוער. נדב פלד, חברו למועדון ונושא מדלית הכסף בקטגורית 14-15 משנה שעברה, נכנס כעת מהמקום הראשון לתחרות בקטגוריה הזו לאחר שהתבגר בשנה.

A post shared by Ron Zur (@ronzur11) on

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X