Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

כמו אתמול, אנחנו מתחילים את היום השני של התחרות באימון שפותח בתנועה ג'ימנסטית מורכבת – צ'יפר של הליכת ידיים, טיפוס בחבל, וולבולס ודאבל אנדרס.

נערות

לאחר מאמץ גדול במיוחד, אור פלד מקרוספיט ויה מאריס סובבה את הכתף ונאלצה לצאת מהאימון. המנצחת בקטגורית הנערות הייתה המובילה, לי יושפה, שניצחה את האימון השני שלה לאורך התחרות.

מאסטריות 40+

נינה פקרמן, אלופת קטגורית 35-39 משנה שעברה, והמובילה לאחר היום הראשון, הייתה לאישה הראשונה שהצליחה לסיים את האימון בכללותו תוך זמן של 11:52. פקרמן, שפתחה את האימון באיטיות, אך תפסה תאוצה ושמרה על יציבות במהלך ההליכה על הידיים, הצליחה לשמור על ההובלה שלה לאחר האימון הראשון להיום.

מאסטריות 35-39

רוני קדם, שניצחה את האימון הראשון בתחרות, הייתה לאישה השנייה שהצליחה לסיים את האימון עם זמן מאוד דמה לפקרמן – רק שתי שניות מהר יותר ממנה, עם 11:50.

מקצה ראשון

הסיבוב הראשון עבור היחידות נפתח בסערה, כשרבות מהמתחרות גילו לראשונה שהן מסוגלות לבצע הליכת ידיים. אך לבסוף, לאחר קרב עיקש, שיר זוסמן מוייט סיטי יצאה בתור המובילה, כשהיא מצליחה להתקדם עד להליכת הידיים השנייה. מאחוריה היו בדירוג וסיימו בתיקו מוחלט לירון בלום מקרוספיט TLV וטלי קירשבום מרעננה, רק כמה מקטעי הליכה מאחורי זוסמן.

המקצה השני

אגוסטינה קוקורס מקרוספיט פנדה סימנה לעמה מטרה לנצח את האימון הזה – אחרת אין שום דרך להסביר את האופן בו היא עקפה את כל בנות המקצה שלה, כשהיא רצה דרך התחרות שלה ונעצרה רק על ידי השעון, כשהיא לקראת סיום החזרות האחרונות של הוולבולס, דבר שיקדם אותה בוודאות בלוח התוצאות כשהיא קובעת את הזמן החדש שצריך לנצח.

המקצה השלישי

אך התוצאה של קוקורס לא החזיקה, כשמור בן דור אסא כמעט והצליחה להיות הראשונה שתסיים את האימון בקרב הנשים היחידות, כשחסר לה רק מקטע הליכה בודד עד סוף הזמן ב-12:00.

המקצה הרביעי

הבנות של המקצה הרביעי הלכו והשמידו את מגבלת הזמן של האימון, כשאור כהן וניקי פטל החליפו את ההובלה לאורך האימון. הן התיישרו בקו אחד במהלך הקפיצות בחבל עד שלבסוף כהן רצה את הליכת הידיים כשפטל מאחוריה. כהן הצליחה להחזיק אותה מאחוריה מספיק זמן, וסיימה תוך 9:27. ביניהן נכנסה עומר צורי, שהגיע כחצי דקה לאחר כהן, ופטל סיימה דקה שלמה אחריה, ב-10:27, והיא תפסה את המקום השלישי לאימון.

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X