Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

ניר כהן מאמן ואחד מהבעלים של קרוספיט רעננה (CrossFit Ra'anana) מביא לכם את הסיפור על המועדון רענני הוותיק.

כתובת: היצירה 11, רעננה

בעלים: ומר (ניקו) סבג וניר כהן.

מאמנים: תומר (ניקו) סבג מאמן ראשי, ניר כהן, רועי לוזון, עומר בראל, בן מור, אורי שטיינפלד ונופר בן יעקוב.

תאריך פתיחה: מרץ 2013.

איך התחלתם לעסוק בקרוספיט?

הסיפור של המועדון שלנו לוקח אחורה לסוף שנת 2011 כאשר דור המייסדים בראשות יניר סבג ובן מור הקימו קבוצה מחתרתית במגרש הטניס העירוני ועם ציוד מינימלי והרבה תעוזה היו חלוצי הקרוספיט בעיר רעננה. מאוחר יותר הקים ניר כהן את המועדון במחסן מעופש באזור התעשייה בעיר אליו חברו חברי הקבוצה ויחד התחילו לעשות הדברים באופן מסודר. מאוחר יותר גם עברנו למועדון גדול, נעים ומרווח יותר.

קרוספיט-רעננה-1

מה הביא אתכם לפתוח בוקס משלכם?

ראשית כל, כתושבי העיר רעננה מלידה, אנו מכירים בקרביים את כל מה שקורה בעיר. הבנו שמועדון שכזה הוא בגדר Must-Have בעיר רעננה שגדלה באופן משמעותי מאוד באחוז הצעירים שלה בשנים האחרונות. ספורט שכזה שהוא חדשני ובאמת מביא איתו לשולחן משהו –אחר- יעשה רק טוב לכולם. וצדקנו.

העיסוק במועדון הוא יותר מסתם מקום עבודה, הוא מהווה חלק מאורח החיים שלנו ואנו מוצאים עצמנו מדברים על הבוקס שלנו בכל רגע נתון. אופציות להתרחב, לשפר ולשדרג את המועדון הקיים.

איך אתם מרגישים שאתם מתבלטים בתור מועדון קרוספיט? מה לדעתם מייחד אתכם?

אשית אנו מציעים בתוכנית האימונים שלנו מגוון רחב של תוכניות שונות, יש כמובן את הקרוספיט הקלאסי, קרוספיט אנדיורנס, אימוני הנפות ושיעורי מוביליטי. אנו מציבים מטרות במועדון ועובדים באופן מסודר בכדי להשיג אותן, למשל את חמשת אימוני האופן – רשמנו מהמועדון שלנו קרוב ל-60 ספורטאים וספורטאיות שמבצעים כולם את סדרת האימונים, כך חושפים את החולשות של כל אחד ולאחר מכן מקבלים "שיט-ליסט" לעבוד באופן עצמא.

אנו שמים המון המון דגש על אווירה ביתית ומשפחתית, הכל הודות לגרעין שהתחיל את האימונים ב-2011 וכיום מהווה את שלד המועדון ומשם יצאו גם המאמנים, החבורה הזו מושכת אליה עוד ועוד אנשים באותו הראש שפשוט כיף גדול להתאמן יחד איתם.

חוץ מזה, שמעת פעם על מועדון שמשלב בפלייליסט שלו את זוהר המלך באופן קבוע??

האם יש לכם קבוצת מתחרים?

כמובן! קבוצת הלודוס שלנו שהם למעשה חלוצי המועדון. הקבוצה מונה כ12 מתחרים והקבלה אליה מותנית בדרישות סף קפדניות!

קרוספיט-רעננה-3

קרוספיט רעננה במחנה אימונים בים המלח. קרוספיט בטבע – יותר טוב מזה?

 

האם יש לכם דגש ספציפי כלשהו בתכנית אימונים שלכם? יכולות שאתם נותנים עליהם דגש כרגע או בכללי?

כמו כל תוכנית אימונים מקצועית, גם התוכנית שלנו בנויה בפרוגרמינג מסודר, אנו מחלקים את השנה לתקופות ובכל תקופה נותנים דגש על פן שונה. לדוגמא לפני הכניסה לתקופת האופן שילבנו בתוכנית האימונים שלנו אימוני אופן וגיימס משנים קודמות בכדי לספוג את רוח האימונים.

מלבד זה, אנו משלבים באופן קבוע אימוני קרוספיט אנדיורנס אליהם יש לנו חיבה מיוחדת המגיעה מהעובדה שגם תומר וגם ניר מרתוניסטים.

מה תוכלו לספר לנו על המתאמנים שלכם?

וואו, יש לנו הכל מהכל…. הסיפור הכי טוב שהיה לנו עד כה זה סיפור על אישה בת 56 שהגיעה לאימון התנסות שבסופו גם עשתה מנוי וגם ישבה איתנו על בירה בפאב הסמוך למועדון…

יש לנו 2 קבוצות ילדים האחת של קרוספיט והשניה של אקרובטיקה + קבוצת נוער ענפה וכמובן קבוצות בוגרים עם אחוז נשים גבוה מהרגיל.

קרוספיט-רעננה-4

ספרו לנו על סיפור הצלחה של מתאמנ/ת כלשהו אצלכם

כל סיפור של כל אחד הוא סיפור הצלחה. מבחינתנו גם שיא אישי של מישהו זה סיפור הצלחה שאנו מעריכים לא פחות ממתאמן שהוריד ממשקלו 30ק"ג.

האם אתם מארגנים אירועים מטעם הבוקס?

ירועי הדגל של הבוקס שלנו, שאנו מהווים גם היזמים והחלוצים בתחום אלו מחנות האימונים שלנו! עד כה היינו בשלושה, במצפה רמון ובכינרת ובסופ"ש של פורים האחרון יצאנו למחנה השלישי בים המלח. אלו אירועים הפתוחים למתאמנים מכל הארץ ויש למחנות האלו ביקוש גבוה מאוד! יומיים שלמים של קרוספיט במקומות שונים בארץ, מושלם. למחנה האחרון הגיעו קרוב ל-60 איש מ-8 מועדונים שונים ברחבי הארץ!!

קרוספיט-רעננה-5

איך נראה מסלול ההתקדמות של מתחיל אצלכם?

ראשית כל אחרי אימון ההתנסות אנו משלבים את המתאמן בקבוצת היסודות שלנו. בפרק הזמן הזה של השבועיים מוצמד מאמן אשר אחראי על קליטת החדשים והליווי שלהם בתהליך הראשוני בבוקס. אחרי כשבועיים המאמן עושה שיחת סיכום עם המתאמן ומוודא שלא נותרו פערים או שאלות לגבי האימונים. לאחר מכן מתאמן אשר רוצה להתקדם אנו פותחים את הדלתות לשיפור הסקילס שלו ואולי אפילו לקבוצה התחרותית ביום מן הימים…

האם אתם מקבלים Drop-Ins? אפשר לקפוץ אליכם ולבקר?

כמובן! אם תתפוס אותנו במצב רוח טוב תקבל אפילו חולצה מתנה… מהאיכותיות כן?

Shoutout – האם יש לכם קשרים למועדוני קרוספיט אחרים?

יש לנו רק הערכה ופרגון לכל הבוקסים בכל הארץ. אנו עוזרים אחד לשני ומתייעצים בנושאים שונים בקבוצה הסגורה של בעלי הבוקסים שפתחנו לטובת העניין.

צרו קשר עם קרוספיט רעננה!
[contact-form-7 404 "Not Found"]

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X