Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

היום ב-Caja Majica שבמדריד, יתחרו שלוש קבוצות ישראליות לראשונה במוקדמות משחקי הקרוספיט 2017. נערוך היכרות זריזה עם הספורטאים ונעדכן אתכם בזמני העלייה שלהם למקצים. כמו כן, צפו לדיווחים וסיכומי יום מאיתנו בפייסבוק, באינסטגרם וכאן באתר.

MaccaBeast Team

מאמן: רם דובר.

מתחילים את היום ב-Heat מס' 3.

צוות של קרוספיט הדר יוסף מגיע עם המון מוראל וניסיון מוכח לתחרות, כשהם יושבים במקום השלישי נכון לעכשיו. באופן הם סיימו במקום השני באפריקה סך-הכל.

הצוות כולל את דוד בן-דוד, סשה בסנובה ורם דובר, שלושתם התחרו בעבר ברמות שונות במוקדמות משחקי הקרוספיט וכולם אתלטים למודי ניסיון שהתחרו יותר ממספר פעמים בתחרויות בחוץ לארץ.

דוד בן-דוד מגיע עם רעב לתחרות לאחר ששנה שעברה לא התחרה ב-RFA. סשה בסנובה חוזרת מחופשת הריון וגם היא, מלאת מוטיבציה לקראת האתגר הבא. רם דובר הוא הגבר בעל הכושר הגופני הטוב ביותר בישראל, שנתיים ברצף – 2016 ו-2017 ומגיע עם ניסיון עצום בספורט. אדם גרינקר, סיים במקום השלישי בתחרות ה-RFA השנה והוכיח את עצמו בשלוש השנים האחרונות בתור כוח רציני במקצה הגברים הישראלי. נטלי סובלובה סיימה במקום שני במשחקי ה-RFA 2016 ומקום הרביעי השנה. גם היא למודת ניסיון ומוטיבציה רבה לתת שואו.

הילה שאשא היא צלע נוספת וחדשה בצוות, המגיעה מעולם הג'ודו עם המון ניסיון וכשרון בספורט. ב-RFA השנה, במקצה המאסטריות (35-39) היא לקחה את המקום השני.

A post shared by CrossFit TLV (@crossfittlv) on

CrossFit TLV

מאמן: ירון נוף.

מתחילים את היום ב-Heat מס' 2.

קרוספיט TLV הם הקבוצה הישראלית הכי ותיקה ועקבית במוקדמות משחקי הקרוספיט. זוהי השנה הרביעית (!) שבה הם ניגשים להתחרות במוקדמות. אבי יונה, תמר בר ושרון כהן שלושתם יחד מהווים את הליבה הקבועה של הצוות עוד משנותיו הראשונות. שרון היא האישה בעלת הכושר הגופני בישראל לשנת 2016 וסיימה במקום השלישי ב-RFA השנה. בתור מתחרה אולימפית לשעבר היא למודת ניסיון ומגיעה עם ניסיון עשיר לתחרות.  אבי יונה הוא האיש החזק בישראל לשנת 2016 ומתחרה דומיננטי ועקבי. תמר בר היא משקולנית מובילה וקרוספיטרית בעלת ניסיון רב והאישה החזקה בישראל לשנת 2016 גם כן.

הצוות שלהם עבר לא מעט שינויים וכעת נוספו אליו רכשים חדשם: תומר שוורצמן הוא טירון משחקי ה-RFA וחותר אולימפי לשעבר. דני הרשקו, היא מתעמלת לשעבר שהגיעה במקור מארצות הברית והתחרה בשנתיים האחרונות ב-RFA. ודניאל שרבקוב, מקום שלישי בארץ באופן, משקולן מחונן ומתחרה קרוספיט דומיננטי מאוד.

אגב, שנה שעברה הם היו אחראיים למתקפת גוזיות הריבוק הגדול. מעניין מה ימסתתר להם בשרוול השנה.

A post shared by Snatcher (@snatcherfitness) on

CrossFit Kfar Saba

מאמן: רון כפרי.

מתחילים את היום ב-Heat מס' 2.

קרוספיט כפר סבא הם טירוני מוקדמות משחקי הקרוספיט ועל כך מגיע להם מזל טוב ענק.

הצוות מורכב מישראל שמלי, ותיק מוקדמות משחקי הקרוספיט שהתחרה לראשונה במוקדמות בשנת 2011 ופעם אחרונה ב-2014. הוא כעת חוזר למוקדמות, הפעם בתור מתחרה בקבוצה של כפר-סבא. יובל רגב השתחרר בדיוק משירות פעיל כקצין ומגיע חדור מטרה למוקדמות הראשונות שלו, אחרי שסיים במקום ה-11 באופן השנה.

גיא פרצ'ה הוא מתחרה חדש בסצנה שסיים במקום השני בתחרות ה-RFA 2017, מספרים שהראש שלו איכשהו יותר חזק ממנו. נטע ברונשטיין היא ותיקת הקבוצה ומתחרה ומשקולנית דומיננטית והיא באה להראות שהצוות שלה שייך לסצנה האירופאית. אביב בראון היא מתחרה כשרונית שניתן לראות את השיפור שלה בין השנים ועמר צורי הינה טירונית השנה שלנו, שעשתה השנה את האופן הראשון שלה, ה-RFA הראשון שלה ועכשיו את המוקדמות הראשונות שלה.

זמני צפייה – בשעון ישראל

צפייה באתר הקרוספיט גיימס – https://games.crossfit.com.

 

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X