Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

1.CrossFit Liftoff: תחרות הוייטליפטינג הראשונה של קרוספיט מסתיימת כשילד הפוסטר של הספורט, ריץ' פרונינג, לוקח את המקום הראשון במקצה הגברים ולוקח לא סתם, אלא כשהוא מבצע את האימון האחרון בתחרות (שהיה מטקון קרוספטיאי) על חזרות בודדות במקום ברצף ועדיין גובר על מתחרים אחרים. די כבר ריץ', הרגת אותנו.

במקצה הנשים, לורן פישר לקחה את המקום הראשון. שניהם זכו ב-$3,000 ומלא ציוד של רוג (שבוודאי שלא היה להם לפני).

היו כמה טכניקות שבאמצעותן היה ניתן לזכות בתחרות: להניף הכי הרבה משקל, לדחוק, להרים את המשקל הכי גבוהה שניתן ביחס למשקל גוף או "פשוט" להצטיין לאורך כל שלושת האירועים.

לורן פישר מבצעת את האימון האחרון בתחרות:

ריץ' פרונינג:

2. תחרות ה-CrossFit Invitational חוזרת – התחרות השנתית על-בסיס הזמנה בלבד חוזרת, במתווה דומה לזה של שנה שעברה, בה התחרו ארבעה צוותים של אתלטים מובילים מאירופה, ארה"ב, אוסטרליה וקנדה. התחרות השנה תתקים ב-6 לדצמבר במדריד בספרד ותשודר בלייב באתר משחקי הקרוספיט. בשנה האחרונה ארה"ב לקחה את המקום הראשון עם צוות האולסטרים של ריץ' פרונינג, קאליפא, פושייר וברידג'רס. השנה פרונינג יהיה נוכח בתחרות על תקן מאמן, כשאל המגרש יצאו דן ביילי, בן סמית', מרגו אלוורז (שמחליפה את לינדסי ולנזואלה עקב פציעה – תודה למני יצחקוב) וצ'יינה צ'ו.

אם תשאלו אותי מי יקח השנה אגב, אני מוכן לשים את הכסף על הצוות של אירופה בעל זוג האתלטיות כנאה הכי חזקות בתחרות (צוות הנורדיות, סיגמונדסדוטיר ודווידסדוטייר) ושני אתלטים מוכשרים (גודמנדסון שסיים במקום השלישי השנה במשחקים וקוסקי, בן טיפוחיו של האלוף לשעבר מיקו סאלו). נשים חזקות תמיד עושות את ההבדל!

 

3. תחרות גביע המועדונים חוזרת בארגון של קרוספיט נתניה וקמפוס שיאים. והתחרות תפגיש, נכון לעכשיו 17 (!) קבוצות משלל מועדונים. הולך להיות מעניין. 18/12/15 באוניברסיטת תל-אביב, במרכז ספורט עלית. תהיו שם.

affiliate-cup-2015-newsletter

 

4. אם בא לכם להרגיש עוד קצת אכזבה על זה שלא… – התחלתם להתאמן בגיל 8, הנה כתבת זרקור נחמדה על ברוקלין סיטנר, מתאמנת קרוספיט בת 8 סך-הכל, שמתאמנת עם אביה וכבר עושה מאסל-אפים להנאתה.

 

תגובות

2 תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X