Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

עונת החגים והחופשות באה עלינו לטובה ואתה המון לבטים, הרבה בתחום התזונה אבל הרבה גם בתחום הלוגיסטיקה, דאגות שעיקרן הוא "איך לכל הרוחות אני הולכ/ת לשמור על כושר בחו"ל?!" אי לכך ובהתאם לזאת אספנו מספר טיפים ואימונים שתוכלו להשתמש בהם בעת שהותכם במדינה זרה, הרחק מקהילת המתאמנים האהובה עליכם.

1. הולכים להיות סטטיים? חפשו בוקס!

אם אתם בטיול שמתנהל בקצב איטי ואתם בטווח של ציוויליזציה – הפתרון הכי מתבקש הוא פשוט למצוא מועדון קרוספיט במדינה שבה אתם נופשים. תוכלו למצוא מועדונים בקלות בעזרת מפת המועדונים הרשמית של קרוספיט. השלב הבא הוא ליצור קשר איתם – הכי טוב דרך דף הפייסבוק השמי שלהם. תדאגו לברר האם יש עלות השתתפות באימון שצריך לעמוד בה.

CrossFit Affiliate Map

קרוספיט – אפילו בקזחסטן!

יש מועדונים שמקבלים אנשים בחינם, אחרים בתשלום חד-פעמי וכאלה שיבקשו מכם בדרך כזו או אחרת להחזיר את הטובה על-ידי רכישת חולצת המועדון שלהם (רוצים להשיג נקודות עם המאמנ/ת שלכם? בואו הביתה עם חולצה אקסטרה).

(מאמנים, תודו לי אחר-כך).

2. בצעו אימוני טיול (Travel WODs)

הכי מתבקש וברור. אם לא הצלחתם לממש את סעיף 1 או שפשוט בא לכם להנות מאימונים כתובים מראש בקרבת חדר הבריכה של המלון (או הצימר), יש מספיק אימוני טיולים (Travel WODs) – אספתי עבורכם אימונים נבחרים ממש פה, שתוכלו לבצע ללא צורך בציוד בכלל. גם אם הם פחות קשים ממה מאלה שאתם מבצעים בשגרה – אלה ישמרו עליכם כשירים לקצת יותר זמן וימנעו מרגרסיה בהישגים הפיזיים שלכם. מלבד זאת, יש אפליקציה שמכילה כמות ענקית של אימונים (אנדרואיד, אפל).

 

אספנו עבורכם רשימת אימוני טיול נהדרת לשימוכם! | קרידט צילום: Erik Nomm @ Flickr via CC by 2.0

אספנו עבורכם רשימת אימוני טיול נהדרת לשימוכם! (הקליקו) | קרידט צילום: Erik Nomm @ Flickr via CC by 2.0

3. היו יצירתיים

אם אתם מתגעגעים למשקולות ולהרמה של דברים כבדים – אל תדאגו. עם קצת צירתיות אפשר לאתגר את הגוף ולשמור על הכוח שבניתם בכל האימונים שלכם. היו יצירתיים עם הכלים שברשותכם – המזוודה יכולה להיות מצוינת עבור טראסטרים או לחיצות. על הדלת בחדר המלון אפשר לעשות שכיבות סמיכה בעמידות ידיים ובחדר המדרגות של בית המלון תוכלו לרוץ מעלה ומטה (טיפ של אלופים מריץ' פרונינג וג'ייסון קאליפא בכבודים ובעצמם). תמיד אפשר למצוא דרך להתאמן ביעילות.

אם אתם נמצאים במלון שיש בו משקולות-יד (דאמבלים) אתם יכולים להרכיב אימון נהדר באמצעות אתר כמו DBWOD, שמכיל אגב המון אימונים מרושעים עם משקולות-יד בלבד.

קרדיט צילום: מורן דנקנר

 4. פספסתם אימון? אל תתייסרו

ניסיתם ניסיתם ולא הצלחתם לדחוף אימון ללו"ז שלכם? לא נורא. המטרה בחופש היא להנות וההנאה המנטלית תחזיר אתכם לשגרה עם יותר אנרגיה לאימונים. תהנו!

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X