Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

סיכום תחרות – 2015 Tomorrow's Athletes

מקצה 2

כמה שיותר חזרות ב-3 דקות של:

פרונט סקוואט (60/40)

חצי דקה מנוחה

מקסימום קלוריות ב-2 דקות חתירה

חצי דקה מנוחה

מקסימום קפיצות כפולות בחבל בדקה

המקצה השני בתחרות "שבר" לאט לאט את המתחרים – תחילה דרך סקוואטים למקסימום חזרות, אחר כך דרך חתירה ולבסוף דרך קפיצות כפולות חוזרות בחבל. זה היה מבחן אמיתי של סיבולת: דרך השילוב של סיבולת וכוח בסקוואטים ולאחר מכן סיבולת לב-ריאה בחתירה וקפיצות החבל.

במקצה הנערות בסקוואטים – מונה קרילוב וגאיה צור מנהלות דו-קרב שבסופו גאיה מסיימת עם 46 חזרות לעומת 44 של מונה, עם שני דלרהים מיד מאחוריהן עם 40 חזרות – הכל בשלוש דקות מלאות אדרנלין. לאחר מכן בחתירה – מונה הובילה עם 34 קלוריות, כשגאיה (שכנראה התעייפה במקצה הקודם) נופלת למקום השביעי. אדוה נעים, אור סייג, נוגה בלום וענבר גיטמן – כולן מסיימות אחריה עם 30 קלוריות. במקצה הקפיצות בחבל – מריאל זלוטניקוב שוברת שיא עם 76 חזרות, כשמאחוריה נוגה בלום עם 46.

במקצה הנערים ראינו התפלגות מעניינת, כשכל מתחרה "שפך מנוע" במקצה שבו הצטיין. מעטים הפגינו עקביות מוחלטת, גם עקב עייפות וגם כתוצאה משליטה כללית באלמנטים. לבסוף שליטה קפיצות כפולות בחבל (אם כי תחת עייפות) היא זו שאפשרה למקסם ניקוד. משה טברו לקח את המקום הראשון פעמיים במקצה בסקוואטים ובחתירה, מה שבסופו של דבר הביא לו סיום במקום הראשון, אחריו יוגב מלר וטל צ'רבינסקי. קצת נתונים אחרים על סכימת החזרות במקצה: יוג מלר סיים 169 חזרות – 41 סקוואטים, 42 קלוריות ו-89 קפיצות כפולות בחבל. אחריו עודד רובינשטיין מקרוספיט קריית גת, עם שילוב של 41 סקוואטים, 37 קלוריות ו-69 קפיצות. טל צ'רבינסקי סיים אחריהם עם 38 סקוואטים, 39 קלוריות ו-69 קפיצות גם כן.

תיקון: לאחר בדיקה נמצא כי משה טברו מקרוספיט יקנעם לקח את המקצה, לאחר סיום במקום השני בשני אלמנטים (חתירה וסקוואטים). לא יוגב מלר כפי שציינו בשוגג.

תוצאות מקצה 2 – בנים

  1. משה טברו – קרוספיט יקנעם
  2. יוגב מלר – קרוספיט הזאבים
  3. טל צ'רבינסקי – קרוספיט ראשון סיטי

תוצאות מקצה 2 – בנות

  1. מריאל זלוטניקוב – קרוספיט פרבנט
  2. מונה קרילוב – קרוספיט הראשונים
  3. גאיה צור – קרוספיט הזאבים

תחרות נוער בקרוספיט 2015

הגמר

21 וול בול (10/6)

18 שכיבות סמיכה עם שחרור ידיים

15 קטלבל סווינג (Russian – 32/24)

12 שכיבות סמיכה בעמידת ידיים

9 (Ground to Overhead (50/35

6 עליות כוח (בנים) 9 מתח (בנות)

3 טיפוסי חבל

אל מקצה הגמר העפילו 12 מתחרים ו-6 מתחרות. עוד מקצה אכזרי מבית היוצר של מושיקו גריף, מארגן התחרות. האימון הפגיש את המתחרים והמתחרות עם צ'יפר לא פשוט – אינטנסיבי על הכתפיים ולא נעים עבור יכולת האחיזה.

מקצה הנערים הסתיים בבום עם טל צ'רבינסקי שאמר את שלו עם סיום של המקצה הקשה ב-04:33 (!). יוגב מלר סיים מיד אחריו בזמן מרשים גם כן של 05:32. מכאן – היה ברור שהמקצה הצריך יכולת תכנון ופייסינג, או לחלופין – כתפיים ממש חזקות. המתחרים כבר עייפו מהמקצם הקודמים וההתשה שחיכתה להם במקצה הזה בטח לא תרמה, רבים נתקעו ב-HSPU (שכיבות סמיכה בעמידות ידיים). משה טברו שהוביל בשני המקצים האחרונים הגיע לכשל ולבסוף לא סיים במסגרת הזמן. אסף וינדיש ואופיר אלקלעי נכנסו לקרב ראש בראש – כאשר האחרון מגיע ראשון לעליות הכוח, אך רגע של עייפות מפנה את הדרך עבור אסף, שסיים ב-08:09, כשאופיר מסיים ב-08:19. אורן עיני ונועם טננבאום הם הבאים לסיים, עם 09:31 לאורן ול-09:33 לנועם. עודד רובינשטיין ודניאל סגזן דולקים אחריהם עם 10:12 ו-10:47.

האחרון – ערן תנורי, מגיע לכשל מוקדם באימון ומתקשה להשלים את החזרות האחרונות. אבל בקרוספיט – האחרון לסיים מקבל את אותו הדרן שמקבל הראשון. הקהל מרים אותו והוא דולק במעלה החבל בכמה הדקות האחרונות לאימון וחותם את מקצה הנערים ב-Tomorrow's Athletes 2015.

תחרות נוער בקרוספיט 2015

פודיום נערים ומאמנים: יוגב מלר ויוני וולף – מקום ראשון (קרוספיט הזאבים), משה טברו ואלון בר-גורל – מקום שני (קרוספיט יקנעם), טל צ'רבניסקי וזאב רדיאנו – מקום שלישי (קרוספיט ראשון סיטי).

מקצה הנערות הצטמצם ל-6 אתלטיות, שחולקו לשני סבבים שונים. כשהיה ברור ששתי המתחרות הדומיננטיות – מונה קרילוב וגאיה צור יתצטרכו להכריע מי מבינהן תכבוש את המקום הראשון בפודיום. שתיהן החלו לתקוף את האימון אך כבר לקראת סוף הוולבול נוצר פער בין מונה לגאיה, כשמונה עובדת בקצב קבוע ועקבי. המרוץ המשיך ומונה הגיעה ראשונה ל-G2H (להרים בארבל בכל דרך מהרצפה ולהביאו לנעילה מעל הראש), שם בחרה בשלב מסוים לעבור לסנאצ'ים מהירים, תוך כדי שהיא עדיין שומרת על הקצב העקבי שלה. גאיה נלחמה בנחישות להדביק את הפער, אך לא הצליחה. מונה סיימה בזמן של 06:15, גאיה ב-08:39 ונוגה בלום מקרוספיט מודיעין הצליחה לסיים את המקצה ב-10:44 – בעוד שלושת המתחרות האחרות שעבדו קשה מאוד, לא הצליחו לסיימו במסגרת הזמן.
פודיום נערות בתחרות קרוספיט לבני נוער במועדון קרוספיטפרדס חנה-כרכור

פודיום נערות ומאמנים: מונה קרילוב וקינן ואנונו – מקום ראשון (קרוספיט הראשונים), גאיה צור ויוני וולף – מקום שני (קרוספיט הזאבים), נוגה בלום ומורי זובראוסקי – מקום שלישי (קרוספיט מודיעין).

תודה לכל מי שאפשר לתחרות לקרות. נתראה בשנה הבאה!

 

1 2

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X