Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

השבוע השני של מוקדמות משחקי הקרוספיט התרחש בשלושה אזורים שונים, מה-21/05 עד ה-30:

  • California: כל מדינת קליפורניה, איחוד של דום קליפורניה וצפון קליפורניה שהיו אזורים נפרדים בעונות הקודמות.
  • East: מזרח קנדה, וצפון מזרח ארה"ב.
  • Pacific: אוסטרליה ואסיה.

הקרב בכל שלושת האזורים היה קשה ושוב שמות גדולים שכרטיסם למשחקי הקרוספיט היה בטוח עד כה כשלו בדרך להעפלה.

California

במקצה הנשים מתרחשת אנרכיה של ממש. אחרי שלושה ימים של אימונים קשים, המנצחות שמגיעות הן כלל לא אלו שצפו להן: במקום הראשון, ברוק אנס, מתחרת קרוספיט טריה שנמצאת בספורט כבר שנים לאחר שפרשה מקריירת פיתוח גוף. ברוק התחרתה בשנה שעברה באופן אך לא העפילה למוקדמות והשנה הגיעה רחוק עם החלטה אמיצה ונכונה להתחרות שו. החלטה שהניבה לה את המקום הראשון באזור קליפורניה התחרותי ביותר. מיד אחרי ברוק סיימה לינדסי ולנזואלה, מתחרה ותיקה שלא הצליחה להעפיל למשחקים שנה שעברה. אחריה צ'יינה צ'ו, עוד ותיקת משחקים, אלסנדרה פיצ'לי – גם היא אתלטיקת ותיקה ולבסוף רבקה ווייט, האתלטים הכי ותיקה בקרוספיט התחרותי, שתהפוך את הביקור הנוכחי בקרסון, קליפורניה, להופעה השמינית שלה במשחקי הקרוספיט (כולל העונות הפחות מתועדות בהן משחקי קרוספיט נערכו בחווה אי שם ב-Aromas).

בתמונה: ברוק אנס, מקום ראשון במוקדמות קליפורניה 2015.

A photo posted by The CrossFit Games (@crossfitgames) on

 

שי מתחרות דומיננטיות לא הצליחו להעפיל למשחקים: ולארי ובוריל, מתחרה ותיקה שהופיעה מספר פעמים בשנים הקודמות ולורן פישר, אתלטית צעירה וטרייה שסיימה במקום החמישי במשחקי הקרוספיט בשנה שעברה. לורן נקעה את הרגל שלה ממש לפני המוקדמות השנה, דבר שללא ספק מנע ממנה מלהתרות במלוא הכוח ושגרם לה לסיים במקום ה-12.

עולות למשחקי הקרוספיט:

1. Brooke Ence
2. Lindsey Valenzuela
3. Chyna Cho
4. Alessandra Pichelli
5. Rebecca Voigt

 

A photo posted by Lauren Fisher (@laurenfisher) on

 

במקצה הגברים, הוותיקים מפגינים דומיננטיות: דן ביילי וניל מדוקס, שניהם מתחרים ותיקים שהפכו את הסיום בעשירייה במשחקי הקרוספיט למנהג בשנים האחרונות, פותחים פער על המתחרים החדשים יותר אחרי ביצועים מרשימים במיוחד. ג'ון פרה, מתחרה ישן-חדש, גם כן חוזר להתחרות במשחקים ומצליח יפה מאוד כאשר הוא קוטף את המקום השלישי.  עם זאת, גם כאן נרשמו אכזבות למתחרים ותיקים אחרים: ג'וש ברידג'ס, מתחרה ותיק וקשוח, שידוע בהשתייכותו ליחידת "אריות הים", לא מצליח להעפיל למשחקים השנה לאחר שהוא מסיים במקום השישי ומחמיץ את ההזדמנות להעפיל במקום אחד בלבד. זאת לאחר נפילות במקצה האחרון שהכיל קלינים כבדים (ייתכן שאלה הקשו עליו היות ומדובר באחד המתחרים הקלים במשחקים) ובאירוע הראשון. עוד מתחרה שלא יופיע במשחקים הוא קנת' לבריץ', שהתחרה עוד מ-2012 במשחקים.

 

עולים למשחקי הקרוספיט:

1.  Dan Bailey
2.  Neal Maddox
3.  Jon Pera
4.  Julian Alcaraz
5.  Chad Melton

 

A photo posted by NorCal CrossFit (@nc_crossfit) on

 

במקצה הקבוצות המקום הראשון הולך לפייבוריטים המוחלטים: NorCal CrossFit – מועדנו של ג'ייסון קאליפא, מתחרה הקרוספיט הידוע שהקים סופר-קבוצה לעונה הנוכחית. הצוות שלו סיים במקום הראשון עם ביצועים מרשימים לאורך כל התחרות.

צוותים שיעלו למשחקים:

  1. NorCal CrossFit
  2. CrossFit Kinick
  3. CrossFit Invictus
  4. CrossFit 808
  5. CrossFit Santa Cruz
    1 2 3

    תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X