Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

 

East

במקצה הנשים מישל לטנדרה, האויבת העיקרית מקנדה של קמיל לבלנק בזינט (מחזיקת התואר לשנת 2014), לקחה את המקום הראשון, לאחר שנאלצה להתמודד עם פטירה של חברה טובה ממחלת הסרטן. נראה שאת הניצחון היא הקדישה לה והאירוע המצער שימש להעצים את הביצועים שלה בתחרות. את המקום השני לקחה דני הוראן, שתגיע להתחרות במשחקי הקרוספיט בפעם השלישית שלה.  עולות למשחקי הקרוספיט:

  1. Michele Letendre
  2. Dani Horan
  3. Kari Pearce
  4. Carol-Ann Reason-Thibaults
  5. Kelley Jackson

 

Regionals are a wrap and I couldn't be happier with the results. Most of all though, I couldn't be happier with the people who surround me. This weekend was a success on all counts. In addition, thank you @crossfitgames for sharing #JenYoung story, I know she was watching and probably cheering for the entire comunity. It meant so much to see all the @love_the_snatch shirts and toques everywhere in the stands. Jen wrote me a letter on her blog back in February and thought me a lesson or two about trusting my abilities and fighting through difficult times which I believe was my biggest success this past weekend. Thanks for those lessons Jen, you prepared me for this weekend more than you know. #ltsfoundation #love the snatch #crossfitgames A photo posted by Michele Letendre (@mich_letendre) on

במקצה הגברים זה היה תורו של הפייבוריט המוחלט לניצחון במשחקי הקרוספיט, מת'יו פרייזר, להוכיח את משקלו. עם קריירה עשירה בוייטליפינג שבנתה לו בסיס כוח ומיומנות עם משקלים כבדים וסיום במקום השני במשחקים של שנה שעברה, מת'יו הסתער על המוקדמות וסיים במקום הראשון. מת'יו סיים בארבע אירועים מתוך שבע במקום הראשון ובאירוע אחד במקום השביעי ובאחר בשלישי. דניאל טימינסקי, אתלט אשר התחרה ב-2012 ו-2013, חוזר בפעם השלישית למשחקי הקרוספיט. דניאל אגב, עבד עם תכנון מעניין במוקדמות כאשר הוא מחובר למד דופק שניטר אחר הפעילות שלו בעת מאמץ. קונספט מעניין בהחלט. אלכס ויגנאולט אשר סיים במקום השלישי הוא אתלט טירון שזו תהיה הפעם הראשונה שלו במשחקים. אוסטין מליאולו (מקום חמישי) – אתלט ותיק מימיו הראשונים של הקרוספיט התחרותי, שפספס שנה שעברה את הכניסה והשנה עושה קאמבאק.

עולים למשחקי הקרוספיט:

1. Mathew Fraser
2. Alex Vigneault
3. Daniel Tyminski
4. Spencer Hendel
5. Austin Malleolo

A photo posted by Mathew Fraser (@mathewfras) on

 

במקצה הקבוצות, דווקא הצוות הפייבוריט של CrossFit New England, שמאומן על-ידי המאמן הידוע בן ברגרון, מסיים במקום השלישי ולא הראשון. את המקום הראשון לקחו דווקא החבר'ה מ-CrossFit Pro1 שבמנוטריאל שבקנדה.

קבוצות שיעלו למשחקי הקרוספיט:

    1. Pro1 Montreal
    2. CrossFit Milford
    3. CrossFit New England
    4. FITERNITY
    5. CrossFit Plateau

 

1 2 3

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X