Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

Pacific

במקצה הנשים לא היו הפתעות משמעותיות, שכן כתוצאה מהאיחוד בין אוסטרליה לאסיה, היה ברור שהאוסטרלים יקחו את חמשת המקומות הראשונים. קארה ווב, מתחרה דומיננטית במשחקי הקרוספיט חוזרת להתחרות בפעם הרביעית שלה, כאשר בשנה השעברה הובילה במשחקים עצמם, עד שפציעת כתף מצערת גדעה את השתתפותה באמצע. רבים האמינו שתיקח את התואר – ונראה השנה האם הצפייה הזו אכן הייתה במקום. דניי בראון, שסיימה במקום הרביעי תגיע להתחרות במשחקי הקרוספיט בפעם אחרונה לפני פרישתה. אלתיה בון שסיימה במקום השני, עולה למשחקי הקרוספיט בפעם הראשונה בקריירה שלה יחד עם טיה קלייר-טומיי, מתחרה טריה בת 21 סך-הכל.

A photo posted by Kara Webb (@karawebb1) on

עולות למשחקי הקרוספיט:

  1. Kara Webb
  2. Alethea Boon
  3. Tia-Clair Toomey
  4. Denae Brown
  5. Sammy Wood

במקצה הגברים התנהלה תחרות קשוחה בין שלושה אתלטים דומיננטיים ועקביים מאוסטרליה, קאן פורטר, רוב פורטה וצ'אד מקאיי. שלושתם התחרו בעבר במשחקי הקרוספיט ובתחרות הקבוצות העולמית של קרוספיט. כולם לבסוף התברגו בשלישייה הראשונה ויגיעו למשחקי הקרוספיט. צ'אד – יבצע קאמבק לאחר ששנה שעברה לא הצליח להעפיל. בן גרארד שמעולם לא הופיע במשחקים זוכה בהזדמנות הראשונה שלו, יחד עם קווין מנואל.

חשוב לציין שכתוצאה מהמיזוג בין האזורים, מספר אתלטים שהיו מעפילים בעבר דרך אסיה לא הצליחו להגיע למשחקים. אחד מהם לדוגמה הוא מייקל מוגארד, שהצליח להעפיל ב-2013 וסיים במוקדמות אסיה במקום השלישי בשנה שעברה.

A photo posted by Khan Porter (@iamkhanporter) on

עולים למשחקי הקרוספיט:

  1. Khan Porter
  2. Rob Forte
  3. Chad Mackay
  4. Kevin Manuel
  5. Ben Garard

קבוצות שיעלו למשחקי הקרוספיט:

  1. Schwartzs CrossFit Melbourne
  2. Zaks Pack East Tamaki
  3. CrossFit Rocks
  4. CrossFit Athletic
  5. CrossFit Active
1 2 3

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X