Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

לוח התוצאות מתחיל "לקבל צורה" – ומשחקי הקרוספיט 2017 מתקרבים לסיומם. בנתיים, הנה סיכום זריז של מה שהיה ביום השני של התחרות:

לסיכום היום הראשון במשחקי הקרוספיט

נשים

היום השני נפתח עם ניצחון לטניל ריד ביורלין במירוץ המכשולים. טניל היא אתלטית גיימס שמופיעה בפעם השניה בתחרות (עם סיום במקום ה-11 בשנה שעברה). הדומיננטיות שלה מורגשת ביומיים האחרונים והיא מסתמנת בתור מתחרה רצינית לפודיום. קארה ווב האוסטרלית, קוטפת שני נצחונות גב-אל-גב, פעם אחת כשהיא מניפה 92 קילו פעם שניה, כשהיא מסיימת את צ'יפר ה-"Triple G" ב-10 דקות וארבעים וחמש שניות. סאם בריגס, "Down, but not out", מזכירה לנו שהיא עדיין שם כשהיא מנצחת את איוונט ה-"Assault Banger" מהמקום השביעי. קטרין דווידסדוטיר, האלופה הנוכחית, חוזרת לאור הזרקורים כשהיא יושבת מחוץ לחמישיה, במקום השישי.

ובנתיים, העקביות משתלמת עבור שרה, טיה וטניל, שסוגרות את היום בשלישיה הפותחת. מצבה של שרה, נראה מבטיח במיוחד, עם סיומים ברביעייה הפותחת לכל אורך היום.

הנשים, אחרי היום השני:

1. שרה סיגמונדסדוטיר
2. טיה קלייר-טומי
3. טניל ריד-ביורלין
4. קארה ווב
5. אנני ת'וריסדוטיר

גברים

פטריק ולנר הקנדי שסיים את התחרות במקום השלישי בשנה שעברה, לוקח את המקום הראשון במירוץ המכשולים. עם סיום הצ'יפר במקום השלישי, הוא "מאיים מרחוק" על הפודיום במרחק של שני מיקומים מחוץ לחמישיה הפותחת, במקום השביעי. גארט פישר, אחיה של לורן פישר שממנו לא שמענו עוד משנת 2013, כשלקח את המקום החמישי בשנת הבכורה שלו – חוזר לכותרות עם ההנפה הכי כבדה במשקל 138 קילו (!). פרייזר ופיקובסקי לעומת זאת, מניפים 131 ו-136 בהתאמה. פרייז'ר שובר את מקצה הצ'יפר ו-"מפסיד" לקארה ווב בשניה תמימה אחת, עם סיום ב-10 דקות וארבעים ושש שניות.

ריקי גרארד האוסטרלי, נשאר עקבי פלוס, ועולה למקום השני כשאת כל האירועים של היום הוא מסיים בעשירייה הפותחת למעט מקצה המכושלים (מקום 26). נוח אולסן מתגנב אל תוך החמישייה, עם שלושה איוונטים שבהם סיים בעשירייה. יונה קוסקי נדחק למקום החמישי עם תוצאות חלשות ב-"Assault Banger" ובמקצה ההנפה המקסמילית.

הגברים, אחרי היום השני:

1. מאט פרייז'ר
2. ריקי גרארד
3. ברנט פיקובסקי
4. נוח אולסן
5. יונה קוסקי

בני נוער

במקצה ה-14-15 נערות, מובילה כעת מיכאלה סינקאוס, שקוטפת את אור הזרקורים אחרי שדווין קים, הפייבוריטית, מדדה במירוץ המכשולים ומסיימת במקום ה-16.

במקצה 14-15 נערים, טיילר אנדרסן מחליף את דאלין פפר, עם מקום שני במקצה ה-"Bar Fight" ומקום רביעי במירוץ המכשולים.

במקצה 16-17 נערות, קאלה סטפאנו, עוקפת את טיילור באב והיילי אדמס הפייבוריטית (שבאה מקטגוריות ה-14-15, שם שלטה עד כה).

במקצה 16-17 נערים, אנג'לו דיצ'יקו, הנער הצעיר מ-CrossFit Mayhem של ריצ' פרונינג עדיין יושב לו במקום הראשון ונראה יציב מתמיד. גוילרמה מהליירוס הברזילאי ומורטזה נאדים ההולנדי, נמצאים רחוק ממנו בפער ניכר של מעל 70 נקודות (!).

ישראלים

יוגב מלר מסיים את ה-"Assault Banger"  במקום ה-12 ולאחר מכן, את אימון ה-"Bar Fight" במקום ה-16, תוך 14 דקות ושלושים ושבע שניות. במירוץ המכשולים, הוא מסיים במקום השישי וכך חותם את היום השני המקום העשירי בקטגוריה. "אנשים חושבים שהם לא יכולים להגיע להתחרות בגיימס אצלנו, משום שאין לנו יחידים שמתחרים" אמר יוגב בראיון ל-CrossFit HQ, שהבהיר שהוא וחבריו נמצאים במשימה להראות שגם הנוער הישראלי נמצא על מפת הכושר העולמית.

גאיה צור נלחמת בקטגוריית ה-17-16, עם שני סיומים במקום ה-18 וסיום אחד במקום ה-12, במירוץ המכשולים.

רון צור ונדב פלד יושבים במקומות ה-12 וה-17 בהתאמה. רון סיים את מירוץ המכשולים במקום השישי בקטגוריה ונדב – במקום החמישי.

יום שבת, נראה כיום מבטיח עבור קבוצת הנערים, עם אימונים יותר "קלאסיים" במונחי הקרוספיט. מחזיקים להם אצבעות!

מאסטרס

קטורית מאסטריות 35-39, רבקה וויט היא אולי השם שהכי קורץ – רבקה עלתה לקטגוריה אחרי 9 שנים במשחקי הקרוספיט (!). רבקה מחזיקה את המקום השלישי בקטגוריה. Spirit of the Games, כבר אמרנו?

בקטגורית מאסטרים 35-39, ניל מדוקס פותח פער על קייל קספרבאור ומחזיק במקום הראשון בקטגוריה עם סיום במקום השלישי במקצה ה-"Assault Lunge" ומקום בראשון ב-"Bar Fight". קייל, נושף בעורפו של מדוקס במקום השני. כריס ספילר, נמצא אי-שם במקום ה-12. אלכסנדרה יוליבט הצרפתי, מחזיק במקום השלישי ביום השני לתחרות, בפעם הראשונה שלו אי-פעם בגיימס. אלכסנדרה ניסה להעפיל לתחרות כבר 3 שנים, עם השתתפות במקצה הקבוצות והיחידים לסירוגין לאוך השנים.

קבוצות

Wasatch CrossFit, פותחים פער של מעל 20 נקודות, על ריץ' פרונינג וחברים (CrossFit Mayhem Freedom) ועל CrossFit Invictus.

CrossFit 12 Labors, מסיימים את מקצה המכשולים הקבוצתי ראשונים אך מאבדים מומנטם בשאר האירועים עם סיומים מעל ה-20. אינביקטוס, בכללי, עברו יום קשה עם סיומיים במקומות דו-ספרתיים לאורך כל אירועי היום.

הקבוצות, אחרי היום השני:

1. Wasatch CrossFit
2. CrossFit Mayhem Freedom
3. CrossFit Milford
4. CrossFit Invictus
5. 12 Labors CrossFit

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X