Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

במוצאי שבת האחרונים נערך הקרב שלנו לאימון 18.4, אימון שהוכיח להיות די אכזרי וחסר רחמים על ה-CNS הקולקטיבי שלנו. הנה מה שהיה.

אביתר נצר נגד עידן בוגנים

הקרב בין שני הסטודנטים מכפר סבא ואריאל (בהתאמה) פתח את התחרות. אחרי התחלה די מהירה, שני המתחרים מצאו את עצמם מתעכבים לא מעט ב-HSPU בעלות הסטנדרט החדש. עם כמה חזרות של HSPU לסיום, השניים לא הצליחו לסיים את ה-'דיאן' מתחת למגבלת הזמן.

תמר לגמן נגד גל בן-יוסף

תמר לגמן הג'ודוקא לשעבר, פתחה את האימון כשהיא ממהרת לסגור את 21 חזרות הדדליפט ופתחה פער שגל עבדה קשה על מנת לצמצם. עם דקה ועשר שניות לסיום, לגמן פתחה בחלק השני של האימון עם דדליפטים של 93 קילו, כשבן-יוסף עובדת על לסגור חזרות ב-HSPU. האימון הסתיים כשתמר מובילה עם 11 דדליפטים מחלקו השני של האימון.

אופיר ג'וברי נגד עידן מוקרון

שני המתחרים החובבים של קרוספיט ראש העין עמדו ראש בראש רוב האיון. מוקרון שדווקא היה בטוח שג'וברי יקח את האימון. הגיע ראשון למוט ה-143 קילו עם דקה לסוף האימון.

דניס גוקוב נגד גל כפרי

גוקוב וכפרי עמדו ראש בראש בסיבובו הראשון של האימון. כצפוי, ב-HSPU הגיעה הנקודה בה דרכי השניים התפצלו, כשגוקוב עוקף את כפרי. ב-04:48, גוקוב עבר לתשע חזרות ה-HSPU האחרונות מחלקו הראשון של האימון. עם יותר משלוש דקות לסיום, גוקוב החל ב-21 חזרות ה-143 קילו דדליפט. בדקות האימון האחרונות, שני המתחרים עברו להרים עם פניהם הישר לקהל כשהם מוציאים בכוח עוד מספר חזרות. דניס החל הליכה על הידיים לכיוונו השני של המגרש וסיים סיבוב אחד, כשכפרי עולה לעמידת ידיים בדיוק ברגע סיום האימון.

גלית הירש נגד נטע ברונשטיין

הקרב המרכזי במקצה הנשים שלנו. נטע הייתה הראשונה לקיר בסיבוב הראשון של 21 חזרות הדדליפט. גלית ניגשה מיד אחריה כשהן בפער של חמש חזרות, הכל בפחות מדקה וחצי בשעון. נטע דחפה והמשיכה לדדליפט, בעוד שגלית נאבקה עם חזרות ה-HSPU האחרונות. עם ארבע דקות ו-20 שניות לסיום האימון, נטע עברה לדדליפט הכבדים יותר של 93 קילו כשהיא עוברת אותם במירות. גלית בנתיים עבדה על תשע חזרות הדדליפט וה-HSPU האחרונות שלה.

האימון הסתיים עם מספר חזרות דדליפט של 93 קילו עבור גלית, בעוד שנטע הצליחה לסיים את ההליכה על הידיים ו-"לגנוב" חמש חזרות דדליפט מסיבוב ה-15 בחלקו השני של האימון.

אור אוחנה נגד ליעד בראונר נגד אלון אנצ'ו

טריפלט המתחרים עבדו כולם בקצב שיא כשהם באותו קצב עדיין בסיבוב ה-15, כשכולם נוקטים בחלוקה לחמישיות של הדדליפטים. בראונר היה הראשון להגיע ל-HSPU בסימן שתי הדקות, כשהשניים האחרים "רודפים" אחריו. באותו זמן, הקהל ספר חזרות בקול לשלושת המתחרים שעבדו באותו קצב. אוחנה היה הראשון לסיים את סיבוב ה-15 הראשון ופתח פער משמעותי על השניים. אוחנה ואנצ'ו היו הראשונים להגיע לשלב הבא באימון, כשבראונר מצטרף אל השניים בסימן חמש הדקות לקראת סיום האימון.

אוחנה ובראונר יצאו להליכה לאורך הרחבה כשאנצ'ו עובד על חזרות הדדליפט האחרונות לקולות תמיכת מתאמניו מהמועדון, כשאימון 18.4 תם לו.

  • הערת עורך: לאור תקלה לוגיסטית המוטות של גל כפרי ואור אוחנה הוטענו במשקלים קלים משהיו צריכים להיות עבור חלקו השני של האימון.

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X