Register

A password will be e-mailed to you.
[adrotate group="1"]

מאור כרמל מתאמן בחברה טובה. מועדון הבית שלו הוא קרוספיט אטאקאשאקה של ישראל שמלי, ושותפי האימון שלו כוללים את שמלי עצמו, את האלוף בקטגוריית 40+ ל- 2017, שרון שאולי, וגלית הירש, שמדורגת בעשיריה הראשונה לאחר האופן. הוא מגיע מרקע של ספרינטר (ריצות 100 ו-200 מ') מה שמסביר את המנוע העצום שיש לו. ב-2012 זכה באליפות ישראל עם קבוצת התיכון שלו, גימנסיה ריאלית ראשון לציון, במקצה ה- 4*100.

הצוות בכללותו מתאמן באופן קבוע במועדון בראשון לציון, אך לעיתים קרובות יוצאים לבקר את סוכת המציל של שרון שאולי בים, שם הוא בנה לעצמו מועדון אימונים קטן משל עצמו, ובכך מכין את עצמו לסיטואציות מורכבות ולא צפויות.

כרמל עצמו סיים את האופן במקום ה-49 הכללי  והיה גבולי לתחרות, אבל לבסוף עולה להתחרות מהמקום ה-41. השנה תהיה השנה הראשונה שהוא מתחרה באליפות ישראל. הוא מעיד על עצמו שהוא מאוד אוהב מאסל אפ, ולא אוהב תראסטרים, אבל מי כן?

כרמל מבריק במיוחד כשמדובר באימונים של לכבות את המוח ולעבוד קשה, כשברוב האימונים האירוביים שלו הוא סיים סביב המקום ה-30 בארץ: ב-18.1 עם החתירה והדאמבל דורג במקום ה-28, ב-18.2 עם הסקווטים והברפיז במקום ה-26 ומקום 30 בארץ ב-18.3 עם מאסת הדאבל אנדרס. חפשו אותו על המגרש כשהוא צריך לשים את הרגל על הגז.

אליפות ישראל בכושר גופני, שישי ושבת ה-11-12/05 בהיכל קבוצת שלמה, תל-אביב (לכרטיסים הקליקו פה).

תגובות

יש לכם מה להוסיף?

X